Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk du for premium? Så ikke dette før nå jeg, men alle DLC's til BF4 og Hardline skal gis bort gratis utover sommeren for å holde liv i spillene (til BF5 kommer).

 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/dig-in-to-battlefield-4-dragons-teeth/

 

Redigert:

 

Åja... Koster bare 125,- nå ja :p Nei da er det vel like greit å gå for Premium med en gang, så slipper du å vente :)

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

betalte 179,-

det er jo billig for mange timer spilling. har ikke tid å vente nei, vil jo spille NÅ :)

 

ikke spilt på pc siden battlefield2 kom ut, så begynner å bli noen år siden.

byggde ny pc forleden dag så litt gøy å teste med bf da :)

håper i5 3.2ghz skylake, gefore 970 og 16gb ram holder da.

Endret av arcticviking
Lenke til kommentar

får melding :

Battlefield 4 - Night Operations Expansion pack required

 

på flere av serverne jeg prøver å gå im på??

 

Det har kommet 3 kart i tillegg til alle dlc'ene. Disse er gratis, men du må likevel gå inn i origin og "bestille" de.

 

Vet ikke om du kan bruke linken her eller om du må søke dem opp i origin. Men klikk "kjøp" (selv om det er gratis) og "gå til kassen". Etterpå kan du laste dem ned.

 

Night Operations

 

Community Operations

 

Legacy Operations

 

Om du må inn i origin er det bare å søke på disse navnene. Tungvint løsning, men det er da gratis :)

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Free Battlefield 4 Final Stand DLC

 

 

 

..for those of you that don't already own it, you can now download the Battlefield 4 Final Stand DLC for free on all platforms. The offer only lasts until May 24th so, if you plan on grabbing it, you should do so by then. 
Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Får opp beskjed, banna grunnet aimbot...

Aldri cheata i noe som helst spill de 20 årene jeg har spilt...

Fant ut at noen i italia (?) har spilt på kontoen min for ett par måneder siden, bytte selvsagt passord osv og regnet med at alt var OK.

Er det noe som henger igjen fra det? Isåfall burde det være grei skuring å se at det ikke er jeg som spiller, da jeg ikke akkurat er plassert i Italia...

Noen tips generelt?

Har så klart sendt inn ticket til even balance

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...