Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har mange potensielle løsninger, kan gi deg noen; høyreklikk på origin og velg egenskaper, så kompatibilitet så velger du at det skal kjøres som administrator, så gjør du det samme med battlefield 4 spillfilen, så bf4 web helper.

 

Hvis ikke det går så kan du gå inn på mine dokumenter - battlefield 4 - settings. Så åpner du PROFSAVE_profile med notepad, så finner du disse tre linjene og endrer de slik at de ser sånn her ut;

 

GstRender.FullscreenEnabled 1

 

GstRender.FullscreenMode 0

 

GstRender.FullscreenScreen 0

 

Så lagrer du

 

Takker - det hjalp! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Sitter hjemme sykemelt ut året med to knekte føtter, så tenkte jeg skulle drøye tiden litt med litt Battlefield 4.

Har ikke spillt det på 2-3 år så lurer på om det fortsatt er noen gode aktive servere? Eller er det død nå som Battlefield 1 har kommet? Har kun standard versjonen og china rising dlc..

 

Jeg har veldig treg internettlinje så bruker fort 15 timer på og laste det ned, derfor tenkte jeg og spørre først ^^

Endret av MajoNess
Lenke til kommentar

Hei!

 

Sitter hjemme sykemelt ut året med to knekte føtter, så tenkte jeg skulle drøye tiden litt med litt Battlefield 4.

Har ikke spillt det på 2-3 år så lurer på om det fortsatt er noen gode aktive servere? Eller er det død nå som Battlefield 1 har kommet? Har kun standard versjonen og china rising dlc..

 

Jeg har veldig treg internettlinje så bruker fort 15 timer på og laste det ned, derfor tenkte jeg og spørre først ^^

 

Vet ikke hvor mye du må ut med for å få resten av dlc'ene nå... De har jo vært gratis. Jeg spiller ikke mye, men er på denne om jeg spiller. Synes den fungerer greit:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/eff6ad03-5015-49b3-88f5-9e4d4ad32113/11-Clan-1-2-CONQUEST-ALL-MAPS-DICE-Friends/

 

(Alltid Concuest large)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er jeg ikke spesielt god i BF4 og kommer tydeligvis aldri til å bli det heller. Bad Company 2 er subjektivt sett et mye, mye, myyye bedre multiplayerspill enn BF 4 for meg. Absolutt alt føles mye verre ut for meg i BF4. Og omtrent alle serverne jeg spiller på har de aller fleste rundt halvparten av min ping, og det merkes så utrolig godt. Men det er jo ingen skandinaviske TDM-servere i dette spillet.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Hei!

 

Sitter hjemme sykemelt ut året med to knekte føtter, så tenkte jeg skulle drøye tiden litt med litt Battlefield 4.

Har ikke spillt det på 2-3 år så lurer på om det fortsatt er noen gode aktive servere? Eller er det død nå som Battlefield 1 har kommet? Har kun standard versjonen og china rising dlc..

 

Jeg har veldig treg internettlinje så bruker fort 15 timer på og laste det ned, derfor tenkte jeg og spørre først ^^

 

Ser ingen nedgang i aktivitet på mine lagrede favorittservere etter at BF1 kom. Fremdeles masse aktivitet. Selv BF3 har jo aktivitet.

 

Tydligvis ikke alene om å ikke være interessert i å skyte med svartkrutt å ri på hest :tease:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Sitter hjemme sykemelt ut året med to knekte føtter, så tenkte jeg skulle drøye tiden litt med litt Battlefield 4.

Har ikke spillt det på 2-3 år så lurer på om det fortsatt er noen gode aktive servere? Eller er det død nå som Battlefield 1 har kommet? Har kun standard versjonen og china rising dlc..

 

Jeg har veldig treg internettlinje så bruker fort 15 timer på og laste det ned, derfor tenkte jeg og spørre først ^^

 

 

Ser ingen nedgang i aktivitet på mine lagrede favorittservere etter at BF1 kom. Fremdeles masse aktivitet. Selv BF3 har jo aktivitet.

 

Tydligvis ikke alene om å ikke være interessert i å skyte med svartkrutt å ri på hest :tease:

Jeg tror det bare er et våpen som bruker svart krutt i spillet ( og det er det beste våpenet i spill)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spilte en runde conquest.

To rasshøl som drepte meg hver gang jeg tok heli fordi de ville kjøre sammen. Server uten punish på hardcore er latterlig.

 

Uans, viste seg de var norske. Er det mulig, er det sånn norske er å spille med? Så barnslig å drepe andre gjentatte ganger, ene gangen fordi jeg ville inn i heli som medic. Skulle ikke ta heli da i utg, men så det var på vei til å spawne.

Lenke til kommentar

Spilte en runde conquest.

To rasshøl som drepte meg hver gang jeg tok heli fordi de ville kjøre sammen. Server uten punish på hardcore er latterlig.

Uans, viste seg de var norske. Er det mulig, er det sånn norske er å spille med? Så barnslig å drepe andre gjentatte ganger, ene gangen fordi jeg ville inn i heli som medic. Skulle ikke ta heli da i utg, men så det var på vei til å spawne.

Ja, sånn er alle norske, fy faen altså.

 

Akkurat som om at alle muslimer er terrorister, alle svensker er dum og blond, alle kineserne smarte, og for å ikkje snakke om inderne altså.

 

Nei huff, ville heller vært svensk enn norsk altså!

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Alle som har spilt en del CS blant annet vet jo at både norsker og svensker er noen totale rasshøl, er faktisk de desidert verste å spille med. 4 svenske troll på CS-teamet ditt = dårlig game.

Er nok en del av dem i battle også ja, i tillegg til de sedvanlige og stadig flere hackerne i dette spillet selvsagt.

Hacking er fortsatt et stort problem i dette spillet.

Lenke til kommentar

Hehe, husker jeg nærmest ble skjelt ut tidligere da jeg påsto at norske, svenske etc. var like ille til å jukse og være rasshøl som alle andre. Men tidligere var det visst "bare russere og tyskere" som var slik ifølge mange nordmenn. Men må si at jeg egentlig ikke har opplevd så mye ren rasshøl-oppførsel i BF3/4. Var verst i BF2 for min del, og der spilte jeg veldig mye på BF.no servere, som naturlig nok hadde mest norske spillere.

Lenke til kommentar

Spillet primært på tv2.no sine servere i battlefield 2, har ingen minner om at dette var et spesielt dårlig "community" husker dog at admins var flinke med tidsbans om noen skulle stjele kjøretøy og fly i form av å snike i køen, drepe deg eller stå i veien når du skulle ta av, men det var jo ikke akkurat som om dette skjedde konstant.

 

Når jeg tenker meg om er det utrolig hvor godt det kø systemet til både helikopter og fly fungerte, stå i en rekke ved helipad, vent på helikopter spawner, sett deg inn når du er forrest i køen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet primært på tv2.no sine servere i battlefield 2, har ingen minner om at dette var et spesielt dårlig "community" husker dog at admins var flinke med tidsbans om noen skulle stjele kjøretøy og fly i form av å snike i køen, drepe deg eller stå i veien når du skulle ta av, men det var jo ikke akkurat som om dette skjedde konstant.

 

Når jeg tenker meg om er det utrolig hvor godt det kø systemet til både helikopter og fly fungerte, stå i en rekke ved helipad, vent på helikopter spawner, sett deg inn når du er forrest i køen.

BF.no var nok ikke spesielt dårlig . Trolig av det bedre, men hadde litt blandede opplevelser. TV2 hadde endel servere husker jeg og der var det *veldig* dårlig i forhold til BF.no. Admins var så og si alltid aktive og tilstede på BF.no, men hadde ikke samme opplevelsen hos TV2.

 

Men hadde glemt hvor bra "køsystemet" fungerte ja. Slik var det absolutt ikke senere i serien. Da skulle man helst drepes med kjøretøy el. om man ventet på at noe skulle spawne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...