Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det beste merke når det gjelder tempered glass screen protector? har hatt nillkin sitt nå i 1 mnd men så hadde den plutselig sprekt litt i kanten uten at jeg kan forstå det, men for all del det er nok min egen feil sikkert.. Er det noen andre merker og anbefale? :)

 

Hadde Nillkin først men den passet ikke helt med dekslet mitt. Kjøpte Muvit sin som har avrundede kanter og er veldig fornøyd med den. Koster 128 med frakt hos CDON.no.

 

http://cdon.no/elektronikk/muvit/muvit-tempered-glass-screen-protector-for-sony-xperia-z3-p29461914

Lenke til kommentar

Visste ikke at z3 hadde double tap for vekking av skjerm.

 

Hvorfor har eg fått inntrykk av at dette var noe HTC styrte med?

 

Måtte riktignok aktivere det selv, er det fordi det bare fungere helt ok?

Jeg er fornøyd med double tap, og fant endelig ut hvordan man fikk liv i det lille lyset oppe til venstre på skjermen. Som blinker hvis det er tapte anrop og meldinger. Skulle vært PÅ fra begynnelsen da, men men.

Lenke til kommentar

Dama har en Z1 og plages med dårlig mms mottak og sending ved litt dårlig dekning. Jeg har en note3 og når de ligger ved siden av hverandre kan jeg sende mms til hennes men hun kan verken sende eller motta mms. Hvordan er z3 på dekning? Det kan opplyses at dekningen generelt er den samme, utenom 3g/4g der er z1 elendig.

 

Jeg har en Z3C og opplever dårlig dekning på vei til jobb(Kontoret ligger litt "på landet") men mener på at det ikke var like gale med min tidligere S3. Så tror den er litt svak på dekningen, men har ikke hatt nevneverdige problemer uten om da egentlig.

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som ikke klarer å surfe på nettet under samtaler. Jeg mister alt datadekning ved anrop, 180.no appen finner navn til nummeret. Men hvis jeg ønsker og sjekke opp noe under samtalen kommer jeg ingen vei.

 

Dette gjelder naturligvis kun ved mobilnettverk, ikke WLAN.

Lenke til kommentar

Synes dette er veldig rart. Min Z3 Compact som er 1,5 måned gammel har plutselig fått en sprekk i glasset bak. Dette har skjedd i dag, men jeg har ikke mistet telefonen i bakken! Den har fått litt riper på glasset mens jeg har hatt den, men det er bare fordi den har ligget i lomme med nøkler og mynter.

Lenke til kommentar

Synes dette er veldig rart. Min Z3 Compact som er 1,5 måned gammel har plutselig fått en sprekk i glasset bak. Dette har skjedd i dag, men jeg har ikke mistet telefonen i bakken! Den har fått litt riper på glasset mens jeg har hatt den, men det er bare fordi den har ligget i lomme med nøkler og mynter.

 

Velkommen til klubben, dette er helt og holdent din feil i følge Sony. Absolutt ingen svakhet ved deres produkt. Det blir 690,- takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...