Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Fire Emblem Gaiden remake til 3DS
Fire Emblem til Switch
Fire Emblem Warriors til Switch og New 3DS
Fire Emblem Heroes til mobil.

Rart å se Fire Emblem få et slikt push. Det er kult, men det er ikke så lenge siden FE ble ansett for å være en nisjeserie. Stilig at en så gammel serie kan oppleve vekst.  :)

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Blir ikke bedre av at det er uønsket gimmik-funksjonalitet som drar prisen opp heller :p

Motion controls, vekk med det. HD rumble, vekk med det. Built-in amiibo functionality, vekk med det.

Det er jeg uenig i. Jeg syntes det er fint at Nintendo prøver å finne på noen nye ting, i stedet for bare å dytte litt ekstra hestekrefter i en ny boks hele tiden. Wii og (3)DS var fantastiske maskiner!

 

 

Liker både wii og 3ds, men hadde likt wii enda bedre uten motion controls, og 3den i 3dsen hadde ingen savnet. Det dro bare opp prisen.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Oversikt over forskjellen på Wii U og Switch versjonen av Zelda.

 

  • Both launch on the same day, March 3.
  • Both have a frame rate of 30fps.
  • Both versions of the game offer the same content.
  • On a TV, the Nintendo Switch version of the game renders in 900p while the Wii U version renders in 720p.
  • The Nintendo Switch version has higher-quality environmental sounds. As a result, the sound of steps, water, grass, etc. are more realistic and enhance the game’s Open-Air feel.
  • The physical copy of the Wii U version will require 3GB of available memory on the Wii U system or an external drive.
  • Some icons, such as onscreen buttons, differ between the two versions.
  • A Special Edition and Master Edition of the Wii U version are not available.

 

http://www.ign.com/articles/2017/01/17/nintendo-explains-differences-between-switch-wii-u-versions-of-zelda-breath-of-the-wild

Lenke til kommentar

 

 

Blir ikke bedre av at det er uønsket gimmik-funksjonalitet som drar prisen opp heller :p

Motion controls, vekk med det. HD rumble, vekk med det. Built-in amiibo functionality, vekk med det.

Det er jeg uenig i. Jeg syntes det er fint at Nintendo prøver å finne på noen nye ting, i stedet for bare å dytte litt ekstra hestekrefter i en ny boks hele tiden. Wii og (3)DS var fantastiske maskiner!

 

 

Liker både wii og 3ds, men hadde likt wii enda bedre uten motion controls, og 3den i 3dsen hadde ingen savnet. Det dro bare opp prisen.

 

Hver sin smak, men jeg satte stor pris på alle de funksjonene, og hadde muligens hoppet over alle sammen og fokusert på PC-gaming hvis de bare tilbød det samme som GBA/Cube. Syntes det var på tide at noen lagde noen litt annerledes spill.

Lenke til kommentar

Oversikt over forskjellen på Wii U og Switch versjonen av Zelda.

 

  • Both launch on the same day, March 3.
  • Both have a frame rate of 30fps.
  • Both versions of the game offer the same content.
  • On a TV, the Nintendo Switch version of the game renders in 900p while the Wii U version renders in 720p.
  • The Nintendo Switch version has higher-quality environmental sounds. As a result, the sound of steps, water, grass, etc. are more realistic and enhance the game’s Open-Air feel.
  • The physical copy of the Wii U version will require 3GB of available memory on the Wii U system or an external drive.
  • Some icons, such as onscreen buttons, differ between the two versions.
  • A Special Edition and Master Edition of the Wii U version are not available.

http://www.ign.com/articles/2017/01/17/nintendo-explains-differences-between-switch-wii-u-versions-of-zelda-breath-of-the-wild

Da blir det Wii U på meg ass. Mikroskopiske forskjeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Blir ikke bedre av at det er uønsket gimmik-funksjonalitet som drar prisen opp heller :p

Motion controls, vekk med det. HD rumble, vekk med det. Built-in amiibo functionality, vekk med det.

Det er jeg uenig i. Jeg syntes det er fint at Nintendo prøver å finne på noen nye ting, i stedet for bare å dytte litt ekstra hestekrefter i en ny boks hele tiden. Wii og (3)DS var fantastiske maskiner!

 

 

Liker både wii og 3ds, men hadde likt wii enda bedre uten motion controls, og 3den i 3dsen hadde ingen savnet. Det dro bare opp prisen.

 

Hver sin smak, men jeg satte stor pris på alle de funksjonene, og hadde muligens hoppet over alle sammen og fokusert på PC-gaming hvis de bare tilbød det samme som GBA/Cube. Syntes det var på tide at noen lagde noen litt annerledes spill.

 

Da er du den første jeg har hørt om som har brukt 3den på 3ds :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

hadde vært utrolig fett om "NBA JAM" kommer til Switch

 

BOOM-shackalacka!

Vel, NBA 2K18 kommer i hvert fall. Hva er forskjellen?

 

spilte det på playstation, men var på snes før det.. 

 

det er et mer goofy/ tøyse type basketball-spill. Nba2k18 er vel det samme som Pro evo eller fifa?

 

Uansett masse gode minner fra nba Jam  :)

 

det kom til Wii, også mener jeg ps4 fikk en hd-versjon

 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...