Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Håper på en Enhanced Edition til The Witcher 3 også. Gjort det med begge forgjengerne, så det er absolutt ikke utenkelig. 

 

Når det kommer til gratis DLC biten så er jeg enig at det er litt for glorifisert. Det er jo snakk om våpen, rustninger, alternativt utseende osv. Det legger jo ikke noe dybde til spillet. Miner Contract oppdraget var relativt grei, men den varte sånn 10 minutter? Er ikke det som får meg til å like CD Projekt Red mer enn andre spillutviklere. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele poenget med de gratis DLCene var vel at CDPR synes konsepter DLC har blitt helt på trynet. Sånn delvis for å gjøre narr av hvordan det har blitt, og selvfølgelig litt PR i samme slengen, gir de ut 16 DLCer det omtrent er utrolig at andre selskap tar betalt for. Og når de så senere kommer med sine egne DLCer er det ikke bare en ny tekstur eller rustning til hesten din, men to skikkelige expansions.

Lenke til kommentar

 

Er ikke de to DLCene oppdrag som gir 30 timer ekstra spilletid?

Det er expansions. Kan vel kalle de DLC. Koster 30 dollar for begge eller noe slikt? Den første kommer i Oktober, den andre kommer neste år.

 

Da tok jeg feil gitt! Er helt enig i at de burde kalles expansions, men ettersom det er blitt så vanlig å kalle alt nedlastbart innhold, enten det er 5mb eller 500mb DLC for tiden så ble jeg forvirret!

Lenke til kommentar

Mange spill får kritikk for uhorvelige mengder cutscenes, uansett hvor bra de er. Det virker som TW3 er immun mot denne kritikken i tillegg til uhorvelige mengder dialoger.

 

Hvor mange timer "spilltid" regner man med at cutscenes og dialoger utgjør i TW3?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er dette spillet så sykt bra som alle sier? er stor fan av skyrim og mass effect

 

Absolutt. Jeg er en stor fan av Elder Scrolls-serien og Mass Effect-serien selv, og jeg elsker The Witcher 3. Hadde ikke spilt forgjengerne tidligere, men nå har jeg pløyet igjennom nummer to også. The Witcher 3 er for meg det beste rollespillet som har kommet på uendelig mange år. Topp 5 spill igjennom tidene for meg personlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å herre faen... Etter 11 dager fravær fra PC'en og travle fridager satt jeg meg omsider ned for å slappe av med litt spilling.

 

Som forventet var det oppdateringer til både Windows og spillet..fyrer opp godsakene ... og lyden er helt aids. Skurerrer i takt med musikken og lydene i menyene. Helt rævpult altså. Uspillbart.

 

Fy faen.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen high level contracts eller side quests i det hele tatt etter man kommer over 36 i level? Alle hos meg er i grått, har ikke klart å finne noen som gir mer enn 5xp å da vil det jo fort ta ekstremt langt tid å levle videre. (Er ferdig med main questene)

 

Ser jo det er gear/armor som krever level 40+ 

 

Gwent eneste muligheten for mer xp?

Lenke til kommentar

 

Muligens, har nå sett kritikken ift. spill som ME også samt at man kritiserer "50GB, halvparten er jo cutscenes". Men poenget er, hvor mange % av spilltiden man snakker om utgjør disse to tingene.

Vil anslå jeg brukte ca 20% av tida på cutscenes

 

Alltid bra med en edruelig tilbakemelding :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...