Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

På Eurogamer kan man se en review av alle sexscenene i spillet, det er egentlig alt jeg trenger å vite.

 

Alle scenene som ikke inneholder triss eller yenn er bare copypasta de samme kameravinklene og kroppene med andre hoder på :D

 

Geralt: "Cmon I don't have much time"

Anmelder: "Yeah that's certainly the way to get a woman's juices flowing, tell them to hurry up"

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lastet ned Temerian Armor Set, men hvordan får jeg brukt det? Lastet også ned to 3 andre gratis dlc'er på Ps store, men eneste som står på Downloadable content i options i menyen er bare Alternative Look for Yennefer..

Temerian armor set kan du kjøpe fra en vendor i White Orchard. Han du redder fra Griffin helt i starten av spillet. 

Lenke til kommentar

Etter 30 timers spilling har jeg endelig fått helt dilla på Gwent :D

 

Er på Level 9 etter 30 timer. Stor koser meg, men får bare spilt i ikke altfor lange økter. Tror kanskje at det økser sjansen for at jeg orker og har lyst til å gjøre "mest" mulig på første gjennomspilling.

Lenke til kommentar

 

Har lastet ned Temerian Armor Set, men hvordan får jeg brukt det? Lastet også ned to 3 andre gratis dlc'er på Ps store, men eneste som står på Downloadable content i options i menyen er bare Alternative Look for Yennefer..

Temerian armor set kan du kjøpe fra en vendor i White Orchard. Han du redder fra Griffin helt i starten av spillet. 

 

Aha, så jeg må kjøpe det? Man får det ikke gratis? 

Lenke til kommentar

 

 

Har lastet ned Temerian Armor Set, men hvordan får jeg brukt det? Lastet også ned to 3 andre gratis dlc'er på Ps store, men eneste som står på Downloadable content i options i menyen er bare Alternative Look for Yennefer..

Temerian armor set kan du kjøpe fra en vendor i White Orchard. Han du redder fra Griffin helt i starten av spillet. 

 

Aha, så jeg må kjøpe det? Man får det ikke gratis? 

 

Har ihvertfall ikke funnet det gratis nei. Men det er et ganske bra set, men du erstatter det jo innen 5 - 6 lvler. Det meste av gratis dlcet er ganske svakt med tanke på at man skal spille hele spillet igjennom.

Lenke til kommentar

 

Flere som sliter med stutters? På PC med GTX 970 forresten. Etter litt googling ser jeg flere har problemet, men burde kanskje fixes i patchen.

Har ett 670 kort, og har aldri hatt krasj, stuttering eller noen andre nevnte feil. merkelig at folk opplever så mye forskjellig.

 

 

 

Ja veldig rart. Virker som flere har problemet med akkurat 970 og 980 kort.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Har lastet ned Temerian Armor Set, men hvordan får jeg brukt det? Lastet også ned to 3 andre gratis dlc'er på Ps store, men eneste som står på Downloadable content i options i menyen er bare Alternative Look for Yennefer..

Temerian armor set kan du kjøpe fra en vendor i White Orchard. Han du redder fra Griffin helt i starten av spillet.

Aha, så jeg må kjøpe det? Man får det ikke gratis?

Har ihvertfall ikke funnet det gratis nei. Men det er et ganske bra set, men du erstatter det jo innen 5 - 6 lvler. Det meste av gratis dlcet er ganske svakt med tanke på at man skal spille hele spillet igjennom.

Det scaler vel til levelet ditt når du først besøker butikken, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Er noe jeg lurer på, men inneholder deler av spillet, så setter det i spoiler. Er relativt tidlig i spillet.

 

Er kommet til der jeg skal lete og søke etter Anna, kona til Bloody Baron i Velen. Hvor bør jeg lete? Er ganske stort. Viser heller ingen waypoint på mapet.

 

Lenke til kommentar

Er noe jeg lurer på, men inneholder deler av spillet, så setter det i spoiler. Er relativt tidlig i spillet.

 

Er kommet til der jeg skal lete og søke etter Anna, kona til Bloody Baron i Velen. Hvor bør jeg lete? Er ganske stort. Viser heller ingen waypoint på mapet.

 

 

 

Bare fortsett på det andre story questet du har, så lenge du gjør alt av story quests i Velen så kommer du til å snuble over det :p

 

Lenke til kommentar

Prøvde PS4 versjonen idag med den nye patchen. Litt grafikk bugs med vannet... 

 

 

Ser ut som frameraten har blitt bedre. Denne er fra sumpen der spillet virkelig sleit før på PS4:

 

Forsatt framedrops, men ikke like ille som før ser det ut som (ingen framerate counter i videoen dessverre).

 

Kamera stutteringen skal også være borte.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Prøvde spillet på PS4 i dag. Det så absolutt pent ut, men frameraten var laber. Kunne nok levd med det om jeg ikke hadde kjøpt PC til jul, men nå er det ingen vei tilbake. :p

 

Ganske labre saker ja.. Når FPSen dipper ned i 20 tallene er det på tide å forstå at de kansje pushet det litt for mye grafisk på de stakkars konsollene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen andre som har slitt med kontrakten "Devil by the Well"? Får ikke tatt opp armbåndet som ligger på bunnen av vannet. Ser den, men blir verken rød med Witcher sense eller noen mulighet for å ta den. Noen som vet hvordan dette kan løses?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...