Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm kjøpte Heavy Rain på PS3 men spilte bare et par timer pga. andre ting jeg måtte prioritere den gangen. Beyond: Two Souls gikk jeg bare glipp av.

 

Hvis det får en skikkelig makeoverjobb så kanskje jeg kjøper begge på PS4. Hvis det kun blir porting til PS4 og 1080p/60fps type jobb så vil jeg se ann litt. Hvis det ikke en gang blir det så står jeg over. Forventer ikke en Remake men hvertfall en skikkelig Remaster.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Nå fikk jeg nesten hjerteklapp, vet ikke om det er så mange andre fan av Nier her, men Nier 2 ble nettopp annonsert for PS4 ekslusivt...

Traileren er så som så, men dette ser jeg virkelig fram til.

Du har en annen blodfan her, så du er ikke den eneste. Er faktisk ganske sikker på at jeg minst fikk hjerteklapp av den traileren. Det hoppet lett opp til mitt mest forventede spill. :love:

 

Ser ut som Yonah er hovedpersonen i det neste spillet. :D

Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kickstarter-kampanjen til Shenmue 3 har vært åpen en time nå, og de har allerede fått inn over $700.000 av $2.000.000. Ser lovende ut. Jeg regner med det vil koste langt mer å lage spillet, så dette er kanskje en måte å sjekke hvor stor interessen det egentlig er?

 

 

Tatt i betraktning at Shenmue 1 kom inn i Guiness med et budsjett på $20 mill for å være det dyreste spillet noensinne når det kom ut på Dreamcast så tror jeg nok at $2 mill bare er en interessemåler ja :p

 

Uansett, med Shenmue 3 til PS4 så vant Sony E3 for min del i hvert fall xD

 

Det kostet vist hele 47 millioner dollar, ifølge Wikipedia. Det er kanskje ikke så fryktelig mye i forhold til dagens AAA-spill, men det er langt over hva de spør etter på Kickstarter. Det er såklart umulig å si hvor mye Shenmue 3 kommer til å koste, men i følge denne Kotaku-artikkelen, så skal Sony hjelpe til med resten/deler av beløpet. Med andre ord ble ikke spillet vist frem på Sony sin konferanse bare for at Sony skulle ha noe å skryte av, og for å vinne over Xbox-spillere. Sony skal hjelpe til med prosjektet hvis interessen er stor nok, og det er den åpenbart, for nå har Kickstarter-kampanjen passert 2,8 millioner på ca et døgn.

 

Jeg er veldig spent på Shenmue 3. Håper alt går som det skal, og at spillet blir skikkelig bra. :)

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...