Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har gjennomført dette: lluminati Easter Egg - Battlefield 4 Secret Camo ?

 

Litt av et prosjekt, men er kanskje verdt det i slutten, for min del så har jeg alltid likt den camoen i fra CTE. Det er egentlig den eneste camoen som virkelig syns og skiller seg ut. Det at den også er "usynlig" for FLIR / thermal fra både scopes, tanks, heli etc er jo også skikkelig gull.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Tok vell en times tid, fikk hjelp til å oversette morsekoden, men folk bruker Apper til både android og IOS til dette.

 

Er ikke håpløst en plass, er faktisk skikkelig mange som holder på med dette oppdraget fortiden, akkurat som med panthom bow. Syntes det er kjekt og kult at de legger til litt ting som faktisk ikke alle får ved å bare åpne en kiste midt på et brett.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Tok vell en times tid, fikk hjelp til å oversette morsekoden, men folk bruker Apper til både android og IOS til dette.

 

Er ikke håpløst en plass, er faktisk skikkelig mange som holder på med dette oppdraget fortiden, akkurat som med panthom bow. Syntes det er kjekt og kult at de legger til litt ting som faktisk ikke alle får ved å bare åpne en kiste midt på et brett.

Føltes sikkert skikkelig bra når alle fikk buen bare ved å åpne en kiste :) Du holdt vel på timesvis med det.

Sugde skikkelig gjorde den også den buen.

Lenke til kommentar

Tenker på dem som bruker ferdig oppskrift. Tenker heller på dem som tegner opp kart og leter seg frem til disse knappene. Hvordan finner en tilfeldigvis ut om knappen inni treetet på en plass en ikke kommer seg til for fot.

Det er jo blant annet et par større youtubere som er med på disse jaktene, men de setter opp egne servere også har de et stort team med folk som blir med på jakten, går nok mange uker eller måneder i arbeidstimer tilsammen om man teller per enkelt person. Jeg syntes det er litt stilig å se hvordan de samarbeider og finner resultater sammen.

 

Starter som regel med at noen finner et hint på et brett, så er det bare å sette igang den massive jakten etter flere hint og skatter.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Greit nok om det bare hadde vært et camo, men her får du faktisk et camo som gjør deg usynelig for alle som bruker flir eller irnv sikte.

Er helt greit at DICE lager easter egg, men når man får en kjempe fordel av å fullføre det, så synes jeg det blir litt feil.

 

Enig. Skal uansett prøve meg på denne assignmenten når jeg kommer hjem fra Danmark på Fredag, men det blir litt for dumt å gi ut camo som denne, slik camo bør kun være forbeholdt Dice og folka som utvikler spillet.

 

Er det ikke den andre Dice camo'en som gjør en usynlig? Det neste blir vel å lage en easter egg på denne :p

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Greit nok om det bare hadde vært et camo, men her får du faktisk et camo som gjør deg usynelig for alle som bruker flir eller irnv sikte.

Er helt greit at DICE lager easter egg, men når man får en kjempe fordel av å fullføre det, så synes jeg det blir litt feil.

Med så mye jobb for å klare det, så er det vel greitt. Er vel bare noen få som klarer/gidder det uansett ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...