Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (6 timer siden):

Ser fristende ut den. Har kuttet ut alt som heter alkohol jeg, har ikke rørt en dråpe siden før jul. Tenker at en gang må man nesten ta det valget da, det har blitt mye oppigjennom åra. Får se hvor lenge det holder. Det hjelper bra på formen hvertfall 🙂

Ja veldig god også :D ja best og hvile levra litt også da :D Ja tviler ikke på det 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (5 timer siden):

jeg har ikke drukket alkohol siden august ifjor. har ikke spist heller for den saks skyld. morsomt på sykehus gitt......

Uff det høres helt grusomt ut å ikke kunne få spise mat! Farfaren min fikk ikke spise de siste 4,5 mnd han levde pga svulst i magen. Han var så trist og lei seg, og ønsket bare å kunne få spise omtrent hva som helst. Det fikk han aldri, og jeg har ofte tenkt at det å ikke kunne spise må være noe av det værste man kan oppleve. Jeg er selv utrolig glad i mat. I hinduismen sidestiller de gastronomisk nytelse med seksuell nytelse og mener at store deler av vår fysiske tilstedeværelse/bevissthet  befinner seg i tungen og munnen.

God bedring til deg og håper du snart kan få spise et drømmemåltid med det aller beste du vet 🍀🤞😊

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan det nytte? Da trenger jeg hvertfall hjelp for å unngå umiddelbart avslag. Den nærmer seg vel et år og fungerer ellers som vanlig. Ny tlf er egentlig noe av det verste jeg vet, så  hadde håpt jeg kunne redde den :) 

Lenke til kommentar
Valmeth skrev (1 time siden):

Kan det nytte? Da trenger jeg hvertfall hjelp for å unngå umiddelbart avslag. Den nærmer seg vel et år og fungerer ellers som vanlig.

Innboforsikring er jo en slags idiotforsikring. Brukes hvis du ramponerer tingene dine i huset. Brukte det selv når jeg var student og mistet telefonen i gulvet sånn at av/på-knappen ble deformert og telefonen havnet i reboot loop.

I første omgang må du finne ut om du har så høy egenandel på innboforsikringen at det er smartere å kjøpe ny..

Endret av Sydvest
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Isopropanol er noe av det beste rengjøringsverkøyet jeg eier, kan brukes til hva som helst. Brukte vel opp min beholdning etter vi vasket ut av leiligheten i fjor.

 

Skal levere leiebil i dag, kjedelig å gå fra 2023 til 2013, har skjedd litt på den tiden på bilfronten 😛

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...