Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nå syns jeg du putter veldig mange ord i munnen min, og det kan du slutte med en jævla gang.

Om du hadde fulgt med så har jeg ikke skrevet annet enn godt om spillet de få timene jeg faktisk har hatt tid til å spille det. Om du hadde lest, noe du sikkert ikke har gjort så ser du det at problemet løste seg med en gang. Har vel knapt vært delaktig i denne tråden også, så du må ha en tydelig lav terskel for å bli irritert på ett forum.

Piratkopiering? Har da både gyldig Win8 og kjøpt spillet jeg, hva andre velger å gjøre har ikke jeg noe med.

Du er jo helt på bærtur mann :p

Endret av Mala
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forsåvidt rett. Etter 11 travle dager siden sist jeg fikk spillt spillet var jeg klar for evntyr, men så bugget lyden seg. Men det er jo tydelig at enkelte ikke tåler så mye her inne.

Men det ordnet seg kjappt det da, så er det bare å finne tid til mere spilling  :p

 

Men jeg ser poenget med å bruke Windows 10 TP fra Microsoft, men det har fungert så strålende bra at jeg ikke har sett behovet for å legge inn W8 pga. hvor lite oppetid maskina faktisk har. Men jeg vil gjerne ha meg frabedt av å bli munnpult med ord i munnnen min fra tilfeldige brukere altså.

 

Om en blir så såret og opphauset over noe så lite er det kanskje på tide å ta seg en luftetur ut, selv om sommeren ikke helt er der enda.

Endret av Mala
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Tenkte jeg måtte finne en artig youtube video på dette her og googlet "how to get royally mouthfucked and deepthroated by the grip of a baseballbat". Jeg hadde kanskje litt høye forventninger til internett 2015 og hva slags svar og resultater jeg ville få på den hm.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå syns jeg du putter veldig mange ord i munnen min, og det kan du slutte med med jævla gang.

Om du hadde fulgt med så har jeg ikke skrevet annet enn godt om spillet de få timene jeg faktisk har hatt tid til å spille det. Om du hadde lest, noe du sikkert ikke har gjort så ser du det at problemet løste seg med en gang. Har vel knapt vært delaktig i denne tråden også, så du må ha en tydelig lav terskel for å bli irritert på ett forum.

Piratkopiering? Har da både gyldig Win8 og kjøpt spillet jeg, hva andre velger å gjøre har ikke jeg noe med.

Du er jo helt på bærtur mann :p

Du sier spillet er uspillbart pga lyden er fucked etter oppdatering.

Og kommentaren under ditt innlegg lyder i retning " kjøp til konsoll=problen solved" noe som igjen viser til mitt problem med ditt utsagn.

 

Personen som kommenterte ditt innlegg trodde med engang at spillet i seg selv hadde problemer, menst i virkeligheten var det hos deg problemet låg.

 

See my point?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har da ikke sagt det, Bytex skrev det.  Og jeg kommenterte innlegget med at det var så enkelt å sette seg ned med konsoll.

Nå må du faen meg se til å lese det som blir skrevet. Om jeg skal være helt ærlig har vel du i så måte kritisert spillet mer enn meg når du mener det er merkelig at en ikke tåler ett fall fra noen meter kontra det å tåle slag fra enorme monstre etc. Om vi skal være vanskelige.

 

Nei, jeg spiller da ikke spillet når lyden høres ut som om Optimus Prime og Megatron har altfor hard rumpesex, uten smøring. Det er ikke aktuelt en gang. Da nytes det når ting er på line, som jo hendte etter en restart av Windows.

Endret av Mala
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det jeg tror gjør folk ekstra twitchy inkludert meg selv akkurat når det kommer til kritikk av dette spillet ligger nok veldig mye i at det er CD Projekt Red som står bak. Er vel den siste store spillutvikleren som faktisk eier et lite spor av respekt til spillerenne lenger, som videre gjør at de ofte kan få en ganske lidenskapelig fanklubb :fun:.  Samt vi gjerne vil formidle til andre utgivere og utviklere at det faktisk lønner seg å ikke heletiden oppføre seg som en drittsekk ovenfor kundenne de faktisk ønsker å selle spill til.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mange måter jeg føler at The Witcher 3 skuffer spill fansen på da. Altså de som bare har spilt spillene i serien og ikke tatt del i verket utenom, bøkene. Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet over hvor dårlig save importeringen fungerte og hvor lite det hadde å si. Alt jeg jobbet hardt for i TW2 bare bestemte de seg og lage en canon for, poff. Det er akkurat som om TW3 skal stå på egne ben og de 2 første spillene ikke skjedde. Jeg syns det er en svakhet i en trilogi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å herre faen... Etter 11 dager fravær fra PC'en og travle fridager satt jeg meg omsider ned for å slappe av med litt spilling.

 

Som forventet var det oppdateringer til både Windows og spillet..fyrer opp godsakene ... og lyden er helt aids. Skurerrer i takt med musikken og lydene i menyene. Helt rævpult altså. Uspillbart.

 

Fy faen.

Her klager du på at spillet er buggete. Bruker sterke ord for å understreke hvor misfornøyd du er

 

Spill på konsoll. Problem solved.

 

En mulig løsning fra Bytex

Enkeltheten er en av grunnene til at jeg knapt gidder å spille på PC lenger ja. Og slike uforutsette problemer er noe jeg ikke har mye tålmodighet igjen til altså.

 

Uforutsette problemer ? Igjen, du kjører ett windows som ikkje er lansert enda.

Skylder på Windows 10 TP :p

 

Tok noen restarter og enda flere oppdateringer så ble det bra :wee:

yey, her har vi roten til problemet ja :D

 

Saken er at du klager på ett produkt når det ikkje er produktet som er årsaken til ditt problem!

Andre kan misforstå dette, akkurat som Bytex gjorde da han foreslo å gå over til konsoll.

 

Eg snakker ikkje om å klage på at det er feil inne i spillet, som f.eks busker som beveger seg altfor fort, og det at geralt ikkje tåler stort når det er snakk om høyder.

 

Men du fremlegger det som om at det er spillet som er problemet, men sannheten var at du hadde installert win 10 og ikkje giddet å bruke ett som allerede spillet er laget for..

 

Og du, skjerp deg med ordbruken. ingen vits i å bruke stygge ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Å herre faen..

Og du, skjerp deg med ordbruken. ingen vits i å bruke stygge ord.
Hihi (:

Du har en del artige uttrykk Mala

 

".. Og lyden er helt aids.."...

 

Synes selv det er gøy når diskusjoner blir litt hete her og moderatorer er ofte litt kjappe i vendingene..

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

"vel den siste store spillutvikleren som faktisk eier et lite spor av respekt til spillerenne lenger"

 

Den siste som -hadde- med tanke på fornektelser og løgner right in your face siste 2 år, men nok om det. Spillet er ute.

 

Ja, en kan ha akkurat de meninger en vil om det tekniske aspekte av spillet, å få være skuffet over spillet. Ellers har jeg aldri orket å sette meg inni denne downgrade gate greine som blafrett rundt spillet ved lansering, nedgradert eller ikke er det det mest imponerende spillet jeg har sett til dags dato. At de har vist trailere med bedre grafikk enn hva spillet faktisk fikk skal jeg dog si meg enig i at en ikke børr la skli umerket forbi.

 

Men om en ser bort fra dette har de levert ett spill uten noe form for preorder bonus, ingen ekstra ingame greier for de som kjøpte spesielle utgaver av spillet, samt de gir ut gratis DLC ukentlig og pusher ganske kjapt ut patcher, witcher 3 ligger og en hundrelapp under andre store spillutgivelser på steam. Bare ved å gjøre dette adresserer de mye av det som er galt med dagens spill industri. Jeg tolker det vertfall dithen at de ønsker at alle skal få oppleve spillet slik det var ment å være, å ikke at noen som betaler ekstra for en samlerutgave eller bestiller spillet ett år før det er ute skal få noen bedre opplevelse.

 

Noen mener og selvfølgelig at season pass og DLCen som følger der går imot deres egne moralske prinsipper, men igjen dersom disse DLCenne er såpass store som CD Projekt skal ha det til ser jeg på dette som expansion packs, som jeg mener  er helt innafor.

 

Vi kommer sikkert til å være uenige, å det for vi bare være, men jeg har vertfall fått luftet ut min tankegang. Synst og dette bildet setter ting i litt perspektiv

 

1908127_895142147213458_1718312364853670

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

1908127_895142147213458_1718312364853670

 

15 millioner dollar i Polen da. Lønn og generelt driftsbudsjett der er mye lavere enn i USA. I tillegg brukte de vel nesten 20 millioner på markedsføring på toppen av det. Men ja imponerende hva de har fått til med så lavt budsjett, ihvertfall med tanke på titler som Destiny som ikke en gang klarte og levere fullverdig produkt på lansering. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...