Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stakkars folk, blir bannet. En stund var jeg bannet fra en 15-20 servere, brydde meg ikke. Er nok av servere å spille på. Tror det er bare 1 eller 2 jeg fortsatt er banna på.

Hvis du selv hadde eid eller leid en server, som fort koster nærmere 1000 kroner måneden, ville du nok hatt litt påvirkningskraft på hvilke folk du har der inne. Syns ikke det er noe rart jeg.

Spiller man lonewolf så er det ikke så nøye om man blir bannet, men det blir straks litt mere plagsomt når man spiller sammens med andre folk. Selv om man leier en server, så synes jeg ikke at man kan gjøre akkurat som man vil når man er admin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De skulle ha innført muligheten for å gi en karakter til serverene. På denne måten blir de gode serverene med gode admins populære å de dårlige serverene med badmins dør ut.

+1

 

Det er vel måten å gjøre det på.

n

Dette er et såpass lite problem at man burde heller bare finne en annen server de gangene det hender.

Servere har ofte stort sett faste folk som kjenner hverandre mer eller mindre. 

Er jo ikke SÅ stort community akkurat, ser nå de samme folka dag etter dag på de samme serverne.

Lenke til kommentar

 

Hur får man starta BF4 om man har windows 10 och bara Chrome eller edge?

Du får ikke startet spillet med Edge siden det ikke har støtte for programtillegg. I Chrome skal det gå ganske smertefritt, du får et spørsmål om du vil installere Battlelog plugin, installer denne å du er klar for kriging :)

 

 

Men battlelog-pluginet er jo ikke i bruk lenger - du får ikke lenger spørsmål om å installere det, men origin må være startet i stedet. - Fungerer fint i både chrome og edge. - Har du allerede pluginet installert kan du fjerne den. http://goo.gl/GppOGP

Lenke til kommentar

Veldig standard at det er delte meninger :) Jeg synes alle kart er morsomme når det går bra. De samme er dritt når det går dårlig. Men har aldri hatt problemer med irriterende snipere på Pearl Market. Man kan bevege seg noe gjennom bygninger også. Må ikke bruke de lengste gatene. Men er nok enig med Simkin her. Synes det er av de bedre kartene.

 

Guilin Peaks er mye verre med tanke på snipere :)

Lenke til kommentar

Gjennomført infanteri map? Du har omtrent 0 cover i mellom flaggene som gjør deg sniper target. Synes selv Pearl er et elendig map.

Heh?? Man bruker jo bygninger og trapper når man beveger seg så mye man kan? Det er jo haugevis av cover!!? Pearl Market er nok et av de få maps hvor jeg nesten aldri har blitt tatt av campende snipere. Det er så mange veier rundt og lite plasser hvor man kan campe fra.Definitivt et av de aller sterkeste maps i hele BF4. Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...