Gå til innhold

Elbil-tråden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av oss bytter bil etter 3-5 år...
Men hva er lurest synes dere:

Selge før første EU-kontroll for å slippe å fikse evt. småfeil og slitedeler, men dermed måtte selge en bil med "imminent EU kontroll". Eller:

Ta EU kontrollen, og fikse det som måtte dukke opp før salg? Da kan man vel få litt mer for den.... og avdekkes det noe "alvorlig", så kan jo det kreves fikset på garanti av leverandør før man selger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vært mere interessert i en bil som nettop var godkjent enn en som snart må på kontroll. 

Du kan ta eu kontrollen tidligere neste dato blir bare flyttet da, noe som jo ikke betyr noe for din del om du skal selge.

  • Liker 3
Skrevet
ozone skrev (25 minutter siden):

Ta EU kontrollen, og fikse det som måtte dukke opp før salg? Da kan man vel få litt mer for den.... og avdekkes det noe "alvorlig", så kan jo det kreves fikset på garanti av leverandør før man selger...

"Check" 👍

  • Liker 2
Skrevet
bzzlink skrev (7 minutter siden):

Hvorfor?

Vi har da ikke noe bilproduksjon vi trenger å beskytte

Nei, men vi har allierte som det er bedre å handle med

Å kjøpe elbil fra Kina no er som å kjøpe bil fra Tyskland 1938

Skrevet
HF- skrev (20 minutter siden):

Nei, men vi har allierte som det er bedre å handle med

Å kjøpe elbil fra Kina no er som å kjøpe bil fra Tyskland 1938

Da bør man vurdere det samme ovenfor amerikanske også da. Og japanske. Google 'japan ww2 unit xxx (husker ikke eksakt tall her)'

Og korea, de var jo ganske kjipe mot "uønskede elementer" frem mot OL de arrangerte.

Osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...