Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir så latterlig stresset av Instagram. Jeg vet ikke om jeg har blitt bannet, eller hva. Jeg får ikke logga inn via appen. Jeg får bare opp at det skjer en feil med forespørselen min. Får ikke opp noe info om at jeg har blitt bannet eller noe sånn. Får logget inn via den andre kontoen, bare ene kontoen jeg får feilmelding på.

Lenke til kommentar

Det er kanskje litt lite, men ikke nødvendigvis om du ikke har erfaring.

 

Om det er et privat selskap kan det jo hende det finnes bonusordninger eller annet om det går bra med bedriften. Eller kanskje de er enkle å forhandle lønn med om de liker deg etter et år eller to.

450 000 kroner brutto per år er greit nok for en person med bachelor-utdanning. Det er omtrent like mye som en med fagbrev får og de driver med arbeid som er manuelt, sliter på kroppen og noen ganger helsefarlig.

 

Husk også at det er hans første jobb etter endt utdanning. Kan gå opp i ansennitet senere. 

Lenke til kommentar

Jeg fridde til kjæresten mens vi var i Disney World i Orlando på lørdag :-D

Hun sa ja <3

 

Gratulere  :)

 

Hei :green: venter på 25 januar 2019

Jeg har hatt meg et par runder med Facebook sjøl. Jeg sletter ikke meg selv da. Bare fjerner halve vennelista av og til. :p

 

Men flott at du er her hvertfall. Synes tiden var overmoden for det. (Høhøhøh. Me so funneh.)

Gjør som meg gi faen i facebook 110%

Lenke til kommentar

Mange av stor-chat folkene her har vandret videre til facebook og discord med klikkene sine, ser ikke så mye til dem lengre. Men noen av oss holder tråden i gang innimellom alle tulle-youtube videoene som postes. Og med et par strategiske bruker-ignores blir tråden navigerbar.

Bare ikke ignorer meg. Da begynner jeg å gråte. Og du vet at jeg er mentalt ustabil.. høhø

Lenke til kommentar

450 000 kroner brutto per år er greit nok for en person med bachelor-utdanning. Det er omtrent like mye som en med fagbrev får og de driver med arbeid som er manuelt, sliter på kroppen og noen ganger helsefarlig.

 

Husk også at det er hans første jobb etter endt utdanning. Kan gå opp i ansennitet senere.

Det du skriver gir jo ikke mening/henger ikke sammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...