Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og jeg tror flere kan plukke opp bua ut av esken også, og hvis det ikke var tydelig, dette unlocker PhantomBow i loadout også

Oi! Artig! Nå vet jeg egentlig ikke om det er vanskelig å få til om dagen. Jeg har ikke brydd meg med det. Men liker å "låse opp" alt.

 

...så det er på tide jeg gjør unna singleplayer også snart da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Battlefield.no): Noen kaller den episk, andre sier den er forferdelig bråkete. Fredag kveld kan du være med på noe så uformelt som fredagspub. Arrangementet har gått av stabelen (nesten) hver fredag i over ett år. Vi ønsker deg velkommen. Fikk du ikke med deg Bigwar #15  sjekk den ut på vår YouTube kanal

 

 

Velkommen

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Etter 200 timer har jeg nådd Rank 93. Må si jeg liker BF4 veldig bra nå, det tok tid å komme inn igjen etter 1 1/2 år uten gaming selv om jeg hadde over 900 timer i BF3.

 

Favoritt er uten tvil AA, en dødsmaskin uten like på Golmud. Ikke vanskelig å gjøre en runde med 90 kills og med kun et par deaths med Type 95 AA. Attack Heli føles og er underpowered sammelignet med BF3 om man flyr solo. Skulle ønske Heli var mer som i BF3, men mulig mange er uenig :p

 

Kort oppsummert, den største mangelen med BF4 er mapdesign (og Attack Heli). Skulle ønske vi fikk alle BF3 maps over.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Favoritt er uten tvil AA, en dødsmaskin uten like på Golmud. Ikke vanskelig å gjøre en runde med 90 kills og med kun et par deaths med Type 95 AA. Heli føles og er underpowered sammelignet med BF3 om man flyr solo. Skulle ønske Heli var mer som i BF3, men mulig mange er uenig :p

Tingen med AAA er at den krever mye trening, mye mer enn de fleste andre våpen/kjøretøy for å bli effektiv men det samme gjør heli, noe som egentlig er en veldig bra balanse.I BF3 var heli rene dødsmaskiner som nærmest hvem som helst kunne sette seg inn i og gjøre en god jobb. Folk som var gode med heli i BF3 hadde ingen motstand i praksis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange skjønner ikke greia med AA, det er tydelig når de står i spawn med den å ikke får til noenting. Selv hadde jeg knappe 3000 kills med AA i BF3, men lærte meg å bruke den skikkelig der, noe som kom godt med i BF4. Synes den er mye enklere å bruke i BF4, selv om f.eks LAV-AD hadde null recoil, mens de har addet recoil på alle i BF4.

 

Attack Heli er enkelt å fly, men du er nødt til å fly "ut og inn" i felten hele tiden så lenge de har addet delay på raketter. Igjen, jeg savner hvordan Heli var i BF3. Det var egentlig ikke noe problem å ta ned heli med stinger/igla, jet og AA i BF3 om man hadde noen som var oppegående på laget. Det er for enkelt å ta ut Attack heli i BF4.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

Attack Heli er enkelt å fly, men du er nødt til å fly "ut og inn" i felten hele tiden så lenge de har addet delay på raketter. Igjen, jeg savner hvordan Heli var i BF3. Det var egentlig ikke noe problem å ta ned heli med stinger/igla, jet og AA i BF3 om man hadde noen som var oppegående på laget. Det er for enkelt å ta ut Attack heli i BF4.

Er null problem for fly å outrunne(eller flare bort) stinger med fly og ødeleggelsen er såpass liten uansett at den ikke er noen trussel for heli. Poenget med AA er å få god aim og så bruke godt gammeldags bly til å ta ut fly/heli. Men dette er uansett veldig enkelt for fly/heli å kontre: sørg alltid for å ha god avstand mellom deg og AA. Effektivt AA må være aggressivt og ligge så langt frem som mulig, men man blir veldig sårbar for alt mulig annet når man bruker denne metoden.

Lenke til kommentar

Det eneste kartet hvor Attack heli kan gjøre skikkelig skade er på Siege of Shanghai. De fleste andre maps er alt for åpen å du har ingen plasser hvor du kan bryte en lock. Trodde det skulle bli litt bedre med below radar, men av og til så vet man ikke om det er fly, heli eller Stinger som locker på deg. Har skjedd endel ganger at jeg tror det er et annet helikopter som locker på meg å jeg stuper ned mot bakken for å komme meg below radar, så er det en Stinger som treffer å heliet mitt går rett i bakken.

 

AA er forøvrig alt for enkel å bruke etter min mening. De missilene som søker seg automatisk inn mot heli eller jet skulle aldri ha eksistert.

Synes AA i BF3 var mye bedre balansert. Er enkelte maps i BF4 hvor du kan stå i spawn å skyte ut heli i det de tar av fra sitt eget spawn. Det blir litt for dumt.

Lenke til kommentar

Det eneste kartet hvor Attack heli kan gjøre skikkelig skade er på Siege of Shanghai. De fleste andre maps er alt for åpen å du har ingen plasser hvor du kan bryte en lock. Trodde det skulle bli litt bedre med below radar, men av og til så vet man ikke om det er fly, heli eller Stinger som locker på deg. Har skjedd endel ganger at jeg tror det er et annet helikopter som locker på meg å jeg stuper ned mot bakken for å komme meg below radar, så er det en Stinger som treffer å heliet mitt går rett i bakken.

 

AA er forøvrig alt for enkel å bruke etter min mening. De missilene som søker seg automatisk inn mot heli eller jet skulle aldri ha eksistert.

Synes AA i BF3 var mye bedre balansert. Er enkelte maps i BF4 hvor du kan stå i spawn å skyte ut heli i det de tar av fra sitt eget spawn. Det blir litt for dumt.

 

Enig. ting var bedre i BF3 når det kommer til Heli og AA. AA er for vanskelg å ta ut, mens Heli er for lett.

 

Men jeg nyter 90-0 med AA i BF4. har de gjort det enkelt å være AA så skal jeg jaggu sitte i den også

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

AA er forøvrig alt for enkel å bruke etter min mening. De missilene som søker seg automatisk inn mot heli eller jet skulle aldri ha eksistert.

Synes AA i BF3 var mye bedre balansert. Er enkelte maps i BF4 hvor du kan stå i spawn å skyte ut heli i det de tar av fra sitt eget spawn. Det blir litt for dumt.

De missilene gjør uansett ikke noe skade i praksis så de er verdiløse som våpen. Funker kun som distraksjon.

Lenke til kommentar

Mulig og rapportere admins på en server? 

 

Gamer med en kompis, kjører BTR kompis blir drept av admin, mens han er sjofør, for så at admin tar hans plass, vi spør hva faen han holder på med, han dreper kompis ei gang til pga "language"

 

Jeg slenger mer drit til admin og blir permbanna...

Lenke til kommentar

En admin bestemmer vel selv ja. Kommer ikke langt med å rapportere det.

 

Finn deg heller en annen server. En dårlig admin kan ødelegge en server. Så det er bare å "bruke stemmeretten" og stikk.

De skulle ha innført muligheten for å gi en karakter til serverene. På denne måten blir de gode serverene med gode admins populære å de dårlige serverene med badmins dør ut.

 

Var selv på en server som jeg ble kicket ut av admin for at jeg tok Attack heliet. Tenkte at han kanskje kicket meg pga vip slot, så jeg joinet igjen å prøvde å hoppe inn i Attack heli for andre gang, for så å bli kicket enda en gang fordi admin ville ha heliet. Er jo helt latterlig at admins skal få lov å holde på sånn.

 

På en annen server ble jeg bannet for baseraping når jeg tok ut en admin som hadde over 30 i killstreak i jet. Hoppet inn i littlebird å startet å følge etter han å klarte å ta han ut over basen hannes å ble perm bannet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stakkars folk, blir bannet. En stund var jeg bannet fra en 15-20 servere, brydde meg ikke. Er nok av servere å spille på. Tror det er bare 1 eller 2 jeg fortsatt er banna på.

Hvis du selv hadde eid eller leid en server, som fort koster nærmere 1000 kroner måneden, ville du nok hatt litt påvirkningskraft på hvilke folk du har der inne. Syns ikke det er noe rart jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...