Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Sliter litt med å sikte da jeg avfyrer skudd når jeg trykker på høyre musetast. Slet med det samme på betaen til BF 1 men der fikk jeg justert sensitiviteten på innstillinger i spillet. Ef det mulig i BF4? Veldig frustrerende!

 

Det går fint å justere sensitivity på musen i BF4. Er en for "foot" og en for "vehicle" :D

Lenke til kommentar

 

Sliter litt med å sikte da jeg avfyrer skudd når jeg trykker på høyre musetast. Slet med det samme på betaen til BF 1 men der fikk jeg justert sensitiviteten på innstillinger i spillet. Ef det mulig i BF4? Veldig frustrerende!

 

 

Det går fint å justere sensitivity på musen i BF4. Er en for "foot" og en for "vehicle" :D

Hvor finner jeg det? :) finner ikke noe innstillinger i spillet. Men mulig jeg er blind :p
Lenke til kommentar

Da ble jeg bannet fra favorttseveren min, tyske shitfolk ass. Er visst ikke lov å spille likt som dem uten å få straff. Når jeg kun liker og spille HC og i tilegg kun liker Rush så gjør jeg det vanskelig for meg selv etterhvert, er jo type 4 aktive servere i europa om dagen. På tide BF1 blir sluppet nå! 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samme feilen her.. (har oppdatert grafikkdriverE), men selve bf4 starter ikke opp.

Nylig installert opp igjen hele spillet for å varme opp til bf1.

 

Har snart "googlet meg helt i hjel".

 

En ting jeg ikke har prøvd er å reinstallere battlelog-plugin.. hvor i h finner jeg den?

Er det dette som skjer; du f0r opp battlelog, velger en server, bf4 ikonet dukker opp nede også kommer et svart vindu opp med battlefield 4 has stopped woking?
Lenke til kommentar

Jeg fikk dette problemet med Battlefield 1 (beta) andre eller tredje gangen jeg skulle starte det. "Battlefield 1 has stopped working". Hadde ikke endret noe som helst, det bare plutselig fungerte ikke lenger. Husker ikke helt hvordan jeg løste det, men mener at jeg gikk inn i BF1 konfig filen og endret fra windowed til fullscreen eller noe i den stilen. Det fungerte hvertfall helt fint igjen etter endringen. (Haddde forsøkt full reinstall først men dette fungerte ikke) Godt mulig problemet er relatert til problemet i BF4.

Lenke til kommentar

Har mange potensielle løsninger, kan gi deg noen; høyreklikk på origin og velg egenskaper, så kompatibilitet så velger du at det skal kjøres som administrator, så gjør du det samme med battlefield 4 spillfilen, så bf4 web helper.

 

Hvis ikke det går så kan du gå inn på mine dokumenter - battlefield 4 - settings. Så åpner du PROFSAVE_profile med notepad, så finner du disse tre linjene og endrer de slik at de ser sånn her ut;

 

GstRender.FullscreenEnabled 1

 

GstRender.FullscreenMode 0

 

GstRender.FullscreenScreen 0

 

Så lagrer du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...