Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mass Effect 1 er en ganske dårlig port.

 

Ikke heeeelt enig, sett litt i perspektiv er mass effect 1 en ganske god port vertfall i forhold til UI og hvordan kontrollene er portet over til PC med tanke på mus og tastatur. Med tanke på ytelse og slikt har jeg ikke hatt noen problemer med det, men skal dog sies at første gang jeg spilte det på PC var i 2009 når helt sikkert de fleste bugs og slikt var fikset. Men en har jo alltids Garrus texture "bugen" der utvikleren glemte å legge inn høyoppløste teksturer i ansiktet til garrus, som førte til dette vakre ansiktet her.

 

oGyomfU.png

 

(Fjernet tekst for å unngå eventuelle spoilere) Utvikleren gikk vel og ut å sa at det ikke var mulig å fikse om jeg ikke husker helt feil, men moddere fikset dette bare uker etter mass effect 2 var ute ved å importere teksturene derifra. Men om en spiller vanilla mass effect vil du altså fortsatt måtte stirre på dette lavoppløste ansiktet i 30+ timer  :lol:

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dette klippet er spoiler spoiler spoiler. Det er de 13 første minuttene av spillet levert av IGN. Så her får du se nærmere på ansikts animasjoner, dialog og alle de tingene folket har klaget på over lang tid. Hvis du ser og vil diskutere klippet, bruk gjerne spoiler tingen.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Vil ikke ha spoiler, men hører gjerne kommentarer om animasjonene "sitter". Selv om DAI er det vakreste spillet jeg har sett så var endel animasjoner identiske til eldgamle DAO.

Det er ingen avsløringer av plot-tvister i de første 13 minuttene av spillet, så du kan fint se videoen om du har lyst.

Angående animasjonene, så er det tydelig at det er et Bioware-spill (link til scene i DA:I om du er bekymret for spoilere)

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Vil ikke ha spoiler, men hører gjerne kommentarer om animasjonene "sitter". Selv om DAI er det vakreste spillet jeg har sett så var endel animasjoner identiske til eldgamle DAO. 

Ansikts animasjonene er helt ok, ikke noe og rope hurra for, men klippet ellers er veldig bra. Gav meg Mass Effect følelsen tilbake. Føler ikke du taper så mye på å se klippet, de hopper over en del av tingene som ser ut som kan skje i starten uansett.

Lenke til kommentar

Hvorfor er skeptikerene så skeptisk?

 

Skjønner at mange av dere er pisse sure pga ME3, men er på tide å komme over det no.

 

Er ikkje alt i spill, og i filmverden som skal gi mening, dette må dere bare akseptere.

 

Ta spillet for det der er og håp på å bli overrasket.

 

Dømmer dere spillet ned i driten før dere har prøvd det blir det som regel drit.

 

Eg for min del gleder meg enormt til en ny verden, og nye historier!

Endret av Villfaren
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er skeptikerene så skeptisk?

 

Skjønner at mange av dere er pisse sure pga ME3, men er på tide å komme over det no.

 

Er ikkje alt i spill, og i filmverden som skal gi mening, dette må dere bare akseptere.

 

Ta spillet for det der er og håp på å bli overrasket.

 

Dømmer dere spillet ned i driten før dere har prøvd det blir det som regel drit.

 

Eg for min del gleder meg enormt til en ny verden, og nye historier!

Jeg er skeptisk på grunn av følgende:

Mass Effect 2 Arrival DLC

 

Mass Effect 3

Extended Cut DLC

Omega DLC

Citadel DLC

 

Dragon Age 2

 

Dragon Age Inquisition

Trespasser DLC

 

God sci-fi har klare regler og er godt forklart, det er 10 år siden sist Bioware produserte det.

 

Mass Effect 3 hadde i det minste fordelen av en overraskende underholdende multiplayer, mens historien og tvistene var fullstendig ulogiske og dumme. Dragon Age Inquisition var derimot et direkte kjedelig spill, plottet og karakterene var ikke interessante på noen måte for meg, og med et totalt uinspirert gameplay vil jeg påstå det er det svakeste fra Bioware hittil.

 

Det er ærlig talt rart det ikke er flere som er skeptiske, men det er utrolig hva noen millioner i markedsføring kan gi.

 

Edit:

Jeg har fortsatt et håp om alt dette spillet faktisk har en gjennomtenkt, god historie, men ALT (ja, jeg mener alt) som har blitt vist hittil tyder på at både historie, karakterer, og gameplay i Andromeda vil være svakere enn tidligere spill i serien.

Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at Dragon Age serien blei verre og verre.

 

Ser jo absolutt poengene dine mister, men mitt poeng er bare det at dere dømmer altfor hardt, og dere kommer til å pirke borti hver eneste ting.

Noe som resulterer i skuffelse.

 

Og til slutt ender det med at det finnes ikkje en eneste produsent som klarer å tilfredsstille dere fordi dere har en innbilt måte på hvordan ett spill skal være.

 

Tipper det skal være som DA1, og ME1.

 

Eneste serien du muligens er fornøyd med er the Witcher?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Når det kommer til DA serien skal jeg ikke si noe, da denne typen fantasy ikke er min ting. Men når det kommer til ME derimot :D Skal være så ærlig og si at jeg syntes skytemekanismene i det første spillet var de beste, og at når de gikk over til ammo i 2 og 3 så var det en skuffelse. Men når man ser bort fra våpen biten så har ME vært en serie som hele tiden har utviklet seg, som regel i en god retning, og jeg ser veldig frem til å spille Andromeda i slutten av måneden :) 

Lenke til kommentar

Ifølge Bioware skal det være mulig å spille så mye Multiplayer man vil i EA Access perioden, altså 16 - 21 Mars. Så hev meg faktisk på med en måned EA access nå, jeg har gitt penger til djevelen! Får da også prøve 10 timer med single player, men tror jeg hopper over det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir vel å spille så fort gamezone får sendt meg disken. Forhåpentligvis får de spillet den 20, slik at jeg kan begynne å spille rundt 11 tiden den 21 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...