Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har PS4, opplever dere noe stuttering i Netflix eller fra avspilling av MKV filer fra ekstern harddisk? Bråker PS4 mye?(Kan man høre den godt?)

 

...opplever dere noe stuttering i Netflix: Nei, det har jeg aldri opplevd.

...eller fra avspilling av MKV filer fra ekstern harddisk?: Har ikke testet.

...Bråker PS4 mye?(Kan man høre den godt?): Ikke min, men andre her på forumet plages med støy.

Lenke til kommentar

Dere som har PS4, opplever dere noe stuttering i Netflix eller fra avspilling av MKV filer fra ekstern harddisk? Bråker PS4 mye?(Kan man høre den godt?)

Stuttering, avog til også på nrk nett tv. avspilling av Mkv filer har jeg ikke prøvd og er personlig mer fan av mp4. Støy plages jeg ikke med.
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har problemer med online-funksjoner etter at jeg skrur av PS4 i standby mode og den skal starte rett i? Når jeg gjør det med FIFA er det et helvete med EA-serverne. Slik at jeg blir kastet ut av serverne i ett kjør og gjør jeg det med Minecraft så kan jeg ikke lage online-spill. Så tl;dr; jeg må starte spillet på nytt for å få det til å fungere. Da mister hele funksjonen sin mening.

Lenke til kommentar

Ja, har lagt merke til at nettverksfunksjoner og alt virker å gå treigere når den starter opp fra suspend/resume, spesielt hvis den har stått lenge i suspend. Akkurat som den bruker en del tid på å hente seg inn igjen. Det er noe Sony burde undersøke.

 

Dere som har PS4, opplever dere noe stuttering i Netflix eller fra avspilling av MKV filer fra ekstern harddisk? Bråker PS4 mye?(Kan man høre den godt?)

Aldri opplevd noe problemer med Netflix på ps4.

Media player med støtte for mkv kom først nå under E3 så har ikke fått prøvd den kjempemye ennå. Jeg streamer filene somregel fra nettverkshardisk, og hittill fungerer det utmerket, mye bedre enn rett på smart-tv'n.

Som sagt tidligere så er det et par brukere som har klagd på støy, men min er helt fin, hører nesten aldri noe fra den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde en av de utrolige bråkete PS4-ene, men selv den bråket ikke når man brukte Netflix, kikket på PSN Store eller spilte små indiespill. Er bare med krevende spill den lager lyd.

 

Det mest irriterende med PS4 som netflix-plattform er den dårlige batteritiden til kontrolleren.

Lenke til kommentar

• Every DRIVECLUB™ feature: from online multiplayer matches and challenges, to offline solo racing, Tour events, customisation, replays, Photo Mode and more.
• The option to create your own races with full control over the time of day and the weather.
• Access to all 13 tracks in India, one of six locations in DRIVECLUB™.
• 15 cars for your garage.
• A full set of 27 PlayStation® trophies, including the precious Platinum.

Get more:
• To add an extra 40+ cars, 65 tracks and a vast single player campaign, upgrade to the full game version at PlayStation®Store.
 

 

Edit: Jublet ikke du over MGS Ground Zeroes?

Endret av Admiral Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo jeg jublet over MGS Ground Zeroes, men det var et utrolig tamt og kjedelig spill. Klarte 15 min. Uansett, har tydeligvis missforstått folk på reddit. For jeg skjønte det sånn at det skulle være 2-3 baner og lite å gjøre. Altså er "lang" demo, men om man har 13 baner og 15 biler så er jo det en god start. 

 

Uansett;

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

bruk playstation appen, så kan kontrollen ligge.

 

Kan man bruke mobilen som fjernkontroll med Playstation-appen? Det visste jeg ikke.

 

 

det kan man, jeg bruker mobilen til både xbox og playstation, bruker bare gamepadden nå jeg spiller ett spill

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

 

bruk playstation appen, så kan kontrollen ligge.

 

Kan man bruke mobilen som fjernkontroll med Playstation-appen? Det visste jeg ikke.

 

 

det kan man, jeg bruker mobilen til både xbox og playstation, bruker bare gamepadden nå jeg spiller ett spill

 

Tøft! Skal testes. Har brukt appen, men bare til litt chatting og å kikke rundt i storen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...