Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte gjennom single player på fredag, KUN for å få tak i P90, M249 og QBZ-95-1, og gud hjelpe meg. Jeg var forberedt på det kom til å være dårlig, men jeg fatter ikke att de gidder å lage en singleplayer i det hele tatt når det er så jævlig ræva. Jeg mener å huske BF3 singleplayer heller ikke var noe bra, men på mange måter så var det Ok, værtfall milevis unna det rælet her. De har vel bare snekret sammen dette for å vise frem Frostbite 3.

 

QBZ-95-1 er dog verdt det, faktisk. Jeg pinte meg bare gjennom helt på autopilot.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Har også prøvd nå nylig å komme meg igjennom SP delen egentlig kun for å få P90, men det stoppet litt opp på nivå 5.

Himmel og hav for et trasig singleplayer spill, tror jeg aldri har kjedet meg så mye når jeg har spillt noe noen gang.

 

Ble forresten nesten stuck på et brett hvor jeg måtte svømme under vann, det føltes som man skulle svømme opp en foss, så jeg slet i 45 minutter med å komme meg en strekning som burde tatt kanskje 1 minutt. Vet ikke om det er en bug i spillet eller hva det var for noe.

Lenke til kommentar

Jeg slet også med den svømminga, tror jeg trykket meg "ut og inn" med ESC, for når man trykket resume så mener jeg du kom litt fremover igjen.

 

Det lille jeg prøvde P90, er det absolutt et våpen å ha i "samlinga". Har nå faktisk alle 154 våpen samt alle Camo som kan låses opp via Assignment, mangler kun de via Battlepack, men det får komme etterhvert. Har også låst opp alt av "utstyr/gadgets" via Assignemnts, var bare Singleplayer som manglet :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

P90 er mitt mest brukte våpen i bf3,så det var ikke akkurat noe problem å sammenligne feelingen.

 

Syntes jevnt over fjøla at pdw er ganske kjedelige i bf4,selv om jeg har prøvd utrolig hardt å like dem, siden at flere av våpnene er ganske kule. Men det er nok som sakt få tall av gode cqb brett som er problemet. Eventuelt bare hundre av de andre våpnene som er litt bedre.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

PDW våpnene var helt klart bedre i BF3, men de fleste kan brukes i BF4 også så lenge du ikke prøver deg på long range targets.

Engineer klassen er jo allerede den svakeste klassen når det kommer til våpen, så de kunne godt ha buffet alle PDW våpnene litt uten at det hadde gjort meg noe. Minimum damage på noen av våpnene er jo helt latterlige med 11 eller var det 12 damage pr kule.

 

Jeg fikk det til å fungere ganske greit med SMAW for å ta ut snipere, Magnumen med 3x scope for medium til long range og P90 til nærkamp på Golmud Railway i natt. Så P90 er fremdeles ganske brukbar, selv på de litt større brettene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...