Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice! Godt jobba. Nå gjelder det bare å unngå gamle vaner som får vekten til å gå opp igjen.

Ja, det var det da. Er snart nede i målet jeg har satt meg. Og så har jeg begynt å trene. Har ei venninne som holder på å utdanne seg til personlig trener. Hu lurte hu kunne bruke meg til å øve seg på to ganger i uka. Jeg var ikke vanskelig å be. Noe av det som har stoppa meg tidligere er det at jeg ikke har hatt noen til å pushe meg og at jeg har vært usikker på om jeg har gjort det riktig. I dag var det intensitetsøkt. Tok meg helt ut. Kommer til å være så jævlig støl i morra.
Lenke til kommentar

Ja, det var det da. Er snart nede i målet jeg har satt meg. Og så har jeg begynt å trene. Har ei venninne som holder på å utdanne seg til personlig trener. Hu lurte hu kunne bruke meg til å øve seg på to ganger i uka. Jeg var ikke vanskelig å be. Noe av det som har stoppa meg tidligere er det at jeg ikke har hatt noen til å pushe meg og at jeg har vært usikker på om jeg har gjort det riktig. I dag var det intensitetsøkt. Tok meg helt ut. Kommer til å være så jævlig støl i morra.

Så deilig med en gratis PT! Har jo selv ei venninne som pusher meg. Hun er ikke PT da men driver med bikinifitness og typen er bodybuilder. Masse kunnskap, masse motivasjon og massa push :D

 

Jeg slet og med å gå alene fordi jeg var redd jeg gjorde feil, og generelt kunnskapsløs. Er så mye bedre nå

Lenke til kommentar

Ja, det var det da. Er snart nede i målet jeg har satt meg. Og så har jeg begynt å trene. Har ei venninne som holder på å utdanne seg til personlig trener. Hu lurte hu kunne bruke meg til å øve seg på to ganger i uka. Jeg var ikke vanskelig å be. Noe av det som har stoppa meg tidligere er det at jeg ikke har hatt noen til å pushe meg og at jeg har vært usikker på om jeg har gjort det riktig. I dag var det intensitetsøkt. Tok meg helt ut. Kommer til å være så jævlig støl i morra.

Det er ganske deilig å være støl dagen etter en god treningsøkt, men den dørstokkmila kan være et skikkelig helvete, spesielt nå som det begynner å bli kaldt. Har slitt mye med den selv i det siste. Kjøpte faktisk tights i dag, for å ha under shortsen når jeg sykler. Var skikkelig motivert helt til jeg innså at jeg ikke kom til å rekke mer enn halve runden før sola gikk ned. Også blir det selvsagt regn hele morgendagen.
Lenke til kommentar

Men hvem hadde ikke trengt å ta av noen kilo for å se bedre ut? Kona hadde også blitt glad, da hun støtt og stadig kommenterer vekta mi.

Når det gjelder vektnedgang så har kalori-inntak utrolig mye mer å si enn trening. Du skal løpe jævlig langt for å forbrenne en pose potetgull. Å bare spise halve posen der du pleier å spise hele er mye lettere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ganske deilig å være støl dagen etter en god treningsøkt, men den dørstokkmila kan være et skikkelig helvete, spesielt nå som det begynner å bli kaldt. Har slitt mye med den selv i det siste. Kjøpte faktisk tights i dag, for å ha under shortsen når jeg sykler. Var skikkelig motivert helt til jeg innså at jeg ikke kom til å rekke mer enn halve runden før sola gikk ned. Også blir det selvsagt regn hele morgendagen.

Jeg pleide å sykle mye før. Likte det. Men det går så utover knærne mine, så det er vanskelig å gjøre det lenger.
Lenke til kommentar

DF når du sier til 3 vektere på utested at en fyr er veldig voldig, og 4 min etterpå så blir du kastet ut fordi han sa du tafset på damen hans. Og når du ber om ID til vekter så ringer han politiet og politiet bortviser deg fordi du lager kvalme. Fyfaen for et sted.

En fyr er voldelig uten grunn og når du sier det til vekterne blir du kastet ut og du får ikke vite ID nummeret hans. Politiet bortviser deg "fordi du lager kvalme" og når du henviser til paragraf at du må ha saklig begrunnelse for hvorfor du blir kastet ut så ber hun deg holde kjeft. :)

 

Har drukket 2 cidere. Er så sykt. Vektere og Politiet er så hånd i hånd.

 

Du blir bedt om å holde kjeft når du ønsker en grunn til å bli kastet ut. Kvalme er ikke en grunn. Det er ikke kvalme fordi du ber Politiet om at jeg ønsker at de ber om ID fra vekter etter vekterkoven. Jeg er stum.

 

Her kan en fyr dikte opp en grunn, så får han være der mens du blir kastet ut. TIL OG MED damens hans sa jeg burde gå før han hisset seg mer opp. Men typen hennes tok så tak i kragen og kvelte meg at det var vanskelig å gå.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...