Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det beviser også at vi som allerede har en PS4 ikke har så altfor mye makt hos Sony. Mange (virkelig mange) har klaget over støy fra PS4en, dårlig WIFI og mangel på USB-porter bak på PS4en. Det at de da velger å lansere en ny versjon, men KUN ta hensyn til ekstra diskplass er latterlig. Spesielt mtp. hvor lett det er å bytte ut harddisken i PS4 fra før av. 

Lenke til kommentar

new PS4 model CUH-1200 announced. It will be shipping end of June in Japan and rest of the world later.

 

some of the changes are

 

8% less power consumption compared to previous model

10% lighter

HDD cover is same matte finish as the rest of the body

 

It's still same 500GB HDD and same price ($399 in the US)

Lenke til kommentar

Om den ikke blir mye stillee så må det der være en spøk.

Tja, den har jo 8% mindre power consumption. Litt avhengig av hva som menes her er det jo godt mulig at det vil ha en positiv effekt på varmeutvikling, og dermed støy. Men er selv litt skeptisk til om de får til dette.

 

At hele maskinen er matt ... Hmm. Både elsker og hater den blanke delen av PS4-en. Det kule er at det skilelr seg ut. Det negative er at den blanke delen blir veldig lett full av fingeravtrykk.

 

Men hvorfor i huleste prøver de å gjøre maskinen lettere? Totalt uinteressant for en "stasjonær" konsoll. Størrelse har (bitte)litt å si for de med lite plass i TV-benken, men vekt er jo totalt irrelevant.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

Er det mulig å ha mellomrom i PSN'en nå? Han her har det i hvert fall.

 

ed372af4dde5518be7f8280782512c14.png

 

Vet ikke, men kan du ikke bare opprette en ny PSN bruker på din maskin å teste det ut?

 

 

Får bare feilmelding når jeg prøver, og jeg tenkte at enten var det bare mulig tidligere eller så finnes det en glitch eller noe som gjør det mulig. Var kanskje noe som ingen visste, men har bare fått inntrykk av at det ikke er så stor interesse for å svare på ting som man lurer på :p

Lenke til kommentar

Støtter ikke den norske PSN storen pre-loading? Kjøpte Batman Arkham Knight på Lørdag (Et av få spill jeg har kjøpt via den norske storen fremfor US store), slik at jeg skulle få spilt det natt til Tirsdag (Release). Men spillet kan faen ikke pre-loades ennå, mens US store har hart preloading av spillet i flere dager nå.

Lenke til kommentar

Støtter ikke den norske PSN storen pre-loading? Kjøpte Batman Arkham Knight på Lørdag (Et av få spill jeg har kjøpt via den norske storen fremfor US store), slik at jeg skulle få spilt det natt til Tirsdag (Release). Men spillet kan faen ikke pre-loades ennå, mens US store har hart preloading av spillet i flere dager nå.

 

Det virker som at det har vært noe krøll her i EU. Prøv å last ned et gratis spill, når den nedlastningen starter, gå til Batman og prøv igjen. Dette skal fungere for de fleste.

 

"I can confirm the pre-load has begun in EU, I am in the German store. I went in and got a free item (like singstar), after the download began, I went back out to "Library" and hit the download button on Batman. After that I got loading bars on all 6 downloads. Good luck to you all!"

 

http://community.eu.playstation.com/t5/PSN-Support/Batman-Arkham-Knight-Pre-Load/td-p/23371628/page/2

 

https://www.reddit.com/r/PS4/comments/3amdsf/you_can_preload_arkham_knight_now/

Lenke til kommentar

Er det mulig å ha mellomrom i PSN'en nå? Han her har det i hvert fall

På PS4 kan man sette inn sitt egentlige navn, men det er selvsagt fritt til å skrive hva som helst der. Jeg puttet mitt eget brukernavn som fornavn og etternavn, slik at jeg skulle få mellomrom. Spørs om ikke han har gjort det samme.

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er det mulig å ha mellomrom i PSN'en nå? Han her har det i hvert fall

 

På PS4 kan man sette inn sitt egentlige navn, men det er selvsagt fritt til å skrive hva som helst der. Jeg puttet mitt eget brukernavn som fornavn og etternavn, slik at jeg skulle få mellomrom. Spørs om ikke han har gjort det samme.

Hvor/hvordan gjør du det? Er ikke hjemme nå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Når du er på dashbordet på PS4, så går du på Profile -> Edit Profile -> Name. Her kan du legge til et annet navn. For å bestemme hvem dette navnet skal være synlig for, så går du helt tilbake på dashbordet, også går du på Profile -> Privacy Settings (her må du skrive inn passordet ditt). Her kan du stille litt på hvem som kan se ditt "virkelige" navn, men jeg kan ikke se noen valg for å vise dette til alle, bare close friends og close friends of close friends.

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...