Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nå er også bildet der blitt bevist at er feil. Witcher 3 hadde nærmere $60 millioner i budsjett

 

Jepp, jeg så bildet ble postet på facebook av noen, tok et kjapt googlesøk for å bekrefte det, å såg på første søkeresultaten som og sa 15 millioner. Hadde jeg bladd noe lenger ned hadde jeg sett at det ikke stemte. Beklager det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger litt bistand til å forstå om jeg er helt fjern, eller har møtt på en idiotisk bug....! (Mulig det er spurt om før, sorry, i så fall.) Jeg klarer ikke å lage mer enn én potion av hver type! Når jeg prøver meg på flere av samme - med alt av nødvendige ingredienser, får jeg en "ikke-tillatt"-lyd, og beskjed om at jeg allerede har denne drikken! I inventaret, får jeg opp f.eks "Swallow" 0/3 - det er mulig å plassere bildet av potion i "consumable" - lomma, men altså med 0/3 tilgjengelige! Hjæælp! Fantastisk spill og alt det der, men sliter litt når jeg ikke har mulighet for å bygge opp igjen liv raskt!

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt bistand til å forstå om jeg er helt fjern, eller har møtt på en idiotisk bug....! (Mulig det er spurt om før, sorry, i så fall.) Jeg klarer ikke å lage mer enn én potion av hver type! Når jeg prøver meg på flere av samme - med alt av nødvendige ingredienser, får jeg en "ikke-tillatt"-lyd, og beskjed om at jeg allerede har denne drikken! I inventaret, får jeg opp f.eks "Swallow" 0/3 - det er mulig å plassere bildet av potion i "consumable" - lomma, men altså med 0/3 tilgjengelige! Hjæælp! Fantastisk spill og alt det der, men sliter litt når jeg ikke har mulighet for å bygge opp igjen liv raskt!

Greia er at du allerede har laget potionen, og for å få fylt opp så trenger du bare å meditere, og da bruker du diverse ingredienser for å fylle opp igjen :)

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg sånn ca hvor langt jeg har kommet i spillet/hvor mye jeg har igjen av main quest?

 

 

Har kommet til det punktet hvor jeg må (eller kan om jeg vil) samle ekstra styrker for å beskytte oss mot the wild hunt, dvs etter Uma-trialen

 

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg sånn ca hvor langt jeg har kommet i spillet/hvor mye jeg har igjen av main quest?

 

 

Har kommet til det punktet hvor jeg må (eller kan om jeg vil) samle ekstra styrker for å beskytte oss mot the wild hunt, dvs etter Uma-trialen

 

Litt over halvveis cirka. Du har en god del timer igjen.

Lenke til kommentar

 

Kan noen fortelle meg sånn ca hvor langt jeg har kommet i spillet/hvor mye jeg har igjen av main quest?

 

 

Har kommet til det punktet hvor jeg må (eller kan om jeg vil) samle ekstra styrker for å beskytte oss mot the wild hunt, dvs etter Uma-trialen

 

Litt over halvveis cirka. Du har en god del timer igjen.

 

 

Bra, trodde jeg begynte å nærme meg slutten.

Lenke til kommentar

Selv om en Dlc "kan" være kjempe stor og ha masse innhold, er begrepet rimelig digert og dekker kanskje vell mye. Alt fra nye hår frisyrer til gigantiske nedlastinger som i praksis er helt nye spill. Kunne ønske utviklere hentet tilbake det gode gamle expansion packs utrykket. Å ta seg betalt for en blodekte expansion pack tror jeg ingen ville ha noe imot, det er bare rett og rimelig. Det cd projeckt har tenkt å ta seg betalt for i Witcher 3 er i ordets sanne og rette betydning to expansion packs, ikke no lettvekts Dlc. De fortjener ikke kritikk for dette, men skryt for den flotte jobben de gjør med å ta kundene på alvor, jobbe hardt med patcher samt å ha en fremtidsplan for spillet med store expansion packs. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Bra, trodde jeg begynte å nærme meg slutten.

Trodde det selv når jeg var på det punktet, men tok meg en god stund etter det før jeg var ferdig.

Oisann, jeg er også der. Har 140 timer spillt til nå, men witcher er lakt litt på hylla nå siden jeg spiller ESO en del. Trudde jeg snart var ferdig:P

Lenke til kommentar

DLC = Ekstra innhold i spillet uten at det utvider spillet.

EP = utvider spillet med nye oppdrag, områder, historie osv.

MT = I tillegg har man mikrotransjaksjoner som i mine øyne burde være forbeholdt visuelle ting.

 

Slik jeg ser det og det er mye misbruk innen alle kategorier.

Lenke til kommentar

Bethesda gav ut Dawnguard og Dragonborn som DLC, men de hadde jo begge en lengde på over 20 timer om man gjorde alt involvert i det. Det klassifiserer jeg jo som ekspansjon. Tror bare at navnet DLC er det som er kommet for å bli. Mer innhold som du kan laste ned, man får jo ikke slike ting på CD lenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med Witcher 3 og synes det er fryktelig synd hehe, noe som er et tegn på at det er et knakende godt spill. Gjorde ikke absolutt alt av sidequester da jeg klarte ikke å vente med å fullføre hovedhistorien. Etter det klarte jeg ikke å starte på sidequester igjen, da spillet var ferdig for min del. Men jeg er fornøyd. Det var en tilfredstillende avslutning og veldig mange timer med underholdning.

 

Eneste jeg angrer litt på er at jeg sjekket alle avslutningene på tuben. Jeg har aldri hatt sansen for flere avslutninger, og det å sjekke alle rett etterpå ødela litt faktisk. Men sånn er livet. Nå gleder jeg meg til de to tilleggspakkene, men har de sagt noe om hvordan de vil forholde seg til avslutningen av Wild Hunt? Altså, blir tilleggspakkene som et langt sideoppdrag som ignorerer den avslutningen du fikk eller vil de andre karakterene ved siden av Geralt være involvert også? Blir det som et langt sideoppdrag med fokus på noe helt annet så spørs det om jeg gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...