Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

 

 

Here we go again :lol: lang intro though.

Ha ha, jeg ler av txt din i rødt. :rofl::thumbs:

Kunne vært morsomt om Hitlerfiguren faktisk sa det som oversettelsen sier, men dette ble bare tåpelig når Hitler sier noe helt annet enn det teksten sier.

 

Er ikke videoen jeg lo av, men......Here we go again ..... :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig likte jeg ikke det først men det skyldes mye at jeg veldig old school og er vant til god gammel dags deticated servers.

Jeg kan for eksempel dra en eksempel som kan virke veldig absurd å høre idag.

Husker folk da Black Ops/Call of Duty kom med matchmaking system? det var jævlig mye syt, "hvor er deticated servers osv", og på neste call of duty spillet var deticated servers tilbake og folk klagde... Idag er det nesten utenkelig at man må bruke deticated servers for å finne match.

 

Server browser du tenker på, dedikerte servere har de begynt å bruke i fps på konsoller og nå

Lenke til kommentar

Huff. Der forsvant altså håpet om en Nintendo konsoll med brukbar online opplevelse ser det ut som. Spille online via mobil, så erketeit! Hvem har vel lyst til å rote frem mobilen og fikle med den når det kan gjøres så enkelt på konsollen som "Play online" --> "Find Match" :thumbdown:

 

Da blir det vel bare igjen å gå kun fysiske spill og kun single player (kanskje litt lokal flerspiller innimellom). Synd. :(

Lenke til kommentar

 

 

Dette er god lesning for Enlightened. :p Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre ut av det. Om dette stemmer, så planlegges det muligens en ny dock som gir nesten PS Pro-ytelse?

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1334753

Dock med PS pro ytelse? Ja takk!

Men tviler ekstremt på at det blir noe av xP

 

Hehe, sant. Quoter noe en fyr skrev på facebook om den linken:

 

 

Tenk så kult det hadde vært. Nintendo bare *bam* overrasker alle med en ekstra konsoll som også funker som Dock til switch, kraftigere enn alt annet på markedet, lanserer i tillegg en ny virtual boy, dvs high end VR på høyde med HTC Vive. Kupper hele markedet, og blir igjen kongen av konsollmarkedet som på slutten av 80-tallet. Hadde vært episk.

 

 

:D

 

Zzz... Hardcore-gamere som tror GHz og RAM selger. Det er spillene som selger. Som regel er det slett ikke den kraftigste konsollen som selger best.

Lenke til kommentar

Selv om jeg hater Nintendo litt mtp online-biten osv, klarte jeg ikke holde meg unna gitt.

 

Bestilte nettopp grå switch, pro controller og selvfølgelig zelda botw :)

 

Samme her. Misliker Nintendo STERKT med alt fjaset deres. Men samtidig så bare må jeg spille noen av deres spill....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tips. Base.com selger 1-2 switch til gbp 28.87 (de trekker av VAT på prisen når man velger å sende til Norge).

 

Ender på kr. 299,- da med frakten. Billigere enn de fleste nettbutikkene her til lands.

 

Har handlet mye hos base og de leverer varene på 1-1,5 uker.

Og så kommer norsk moms i tillegg og vips, så koster den like mye som den gjør her i Norge ...
Lenke til kommentar

 

Tips. Base.com selger 1-2 switch til gbp 28.87 (de trekker av VAT på prisen når man velger å sende til Norge).

 

Ender på kr. 299,- da med frakten. Billigere enn de fleste nettbutikkene her til lands.

 

Har handlet mye hos base og de leverer varene på 1-1,5 uker.

Og så kommer norsk moms i tillegg og vips, så koster den like mye som den gjør her i Norge ...
Det er toll og avgiftsfritt under 350kr...
Lenke til kommentar

 

Tips. Base.com selger 1-2 switch til gbp 28.87 (de trekker av VAT på prisen når man velger å sende til Norge).

 

Ender på kr. 299,- da med frakten. Billigere enn de fleste nettbutikkene her til lands.

 

Har handlet mye hos base og de leverer varene på 1-1,5 uker.

Og så kommer norsk moms i tillegg og vips, så koster den like mye som den gjør her i Norge ...
Nei. Da det er 51,- under tollgrensa. Så skal ikke bli noe mer nei.

 

Sjekk også utdraget fra toll.no på akkurat den verdien.

post-34779-0-45273700-1484953937_thumb.png

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler alt avhenger av hvilke spill som kommer. Som igjen avhenger av hvor mange konsoller de selger. Feks EA gir ikke ut FIFA neste år om switch selger dårlig i 2017. Det samme gjelder feks Bethesda. Høres veldig fint og flott ut når de skal støtte konsollen, men om Skyrim-salget er labert er det tvilsomt at det kommer noe mer fra den kanten. Spent på hvorvidt Skyrim blir en suksess, sånn mtp at det begynner å dra på årene. De fleste har vel kjøpt spillet 1,2 eller 3 ganger allerede.

 

Fatter ikke at Nintendo gir ut Zelda til Wii U, det hadde jo vært system seller deluxe. Nå ser jeg på reddit osv at veldig mange skal kjøpe til Wii U og avvente med Switch.

 

For meg er det verdt prisen om det kommer mange nok gode spill. Det å kunne ta den med seg betyr mye for meg. Når det er sagt er jeg redd for at en del tredjepartsutviklere trekker seg etterhvert. Mario Oddysey burde vært klar til lansering!

 

Men jeg har troa og gleder meg veldig til 3/3. Noen som har funnet noen kule cases forresten? Selv har jeg lyst på den med Botw-motiv.

Endret av Niram
Lenke til kommentar

Blir nesten litt irritert når jeg ser hvor orginalt og kult dem har lagd Mario spillet og Zelda. Begge ser helt utrolig ut og ikke minst MORRO å spille. Hva er det Sony og Microsoft holder på med? Switchen har vel 10år gammel hardware i seg men tydeligvis at utviklerne er flinkere. 

 

PS4 har mye bra grafikk i spill men har ikke sett så fin åpen verden og gameplay muligheter som vist i Mario og Zelda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Blir nesten litt irritert når jeg ser hvor orginalt og kult dem har lagd Mario spillet og Zelda. Begge ser helt utrolig ut og ikke minst MORRO å spille. Hva er det Sony og Microsoft holder på med? Switchen har vel 10år gammel hardware i seg men tydeligvis at utviklerne er flinkere. 

 

PS4 har mye bra grafikk i spill men har ikke sett så fin åpen verden og gameplay muligheter som vist i Mario og Zelda.

phantom pain var ganske åpent 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...