Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Litt usikker hvor mye aimassist som enda finnes til konsol.

 

tiggr (dice): We are doing what we can here for Winter patch (what we can without a Console CTE to test on).

You can turn off parts of the aim assist locally. You can also force your ranked server to turn off the rotation aim assist with winter patch.

 

Dette ble skrevet for 10 månender siden.

 

Kilde:

https://www.reddit.com/r/Battlefield_4_CTE/comments/2vjjhk/console_aim_assistsnap_aiming/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hahaha, Vebjørn. Leita akkurat opp denne tråden for og spørre om det samme da jeg begynner og se meg veldig lei på admins som gjør akkurat som dem vil og dårlig utvalg av servere i den klassen jeg liker. Jeg vil iaf ikke anbef 4netplayers, konstant lagg mye tysk og dårlig støtte. Gav til slutt opp hele greia og håper å få pengene tilbake gjennom paypal.

Lenke til kommentar

 

 

Battlefield 4 Bigwar #17 - Norge mot Viva (England/Nederland)

 

Bigwar er den morsomste, med mest interessante og utfordrende måten å spille Battlefield 4. Bigwar er en form for organisert kamp, men som er åpen for alle som vil være med. Her er det 64 spillere som blir fordelt på 2 lag, under hvert lag splittes spillere i squads og følger taktikker som blir gitt av commander. Samarbeid i squads og radiokommunikasjon mellom squad leader og commander er viktig. Bigwar setter mer fokus på samarbeid enn vanlig public spilling, men samtidig er det såpass uhøytidelig at det der er rom for å ha det gøy. Enten du er en ny spiller eller en spiller med mye erfaring, alle er velkommen!

 

LES MER HER OG MELD DEG PÅ

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Riktig den ja! Da får du også med en del andre spill på kjøpet.

 

Er fortsatt en god del spillere på Bf4. Spiller selv litt også. Veldig morsomt og mye bedre levetid enn CoD osv. Blir nok mye aktivitet på Bf4 fram til BF5 kommer.

 

Edit: neste Battlefield kommer til høsten. Sammen med et nytt CoD og Titanfall 2. Personlig blir det BF5 og Titanfall 2 for meg. Så abonnerer du på origin access til høsten så kan du si opp når du føler for det.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Riktig den ja! Da får du også med en del andre spill på kjøpet.

 

Er fortsatt en god del spillere på Bf4. Spiller selv litt også. Veldig morsomt og mye bedre levetid enn CoD osv. Blir nok mye aktivitet på Bf4 fram til BF5 kommer.

 men da er det kun 179,- jeg på ut med for å spille?ikke noe tillegs greier.

Endret av arcticviking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...