Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Heia! Mye det samme. Jobbe, ete sove drite. I tilfeldig rekkefølge. Deg da?

 

Hahah, ikke så veldig mye nytt her heller. Studerer, sover, drikker og er evig singel 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vel som en som nettopp har klart å både finne og antagelig miste dame på en måned, så vil jeg påstå at evig singel ikke høres så ille ut akkurat nå.

Det ordner seg nok for deg!! Jeg har hatt kjærlighetsorg i sånn 8 mnd nå over en jeg aldri var sammen med engang, det er ganske tragikomisk egentlig. Funnet ut at det er ganske greit å være evig singel nå!

Lenke til kommentar

Har ingen forhold til Voltron egentlig..er vel amerikansk saturday morning cartoon greie jeg aldri har sett. visste ikke hvem det var før jeg så en review av det settet..kult at det har 2300 deler da. Holder meg til dyre Star Wars sett tror jeg er plenty av dem :D

 

Kjøpte 75181 UCS Y-Wing i dag. og en 75190 first order star destroyer for et par uker siden. Destroyeren ser fantastisk ut forresten.

 

Fant forresten ut at Toys R Us prismatcher alle norske nettbutikker, så det er bare å dra frem prisjakt i kassa så fikk jeg 850 kr rabatt på Y-wingen..fra 2500,- til 1650,- (Lekekassen.no)

 

Jeg spurte hvordan det gikk an, da sa han at de foretrekker heller å få kundene til de andre sidene enn at jeg skal bestille fra dem og ikke bli kunde hos TRU :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...