Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Mitt forslag høres kanskje litt radikalt ut, men har du prøvd å sende en melding til de som har lagt det ut?

 

Det er litt vel radikalt, og jeg motsetter meg radikale idéer.

Men ja, jeg får vel bare ringe og se på et par stk. nå som jeg har håp om at jeg kan finne noe brukelig.

 

Det er forresten ikke alltid de som gir bort ting har så mye peiling, har dukket opp og sjekket et par teaksenger, fordi jeg hadde fått som svar at deler av det så ut som heltre, men ikke noe å hente der så langt ihvertfall. Hadde vært mye lettere enn å demontere hele seksjoner ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javisst, det er nok bare naturlig at det blir slik. Har ikke LEKT med lego siden tidlig tenårene vil jeg tro. Husker enda den tomme ekle følelsen da det gikk opp for meg at det ikke fungerte å leke med lekene mine lengre. Jeg kom til et punkt hvor det bare ikke ga meg noe. Mange år senere oppdaget jeg gleden med å bare bygge modellene, og følge tegningene.

Vet ikke om jeg hadde klart å bygge originale modeller i dag, ihvertfall ikke med Technic, for det er jo helt annerledes en da jeg var barn.

Jo du kan leke :p  med Rc 42065 Tracked Racer med 2 XL motor, tipper det blir fart i den da.

LEGO® Power Functions XL-Motor   

post-281153-0-98735600-1537731902_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det kan medføre MANGE år med pain også. Er ikke bestandig kroppen din digger metallskruer i kjeften. En kollega har konstant tannkjøttbetennelse og må skvise ut gugge daglig. Han bytta ut mange tenner med implantater for flere år siden. Må bare leve med det nå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ser for meg at det blir vrient fordi den er så stor at den blir uhåndterlig. Burde være null problem hvis du kan låne en tralle på 2 hjul.

 

Hmm, det var en god idè. Jeg har faktisk tilgang til en sekketralle.

Da får jeg prøve å se om jeg får en kamerat til å bli med for å hente den, ellers har jeg en plan B hvis ingen gidder, takk.

Lenke til kommentar

Har begynt å sette opp Philips Hue i stuen og på soverommet. Det siste jeg gjorde var å montere LED-stripe på baksiden av TV-en. Det er jo ikke Ambilight som endrer farge etter hva som er på TV-en; jeg må stille inn fargen selv. På dagtid er det så svakt at det knapt er synlig, men det har gitt stuen, som ellers er ganske monokrom, litt farge på kveldstid. Jeg digger det. Blir litt mindre sliten i øynene av å stirre på TV-en nå også.

post-73476-0-72580900-1538161657_thumb.jpg

post-73476-0-31272100-1538161734_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du blir mindre sliten nå fordi du sitter ikke i ett helt mørkt rom lenger med kun tven som lyser opp. Du får samme effekt av å ha på ett lys i bakgrunnen (jeg får kjapt vondt i øynene og hodet hvis tven er den eneste kilden til lys, problemet forsvant når jeg begynte å bare ha på lys ellers i bakgrunnen).

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Har alltid lys på i bakgrunnen, men på kvelden så pleier jeg å dimme alt for å lettere bli trøtt og for å få sove. Skrur jo ned bakgrunnsbelysning på TV-også, såklart, men har aldri fått til en god balanse til å bli trøtt, men ikke få vondt i øynene. Stålampen lyser opp hele stuen, men nå kan jeg fokusere lyset på den ene veggen jeg stirrer mot, også er resten av stuen forholdsvis mørk.

For søvnen sin del burde man strengt tatt kutte ut alt av skjermer 30-60 minutter før man skal legge seg, men nå funker dette ganske bra for meg.

Lenke til kommentar

Hvilke telefon skal jeg swappe til? Har lyst på Nokia 7 plus, men de har den bare i sort ..

Jeg hvile ikke swappe til ny mobil hvis jeg var deg, eller kjøpe deg en ny mobil, for jeg så på det programmet på tv 2 hjelper deg der sa det med swapping var ikke så bra det var dyr pris oxo sa de.

 

Mobilavtale lagt ned etter TV 2 hjelper deg-avsløring

https://www.tv2.no/a/10088913/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hvile ikke swappe til ny mobil hvis jeg var deg, eller kjøpe deg en ny mobil, for jeg så på det programmet på tv 2 hjelper deg der sa det med swapping var ikke så bra det var dyr pris oxo sa de.

 

Mobilavtale lagt ned etter TV 2 hjelper deg-avsløring

https://www.tv2.no/a/10088913/

 

Det gir jo absolutt ingen mening, for det er jo nettopp om man ikke benytter seg av muligheten til å bytte mobil etter et år at tjenesten blir dyr. Da er det jo bare en vanlig dyr nedbetalingsplan over 24 måneder. Bytter du derimot til ny telefon etter 12 måneder så har du stort sett bare betalt halvparten av hva telefonen koster og kan bytte den inn i en splitter ny modell. 

 

Kostnadsmessig totalt blir det nok ikke så ulikt som om du skal kjøpe deg ny telefon med to års mellomrom, men fordelen er at du kan få ny modell hvert år i stedet for annet hvert år. 

Lenke til kommentar

Exen fikk hormonspiral fordi hun ikke tåler ppiller.

Var mye trøbbel med den. Fortalte aldri at den stakk meg under samleie.

 

Skal jeg si det nå? Eller drite i det? For å fucke med hun tenker jeg siden da må hun bruke kondom med sine nye partnere.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...