Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Skal gå til innkjøp av Witcher 3 til Xbone nå straks.. :) Men, trenger litt hjelp, er det to versjoner? Hva er forskjellene? Takk.

 

Kun en versjon. Dog, på Xbox store så kan man kjøpe enten bare spillet, eller spillet med expansion pass så man får de to store DLC expansionene som kommer senere (en i oktober, og den andre en gang til våren). Kan også kjøpe expansion pass senere hvis det er noe du vil ha lyst på selvfølgelig.

 

Ok, men spillet som er fysisk på disc inkluderer ikke disse DLC'ene?

 

 

Nope, ikke de to som kommer ut i Oktober og neste år. CDPR gir dog ut 16 gratis små DLC nå i ukene etter at spillet kom ut (kostymeforandringer, ny armour/våpen man kan kjøpe osv), og alle de er gratis uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde akkurat det samme i sumpen, der hvor en Water Hag passer på en Guarded Treasure. Har forresten funnet den vanskeligste kampen i spillet på Death March: Fist-fight med den sinte alven i questet High Stakes (gwent-turneringen).

 

Nå har de forresten annonsert at en ny Scavenger Hunt for Wolf School Gear er en av denne ukens 2 DLC-er.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hva gjør folket når dere møter på "packs" som i utgangspunktet er litt for tøffe? loader dere helt til dere klarer å ta knekken på de eller smyger dere dere unna?

 

Jeg gikk til et "?" igår hvor det viste seg at noen slemminger hadde satt en "armorer" i et bur. Naturligvis fikk jeg lyst til å løslate ham :)

Gutta som voktet buret han satt i (7-8stk) viste seg å være tøffe men ikke uslåelige. 2 bueskyttere derimot klarte jeg aldri å stoppe eller komme meg innpå.

Prøvde å drepe de først men 1 piltreff fra de tok 90% av livet mitt så det gikk ikke.

 

Lusket meg til slutt vekk derifra med halen mellom bena etter 5 mislykkede forsøk.. :huh:

Lenke til kommentar

Hva gjør folket når dere møter på "packs" som i utgangspunktet er litt for tøffe? loader dere helt til dere klarer å ta knekken på de eller smyger dere dere unna?

 

Jeg gikk til et "?" igår hvor det viste seg at noen slemminger hadde satt en "armorer" i et bur. Naturligvis fikk jeg lyst til å løslate ham :)

Gutta som voktet buret han satt i (7-8stk) viste seg å være tøffe men ikke uslåelige. 2 bueskyttere derimot klarte jeg aldri å stoppe eller komme meg innpå.

Prøvde å drepe de først men 1 piltreff fra de tok 90% av livet mitt så det gikk ikke.

 

Lusket meg til slutt vekk derifra med halen mellom bena etter 5 mislykkede forsøk.. :huh:

 

Ofte av nyskjerrighet må jeg se hva som skjuler seg bak "?" og har opptil flere ganger måtte luske (galoppere) vekk og heller returnert noen lvl`er etter for hevn. De stikker ikke av noe sted så er bare å ta tiden/levlingen man trenger.

Lenke til kommentar

Disse gratis tilleggspakkene, endrer de spillets gang hvis jeg laster dem inn? Kjekt hvis ekstra utstyr og oppdrag blir tilgjengelig på et eller annet tidspunkt. Men hvis jeg plutselig får f.eks. en ny rustning gratis, som gjerne er bedre enn alt annet som er tilgjengelig på det stedet jeg er i spillet, kan jeg styre min begeistring.

Lenke til kommentar

 

 

Lusket meg til slutt vekk derifra med halen mellom bena etter 5 mislykkede forsøk.. :huh:

 

Ofte av nyskjerrighet må jeg se hva som skjuler seg bak "?" og har opptil flere ganger måtte luske (galoppere) vekk og heller returnert noen lvl`er etter for hevn. De stikker ikke av noe sted så er bare å ta tiden/levlingen man trenger.

 

 

Ja jeg må innom alle "?" som ligger mellom "A og B" - ofte blir veien veldig lang :wee:

trøttsomt da, å måtte gå rundt, men det hadde nok vært ennå mer trøttsomt om alt var plankekjøring.

 

Disse gratis tilleggspakkene, endrer de spillets gang hvis jeg laster dem inn? Kjekt hvis ekstra utstyr og oppdrag blir tilgjengelig på et eller annet tidspunkt. Men hvis jeg plutselig får f.eks. en ny rustning gratis, som gjerne er bedre enn alt annet som er tilgjengelig på det stedet jeg er i spillet, kan jeg styre min begeistring.

De endrer ikke spillets gang.

 

Har lest en del om de men ikke "fått de" til Xbox - noen som vet hvor de ligger? må jeg heeelt ut i hovedmenyen?? :confused:

Lenke til kommentar

Du må investere poeng for å åpne opp skills lenger nede i det aktuelle treet, så det virker litt kontraproduktivt.

 

Gratis protip: Du trenger ikke tenke så mye på valg av armor og sverd etter at du begynner å låse opp Witcher gear, bare hvilket av de aktuelle alternativene du liker best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må investere poeng for å åpne opp skills lenger nede i det aktuelle treet, så det virker litt kontraproduktivt.

 

Gratis protip: Du trenger ikke tenke så mye på valg av armor og sverd etter at du begynner å låse opp Witcher gear, bare hvilket av de aktuelle alternativene du liker best.

Skjønner, takker (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...