Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes ut som at man ikke spiller samme person om man er mann/kvinne, men at man velger et familiemedlem fra Ryder familien.

Ser ut som de går for en familie igjen ja, noe lignende DA:II. Har ikke noe imot det, så lenge de gjør det beste de kan med det. 

 

Nytt intervju her

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+130498

Det er fristende med 4k og HDR, men mitt spørsmål er hvordan det vil kjøre, når man merker at en del titler sliter i dag med 1080p@30 når det skjer mye på skjermen, gjerne eksplosjoner... 

Lenke til kommentar

Det er fristende med 4k og HDR, men mitt spørsmål er hvordan det vil kjøre, når man merker at en del titler sliter i dag med 1080p@30 når det skjer mye på skjermen, gjerne eksplosjoner... 

Kjører nok ikke full 4K, jeg har bare hørt at the Last of Us skal støtte full 4K og andre titler kjører rundt 1080p-1800p med upscale til 2160p(4K). I hektiske scener kan det hende de senker oppløsningen automatisk sånn som de gjør i flere spill i dag. De ønsker alltid å presse mest mulig eye candy på skjermen som mulig, så frame drops er nok ikke helt urealistisk å forvente, uansett hvilken konsoll du snakker om.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+130498

Hmm, glipp fra produsent å etterlate Apollo lunar modul på månen? Dvs. alt fra gullfargede beina og opp. Uansett, dette er et spill jeg ser frem til at kommer ut.

Lenke til kommentar

Vet ikke så mye om Apollo, så kan ikke svare på det. Glipp med tanke på hva?

 

Enig, gleder meg utrolig mye til mer Mass Effect og ett nytt Bioware spill. Syntes de annonserte litt tidlig, men heldigvis har de ikke sluppet for mye info heller. Hvis spillet faktisk kommer i Mars, som er ryktet, så er vi bare rundt 5 måneder unna. Noe som er et bra sted for en stor informasjon dump. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Vet ikke så mye om Apollo, så kan ikke svare på det. Glipp med tanke på hva?

 

Enig, gleder meg utrolig mye til mer Mass Effect og ett nytt Bioware spill. Syntes de annonserte litt tidlig, men heldigvis har de ikke sluppet for mye info heller. Hvis spillet faktisk kommer i Mars, som er ryktet, så er vi bare rundt 5 måneder unna. Noe som er et bra sted for en stor informasjon dump. 

Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet.

Lenke til kommentar

Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet.

Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. 

Lenke til kommentar

 

Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet.

Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. 

 

Mest trolig at folk flest ikke ville skjønne hva det var som sto der hvis dem ikke hadde modulen på landingsbena.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet.

Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. 

 

Mest trolig at folk flest ikke ville skjønne hva det var som sto der hvis dem ikke hadde modulen på landingsbena.

 

Folk flest i dag vet vel ikke hva modulen er engang med eller uten bein... 

Men kom på en annen teori, jeg spilte ikke gjennom ME3, men vet fra div. spoilere at jorden ble ødelagt, så hva om de nå har funnet opp tidsreiser, og kommer for å advare mennesket før de selv oppdager ME releet i bane rundt Mars? Da kan vi jo tippe at dagen er 24 juli 1969, tror ikke fremtidens folk er så opptatt av de andre Apollo landingene :p 

Lenke til kommentar

 

 

 

Glipp i forhold til at modulen står igjen. Når vi forlot månen så var det bare landingsbena som sto igjen, det som er i gull farge. Så spørsmålet mitt er jo om det er en museumsgjenstand som har blitt satt opp der, eller om de skal dra en historie om et Apollo oppdrag som misslyktes etter at de landet.

Kan hende det bare er en gjenstand som er satt opp der ja, et monument. Virker ihvertfall som det mest logiske. Får sikkert ett svar en gang. Takk for at du lot meg lære noe nytt uansett. 

 

Mest trolig at folk flest ikke ville skjønne hva det var som sto der hvis dem ikke hadde modulen på landingsbena.

 

Folk flest i dag vet vel ikke hva modulen er engang med eller uten bein... 

Men kom på en annen teori, jeg spilte ikke gjennom ME3, men vet fra div. spoilere at jorden ble ødelagt, så hva om de nå har funnet opp tidsreiser, og kommer for å advare mennesket før de selv oppdager ME releet i bane rundt Mars? Da kan vi jo tippe at dagen er 24 juli 1969, tror ikke fremtidens folk er så opptatt av de andre Apollo landingene :p

 

Neida, jorden ble ikke ødelagt. Det var et par tusen døde reapere på jorden etter ME3, men ingen har da tidligere tatt skade av det, så derfor ble alt perfekt noen år etter slutten på ME3 (om du var Paragon, litt spoilete video her).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...