Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kunne de gjort anderledes. Switch er kult, men det er 2017, burde gå an å ligge på 60fps minimum

Nintendo driter i det. For dem er ikke HW viktig i det hele tatt, kun gimmicks og unødvendige ting. Switch har dog et bra konsept på bærbar fronten, men ikke til stuebruk, for de av oss som stortsett kun vil bruke den til det. Da betaler vi 3500kr for svak HW ^^,

Men jeg kjøper det uansett, må spille Zelda og andre Nintendo titler.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Samme som linket til på forrige side, men idiotskapen må nevnes på ny side også :p

 

Nintendo og online opplevelser generelt er ikke noe jeg har høye forhåpninger til. Og nå skal man betale for dette også og bli snutt for gamle spillopplevelser atpåtil.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Designet er av en portabel konsoll. Maskinvaren er mobil komponenter. Online funksjonaliteten går via en mobil.

 

Og Nintendo hevder fortsatt at Switch er først å fremst en hjemme konsoll. Drit å dra Nintendo. Lyver så det renner...dette er Gameboy vs 3DS all over again. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Skal jeg trykke på avbestill knappen tro? Fy søren altså, Nintendo skal virkelig gjøre det fcked for oss forbrukere xD

Håper dere som forsvarer Nintendo med nebb og klør følger med på dette! Dette hører F*** meg ikke hjemme på en konsoll i 2017...

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om en ser på Switch som en håndholdt konsoll. Noe jeg gjør jeg da jeg kjøper ikke bullshitet til Nintendo om at det er først å fremst en hjemme konsoll. Så er ikke det at en bruker mobilen til det så fjernt.

 

Som en hjemmekonsoll derimot...helt på bærtur at det ikke er på selve maskinen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...