Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

40 min før avreise er veldig knapp tid, hvis det er kø i innsjekking OG sikkerhetskontroll kan du slite veldig med å rekke flyet ditt. Kanskje du burde ta bussen en time før hvis det går flere?

 

Jeg er hvertfall sånn at jeg surre heller rundt i butikkene på flyplassen en time for mye enn å stresse og springe rundt for å rekke flyet mitt

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Rakk det fint :)

 

 

Ble innkalt til intervju. I morgen. Ble ringt i dag ... jyz ingen forberedelse.

Salgskonsulent ... jeg orker ikke provisjon. Men vanskelig å forbedre meg. Bemanningsbyrå. Jeg vet liksom ikke hva jeg kan tilby. Har hatt mye salgsfag på skolen liksom men jeg vet ikke hva jeg skal si hvis han spør hva jeg kan tilby.

 

Tar ting på sparket? Selvstendig? ...

 

I beskrivelsen står det "interessert i kaffe" wtf

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hva jobber du med.

 

Prosessoperatør hos Takeda AS, lager medisiner. Nok til å kjøpe et par legosett nå og da. Fant nylig ut at Bricklink er en greie, så tenker jeg skal prøve å bestille noen MOC sett fra dem og bygge. Det er jo flott, folk poster nesten kopier av svære UCS sett og linker alle brikkene til butikker, siten bare plukker bitene fra butikkene automatisk og man kan signe ut i kassa og få det sendt i posten. Alle instruksjoner er digitalt. Fant f.eks. en 10030 imperial star destroyer lookalike for bare 2700kr istedet for 30k brukt for orginalsettet. De har også en veldig grei bruktmarked gruppe der folk faktisk legger ut UCS sett for normale priser ikke 10x orginalprisen på ebay. Fant f.eks 10221 super star destroyer in box til 4500,- Kjøpte ingen av dem da ^^ Flere SSD MOC sett også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hotellrom er ingen problem, den regninga tar jobben :] Skal bo på Luxor, liten suite (med sikkert ganske kjip standard, men gjør meg ingen ting)

Ja , den som hadde råd til hotell....er bra standard men ikke luksus , i alle fall rent og trygt

 

Traff Tiffany Thiessen på BN i L.A i dag.....boksignering , Candace Cameron sto foran meg i køen btw (de fleste kjendiser jeg treffer er "småpoteter" så det er litt stas å treffe f.eks MacGyver)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Når her tatt Fredrikstad bussen, FB11, til Gardermoen?

 

Står 1t 50min reisetid så lurer på om å komme der 40min før avreise er nok med DY.

Litt kult, men jeg var også på den turen.

 

Satt to rader bak en gutt fra Bergen.

 

By the way, den stikkende tingen jeg hadde i lommen var ikke en pistol, men heller meg som var glad for å se deg i levende live. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...