Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Synes egentlig det er veldig rart at de ikke utnytter bedre alt det gamle kartmaterialet de sitter på. Kan ikke være så vanvittig mye arbeid å konvertere fra BF3 maps til BF4 vil jeg tro.

Dragon Valley var da aldri i BF3.

 

Nei, jeg snakket jo om BF3->BF4. Kan forstå at det er mer jobb fra BF2->BF4.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et sted står det "snart", et annet sted står det "desember 2015".

 

Hehe, ja det har jeg sett :) Var mer en masete bortskjemt drittungekommentar fra min side ;) Jeg vil ha alt! Og jeg vil ha det nå!

 

Vet ikke hvor mye tid det tar per kart fra bf3 til bf4 jeg. Mener jeg så noe om det da Second Assault kom, men de ble jo gjort om noe. Men kan man bare ta en frostbite 2 - ting og så trekke den rett inn i frostbite 3?

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er veldig rart at de ikke utnytter bedre alt det gamle kartmaterialet de sitter på. Kan ikke være så vanvittig mye arbeid å konvertere fra BF3 maps til BF4 vil jeg tro.

 

De må nok lage det ifra scratch, de kan evt. bruke grov utformingen som en mal, men ellers må nok alt ifra teksturer og geometri lages på nytt. Og så kommer all tuningen/balanseringen for game-modes, våpen, armor, fly/heli etc.

Lenke til kommentar

Skulle ønske vi fikk mer maps av typen Epicenter, Pearl Marked, Back To Karkand etc. Det er kult med store kjøretøy maps, men jeg ønsker også fler mid sized maps, samt mindre CQ maps. Det er som nevnt her ikke akkurat så mye gode maps av disse størrelsene i BF4. Pearl Marked er et enormt bra map, synd det ikke er flere.

 

BF4 trenger en "Aftermath" og "Close Quarters"  type utgivelse. Skulle ønske vi også fikk Back To Karkand over på BF4.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BigWar%20Artikkel.jpg

 

(Battlefield.no): Det er på tide å børste støvet av ditt favorittvåpen i Battlefield 4, tørke dugget av gamingbrillene og få med deg vinterens morsomste og mest engasjerende Battlefield 4 spilling. Det er klart for BIGWAR. Førstkommende fredag inviterer vi deg til en fantastisk kveld i Battlefield 4 - er du klar?

 

Bigwar er en form for organisert kamp, men som er åpen for alle som vil være med. Her er det 64 spillere som blir fordelt på 2 lag, under hvert lag splittes spillere i squads og følger taktikker som blir gitt av commander. Samarbeid i squads og radiokommunikasjon mellom squad leader og commander er viktig. Bigwar setter mer fokus på samarbeid enn vanlig public spilling, men samtidig er det såpass uhøytidelig at det der er rom for å ha det gøy. Enten du er en ny spiller eller en spiller med mye erfaring, alle er velkommen!

 

 

 

 

LES MER HER OG MELD DEG PÅ NÅ!

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være så vanskelig og finne å kjøpe Legacy Op. expansion.   Noen som har link?   Regner med det ikke følger med i premium.-

Bare tast inn "Legacy" i søk-boksen på origin butikk. Det er tungvint, men du må "kjøpe" det der først for så å laste det ned.

 

Du har kanskje ikke de to andre kartene som har blitt gitt ut på samme måte heller da?

 

Redigert:

 

Linker:

 

Night Operations:

https://www.origin.com/no-no/store/buy/battlefield-4/pc-download/addon/battlefield-4-night-operations

 

Community Operations:

https://www.origin.com/no-no/store/buy/battlefield-4/pc-download/addon/battlefield-4-community-operations

 

Legacy Operations:

https://www.origin.com/no-no/store/buy/battlefield-4/pc-download/addon/battlefield-4-legacy-operations

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Kjøpte BF4 Premium for en liten tid tilbake etter å ha beveget meg over til PC. Er det jeg som er elendig til å finne servere, eller går det stort sett i vanilla maps og hardcore? For den saks skyld, er cheats så utbredt som de første 20 levelsa jeg har spilt til nå har vært? Det er sjelden jeg kommer til en server hvor det ikke finnes en usynlig spiller som kan skyte gjennom vegger, eller helis som på mystisk vis blir udødelige.

Lenke til kommentar

Kjøpte BF4 Premium for en liten tid tilbake etter å ha beveget meg over til PC. Er det jeg som er elendig til å finne servere, eller går det stort sett i vanilla maps og hardcore? For den saks skyld, er cheats så utbredt som de første 20 levelsa jeg har spilt til nå har vært? Det er sjelden jeg kommer til en server hvor det ikke finnes en usynlig spiller som kan skyte gjennom vegger, eller helis som på mystisk vis blir udødelige.

Jeg finner nå en god blanding mellom vanilla og dlc maps. Jeg spiller ikke hardcore, så vet ikke hvordan ståa er der.

Man møter nå på en og annen hacker nå og da, men vil ikke si at det er et problem akkurat. Det er bare å forlate serveren og finne seg en ny. Finner man en server med gode og aktive admins så er hackere omtrent ikke tilstede, å om de er der så blir de fort bannet.

Lenke til kommentar

Det er nok en del hackere enda.

Heller ikke alle servere som kjører fairfight og PB.

Spiller mest på servere som er 24/7 samme bane og der er nok de fleste.

Man må også huske på at de faktisk må bruke det før de kan bli bannet for det.

 

Snakket med en som hacket, han sa det ikke hadde noe å si om han ble bannet. 

Det tok han 2 minutter så hadde han laget en ny konto som han kunne fortsette på.

Origin gametime er jo genialt for sånne.

Han hadde brukt 150 kontoer til da, og sikkert mange flere nå.

Det er jo en invitasjon for sånne folk å lage et slikt system, idiot Origin igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...