Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Er det ikke bare det forjævlige Smartglass-greiene på Xbox, eller har Netflix fikset det?

Hva mener du? Smartglass er genialt som kontroll

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nei har ikke chromcast.

men en liten rettlese ang. playstation appen, den virker noe mer begrenset, får den ikke til å fungere i Spotify.

vet ikke hvorfor.

 

smartglass er global

 

hva er det du ikke fikk gjort med smarglass? eneste problemet jeg har med den er at noen ganger nekter den å koble til xboxen og må ta en hard reset på konsollen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sånn ja, nei foretrekker å bruke xbox appen (er bare der jeg ser på media) den blir gentlig bare som en fjernkontroll på mobilen.

får tastatur der til f.eks søk. og hvis man bruker IE er det ganske sweet. man kan også starte alt mulig fra pins, få meldinger på Live og svare. justere volum på forsterkeren skru av og på konsollen.

 

så det er den jeg bruker 90% av gangene og gamepadden når jeg spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ser ikke helt poenget med å bruke chromecast når man har netflix app på playstation og xbox hvis man har de konsollene.

har du chromecasten i HDMI in på xboxen?

Lenke til kommentar

Hurra. 15.8GB patch til Elder Scrolls online. Bra de varsler dette via mail som jeg har registrert slik at jeg kan planlegge dette og laste ned om natta og ikke finne ut av dette når jeg har fri og har satt av dagen til å game litt. Med farten til PSN på toppen så snakker vi 12 timers nedlasting dersom jeg er heldig og jeg har 100/100-linje... Faens dritt!  :nei:

Lenke til kommentar

Hurra. 15.8GB patch til Elder Scrolls online. Bra de varsler dette via mail som jeg har registrert slik at jeg kan planlegge dette og laste ned om natta og ikke finne ut av dette når jeg har fri og har satt av dagen til å game litt. Med farten til PSN på toppen så snakker vi 12 timers nedlasting dersom jeg er heldig og jeg har 100/100-linje... Faens dritt!  :nei:

samme størrelse som de to første patchene som kom til spillet så regner med de holder på 15gb størrelsen, så regn med dette fremover, husker mange klaga på patch størrelsen på pc og når spillet kom

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Hurra. 15.8GB patch til Elder Scrolls online. Bra de varsler dette via mail som jeg har registrert slik at jeg kan planlegge dette og laste ned om natta og ikke finne ut av dette når jeg har fri og har satt av dagen til å game litt. Med farten til PSN på toppen så snakker vi 12 timers nedlasting dersom jeg er heldig og jeg har 100/100-linje... Faens dritt! :nei:

Har 100mbit linje selv, og dersom det er noen trøst går det ikke spesielt mye raskere på Xbox One heller. Lastet ned MCC, og det tok rundt 3-4 timer å innstallere...

 

Har bestilt meg en Ps4(litt grafikkhore om jeg skal være ærlig). Kan man innstallere spill på PS4 med platen, slik at den blir stille og ikke støyer fra CD romen, slik det er på Xbox 360(og sikkert one)?

Var det så at PS4 har spotify app også?

 

Noen som gleder seg til SF5 siden det kommer kun til PS4? :)

Lenke til kommentar

Driveclub Playstation Plus edition er nå i storen. 14 GB

 

Hadde håpet på at jeg kanskje skulle få spilt litt i dag før jeg skal bort i kveld, men det er bare å glemme ser jeg. Kjører allerede Google DNS, kablet og prøvd suspend/resume-trikset. Samt prøvd å la den stå i standby. Forferdelige hastigheter det er på PSN. Virkelig ikke vært de kronene man betaler for tjenesten slik den er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...