Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

Se i Bestiality menyen for å finne svakhetene til udyret. Og om du trekker sverdet selv er det viktig å velge silver sword

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

Se i Bestiality menyen for å finne svakhetene til udyret. Og om du trekker sverdet selv er det viktig å velge silver sword

 

Ahem, Bestiary. Bestiality er noe...noe helt annet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

 

Har ikke vært der selv enda. Men hvilket nivå er questen og hvilket nivå er du? Kanje du rett og slett har prøvd deg på det for tidlig? Har du sjekka Informasjon om monsteret du slåss mot, hvilken svakheter det har? Trener du ekstra edge så ha riktig olje på sverdet ditt. Slår alt feil så får du lete opp en quide på nettet, bedre det enn å sette seg fast å gå lei :)

Lenke til kommentar

Takk for alle svar, folkes!

 

Det er snakk om Botchlingen, ja, og Baronen er ikke død nei men der han begravde konen sitt misavkom. Jeg følger bare hovedhistorien her, foreløpig, men dette er såpass tidlig så tenkte at spoileradvarsel ikke var nødvendig. 

 

 

Uansett, jeg valgte til slutt det andre valget, dvs å få Baronen til å plukke den opp å bære den opp til slottet. Overlevde lengre slik, men måtte alikevel slåss mot den på slutten.

 

Endret av Fi5kuS
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

 

Se i Bestiality menyen for å finne svakhetene til udyret. Og om du trekker sverdet selv er det viktig å velge silver sword

 

Ahem, Bestiary. Bestiality er noe...noe helt annet. 

 

 

I laughed!! :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

Ble ferdig med spillet istad. Tatt alt av "?" Og slike ting. 3 stk failed quests. 2 stk bugga og den qwentquesten jeg ikke har gjort. Har fått alle special cards, men orker ikke å spille mot alle de npcene på nytt. Hærlig spill overall!! Noen bugs her og der, men ikke krise. Tommel opp. Gleder meg til mer!!!

Gjorde du salle sidequests, contracts og alle "?"marks? OG level var du når du rundet spillet?

Stemmer! Altså.. kan hende det er et par gule utropstegn der ute jeg enkelt og greit jeg ikke har fått med meg!

har heller spilt alle historiene, så kan kanakje ikke kalle det ferdig før jeg har prøvd ALT.

 

Er lvl 35. 131 timer ingame

 

 

131 timer ja, det er nice spill tid det :)

 

Jeg fant dessverre ut for ett par dager siden, at selv om jeg hadde låst, men ikke skrudd av witcher, samtidig som jeg også Skrudde PS4 I hvilemodus, så fortsatte inngame tid klokka i wticher 3 å tikke videre :( . Så ble en 5-7 timer ekstra på spill tiden min før jeg oppdaget det. Veldig irriterende om man er som meg å like å hvite akkurat hvor lenge man har spilt. Dette er da ett PS4 problem.

 

Hvor ser du hvor lenge du har spilt på ps4? Jeg ser det ikke.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar, folkes!

 

Det er snakk om Botchlingen, ja, og Baronen er ikke død nei men der han begravde konen sitt misavkom. Jeg følger bare hovedhistorien her, foreløpig, men dette er såpass tidlig så tenkte at spoileradvarsel ikke var nødvendig.

 

 

Uansett, jeg valgte til slutt det andre valget, dvs å få Baronen til å plukke den opp å bære den opp til slottet. Overlevde lengre slik, men måtte alikevel slåss mot den på slutten.

 

Hvis du måtte slåss mot den, så gikk du for langt bort eller brukte for lang tid på wraithene. Hadde samme problem nå på Death March, men det gikk bedre når jeg visste at jeg ikke kunne gå ned bakken for å få bedre plass.

Lenke til kommentar

en ting som eg ikkje kan huske å ha nevt som er meget positivt med dette spillet og som eg håper fortsetter, er den den enormt kjappe starten av spillet.. i løpet av 20 sekunder er inne å gamer, og eg slipper all "reklame" osv..

dette er neo eg har irritert meg over mange andre spill, der det fort tar over ett minutt bare å få startet spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg lurer på om jeg gjør noe fullstendig galt -->

 

Jeg spiller på laveste vanskelighetsgrad men klarer overhodet ikke komme meg forbi dette monsteret som står opp fra graven til Baronen. Jeg har brukt alle exp points og bruker selvsagt det sverdet med mest skade, men det blir uansett altfor vanskelig!!??

 

Veldig plagsomt at det skal være så vanskelig på enkleste vanskelighetsgrad! Den tar jo nesten ingen skade med heavy attack.. Virker ikke som spillet har forstått at jeg vil bare pløye gjennom historien, ikke prøve 20 ganger å ta en boss.

Se i Bestiality menyen for å finne svakhetene til udyret. Og om du trekker sverdet selv er det viktig å velge silver sword

 

Ahem, Bestiary. Bestiality er noe...noe helt annet. 

 

 

Haha, det hadde vært noe ja, en egen Bestiality meny.. Håper ikke jeg har skrevet det for mange andre steder :p

 

PS. Enda ingen patch på gang? Krysser både fingre og tær for at den kommer nå før helgen!

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Noen andre som slet med "Jenny o' the woods". Kontrakten er merket med lvl 10, men jeg måtte nå lvl 13 før jeg såvidt klarte å ta henne. 

 

 

Er nok den mest tricky kontraktenne jeg har kommet over ja. Er en fordel å puttet litt poeng i Yrden før du prøver deg på deg på den anbefalte levelen.  Ellers er vel taktikken å spamme Yrden og Quen under hele kampen samt ha coatet sverdet med specter oil. Skulle ønske flere kontrakter var såpass vanskeligge igrunn :(

 

Lenke til kommentar

Noen andre som slet med "Jenny o' the woods". Kontrakten er merket med lvl 10, men jeg måtte nå lvl 13 før jeg såvidt klarte å ta henne. 

 

Jepp, prøvde meg også først som lvl 6 og ble man-handla så dro tilbake som lvl 13 og det jeg da trodde skulle bli walk over ble en jevn fight :p

 

Som det skrives over så har ihvertfall de andre tre Witcher contracts jeg har tatt vært langt lettere.

Lenke til kommentar

Noen andre som slet med "Jenny o' the woods". Kontrakten er merket med lvl 10, men jeg måtte nå lvl 13 før jeg såvidt klarte å ta henne. 

Det var nok faktisk den vanskeligste i hele spillet, som jeg opplevde ihvertfall. Prøvde meg på level 10 og kom tilbake på 13 for å klare det. Var fortsatt en ganske jevn fight. Bra det ikke bare var meg.

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg gla jeg ikke har prøvd meg på Jenny i skogen ennå. Men er det mulig å kansellere oppdrag?

Har hatt etpar irriterende hendelser i spillet når det gjelder sidequests. Første var når jeg kom meg videre fra første område, da vandret jeg ut på en skikkelig slagmark, fikk automatisk et oppdrag og failed med en gang pga noen slemme nekkers eller noe sånt som spiste noen mennesker (som jeg sikkert skulle beskytte). Så har én "failed quests". En annen gang red jeg gjennom skogen og plutselig ble et oppdrag aktivert, men jeg bare red videre og fikk "mission failed" eller noe sånt. Måtte loade meg tilbake og unngå den skogen.. 

 

Også er det veldig irriterende å snakke med "!" også starter plutselig et oppdrag som er level 15 når man selv såvidt har blitt level 6... Da må man loade en gammel save.. 

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg gla jeg ikke har prøvd meg på Jenny i skogen ennå. Men er det mulig å kansellere oppdrag?

Har hatt etpar irriterende hendelser i spillet når det gjelder sidequests. Første var når jeg kom meg videre fra første område, da vandret jeg ut på en skikkelig slagmark, fikk automatisk et oppdrag og failed med en gang pga noen slemme nekkers eller noe sånt som spiste noen mennesker (som jeg sikkert skulle beskytte). Så har én "failed quests". En annen gang red jeg gjennom skogen og plutselig ble et oppdrag aktivert, men jeg bare red videre og fikk "mission failed" eller noe sånt. Måtte loade meg tilbake og unngå den skogen.. 

 

Også er det veldig irriterende å snakke med "!" også starter plutselig et oppdrag som er level 15 når man selv såvidt har blitt level 6... Da må man loade en gammel save.. 

Du vet du kan velge oppdragene selv sant ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...