Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Lurer litt på denne trådløse ladingen

Har en trådløs lader, Nokia CR-201 som jeg har brukt på tidligere telefoner. Men min S7 nekter å lade med denne.

Hvorfor det? Er det forskjellige standarder ute å går der ?Eller er det at min mobilholder rett og slett ikke treffer ladespolen ?

 

Og en annen ting, er det noe å gjøre med den idiotiske ordboka? Synes den rett og slett er elendig til å lære seg ord og slikt. 

Noen tips å få der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar i titt i denne tråden kontra Iphone 7-tråden så virker det som ett mye større volum av personer som klager på sin S7.

iPhone-folket vet at de har kjøpt et overpriset produkt og har mye større bekreftelsesbehov enn Android-folket. I tillegg har de også et stort behov for å fortelle andre at de har det de har.Status betyr mye der i gården.  

Lenke til kommentar

Voksne svar i denne tråden her nå.

 

Men er det kommet noen nye oppdateringer til telefonen siste ukene siden flere opplever problemer? Jeg hadde ingen nevneverdige store problemer når jeg hadde Edge utgaven, litt smårusk i softwaren her og der og kanskje en tilfeldig omstart ett par ganger i løpet av 6 mnd. tid.

 

Kort og greit den beste Android telefonen jeg har eid :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solgte Scooteren min og fikk betalt i penger+ en Samsung 7s. Helt greit tenkte jeg, siden jeg bare kunne selge tlf videre. Stusset såklart litt da han ville bytte ut 1000kr med en Samsung 7s. Har alltid hatt iPhone, så var ikke så kjent med Samsung, men ante litt ugler i mosen da jeg ikke fikk installert google play appen+ at det dukket opp endel kinesiske apper etter jeg forsøkte å oppdatere den. Jeg er nå helt sikker på at dette er en fake. Men mitt lille dilemma.. Er det greit og selge den videre for en tusenlapp, og såklart informere om at dette er en fake?

Lenke til kommentar

Jeg er nå helt sikker på at dette er en fake. Men mitt lille dilemma.. Er det greit og selge den videre for en tusenlapp, og såklart informere om at dette er en fake?

Nysgjerrig, hva heter modellen når du setter telefonen i Download mode (Volum ned + Hjem knapp + strømtast samtidig når telefonen er slått av)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er nå helt sikker på at dette er en fake. Men mitt lille dilemma.. Er det greit og selge den videre for en tusenlapp, og såklart informere om at dette er en fake?

Nysgjerrig, hva heter modellen når du setter telefonen i Download mode (Volum ned + Hjem knapp + strømtast samtidig når telefonen er slått av)?

Fikk opp en hel meny. Hvor går jeg inn for å se det?

Lenke til kommentar

Solgte Scooteren min og fikk betalt i penger+ en Samsung 7s. Helt greit tenkte jeg, siden jeg bare kunne selge tlf videre. Stusset såklart litt da han ville bytte ut 1000kr med en Samsung 7s.

Her synes jeg du burde stusset over prisen også. Hvis noen vil selge en Samsung Galaxy S7 til tusen kroner er det også en viss risiko for at du involverer deg i heleri, altså kjøp av tyvgods. Noe som faktisk er straffbart. Strafferammen for uaktsom heleri er er fengsel inntil to år og bøter. Selv ville jeg aldri gått med på en handel der man får en så dyr telefon til tusenlappen. Da er det et eller annet lureri den ene eller den andre veien.

Endret av AK47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...