Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

 

Nope hun likte ikke den handcent.

Jeg gir opp.

Når man kommer fra Apple er det litt på godt og vondt.

Apple er enkelt - men koster.

Forøvrig - på elkjop skrudde de av 4g. De var ikke vits - sugde batteri og gav elendig talekvalitet. Jeg er uenig. Hun kjøpte selgeren. Som sagt gir opp.

Hva var det hun ikke likte? Mener å huske at handcent har mulighet for iPhone look?

Men spesifikt: hva var feil?

Eg prøver ikke å selge inn handcent, men er jo greit å vite hva som er gærnt, for det meste kan flikkes på....

Ikke så lett å svare på - men kanskje var pop up bare vistes i et lite øyeblikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nope hun likte ikke den handcent.

Jeg gir opp.

Når man kommer fra Apple er det litt på godt og vondt.

Apple er enkelt - men koster.

Forøvrig - på elkjop skrudde de av 4g. De var ikke vits - sugde batteri og gav elendig talekvalitet. Jeg er uenig. Hun kjøpte selgeren. Som sagt gir opp.

Her er alt opp til henne, dersom hun forventer en blåkopi av sin gamle iPhone så har hun jo feil instilling fra dag én. Man vil få disse interaktive notifikasjonene i Android 5.0. Skjønner ingenting om noe så lite skal bli en eventuell dealbreaker.

He he innstillingen er positiv , men ting tar tid å venne...kunne man valgt alt det beste fra telefonene ville jo resultatet bli bedre enn iPhone 6 eller z3

Lenke til kommentar

 

Nope hun likte ikke den handcent.

Jeg gir opp.

Når man kommer fra Apple er det litt på godt og vondt.

Apple er enkelt - men koster.

Forøvrig - på elkjop skrudde de av 4g. De var ikke vits - sugde batteri og gav elendig talekvalitet. Jeg er uenig. Hun kjøpte selgeren. Som sagt gir opp.

prøv GOsms :)

Så fin ut - veldig lik iPhone , men ikke pop UP på låseskjerm. Kun det lille tegnet i venstre hjørne.

Lenke til kommentar

 

 

Nope hun likte ikke den handcent.

Jeg gir opp.

Når man kommer fra Apple er det litt på godt og vondt.

Apple er enkelt - men koster.

Forøvrig - på elkjop skrudde de av 4g. De var ikke vits - sugde batteri og gav elendig talekvalitet. Jeg er uenig. Hun kjøpte selgeren. Som sagt gir opp.

prøv GOsms :)

Så fin ut - veldig lik iPhone , men ikke pop UP på låseskjerm. Kun det lille tegnet i venstre hjørne.

 

Er vel ikke mulighet for popup på låseskjerm hvis du låser med pin/mønster/etc enda. Kommer med lolipop :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Nope hun likte ikke den handcent.

Jeg gir opp.

Når man kommer fra Apple er det litt på godt og vondt.

Apple er enkelt - men koster.

Forøvrig - på elkjop skrudde de av 4g. De var ikke vits - sugde batteri og gav elendig talekvalitet. Jeg er uenig. Hun kjøpte selgeren. Som sagt gir opp.

 

prøv GOsms :)

Så fin ut - veldig lik iPhone , men ikke pop UP på låseskjerm. Kun det lille tegnet i venstre hjørne.

Er vel ikke mulighet for popup på låseskjerm hvis du låser med pin/mønster/etc enda. Kommer med lolipop :)

Er svak på dette. Lollipop?

 

På iPhone ved låst skjerm vises sms/ tapt anrop relativt tydelig med en boks midt på skjermen. På z3 får vi kun til det lille tegnet i venstre hjørne.

 

F eks du sitter opptatt i møte etc - tar kun tid til viktige beskjeder e l - da får du litt info fra fra denne boksen / eller hva man kaller det på iPhone. Som opps mannen har ringt den må jeg ringe opp. Eller sms fra svigermor - ja ja den kan vente etter møtet.

Det ser man ikke på z3 i venstre hjørne.

 

Ikke noe veldig big deal , men det var dette vi jaktet litt til z3.

Lenke til kommentar

Texter har sånn firkant på låseskjermen, som nevnt over her.

 

Tester den litt nå, og liker den godt til nå. Denne må også settes litt opp, så ikke avskriv umiddelbart.

 

Skjønner ikke helt at popup forsvinner på handcent. Aldri opplevd.

Jeg fikk det ikke til. Innstillinger - skjønte ikke hva kunne gjøres annerledes.

Lenke til kommentar

 

Er vel ikke mulighet for popup på låseskjerm hvis du låser med pin/mønster/etc enda. Kommer med lolipop :)

 

Jeg bruker Textra og får SMS-popups på låseskjerm med pin. Kan også svare uten å låse opp telefonen. Samme med WhatsApp.

 

Hmm, interessant app. Men skulle helst sett litt mer innstllinger på låseskjermnotification, så holder meg til hello sms en stund til. :)

Lenke til kommentar

 

Er vel ikke mulighet for popup på låseskjerm hvis du låser med pin/mønster/etc enda. Kommer med lolipop :)

 

Jeg bruker Textra og får SMS-popups på låseskjerm med pin. Kan også svare uten å låse opp telefonen. Samme med WhatsApp.

Jeg får prøve en gang til da.

 

Må være noe med innstillinger jeg ikke skjønner. Likte forresten Gosms best.

Lenke til kommentar

 

 

Er vel ikke mulighet for popup på låseskjerm hvis du låser med pin/mønster/etc enda. Kommer med lolipop :)

Jeg bruker Textra og får SMS-popups på låseskjerm med pin. Kan også svare uten å låse opp telefonen. Samme med WhatsApp.

Jeg får prøve en gang til da.

 

Må være noe med innstillinger jeg ikke skjønner. Likte forresten Gosms best.

 

Her finner du andre med samme ønsker og løsninger for GO sms:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1231142

http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s4/274476-gosms-popup-notifications-lock-screen.html

http://forums.androidcentral.com/t-galaxy-s-iii/252035-preview-sms-text-lock-screen.html

 

Eksempel:

I use Go SMS Pro also, and when a new SMS comes in, I get a popup on top of my lock screen - can not only read it, but can reply to it right there also. I'm using WidgetLocker as a more flexible & full-featured lock screen - not sure if that makes a difference or not. Also, I don't have a password set, I just swipe away the lockscreen, so not sure if that makes a difference.

Lenke til kommentar

 

 

Er vel ikke mulighet for popup på låseskjerm hvis du låser med pin/mønster/etc enda. Kommer med lolipop :)

Jeg bruker Textra og får SMS-popups på låseskjerm med pin. Kan også svare uten å låse opp telefonen. Samme med WhatsApp.

Jeg får prøve en gang til da.

 

Må være noe med innstillinger jeg ikke skjønner. Likte forresten Gosms best.

 

Se om du finner GOsms i oversikten over lockscreen-widgets. De må være tillatt i sikkerhetsinnstillinger, også sveiper du til venstre på klokka på låseskjermen og trykker "+" for å legge til. Sånn:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...