Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

The Crew ser revdårlig ut. Ser ut som om det får dårlige anmeldelser og.

På Steam får det nå 9/10 i score. Far Cry 4 ser jo supert ut grafikkmessig, men kjenner jeg meg rett så blir det ikke spilt i mange timene før jeg går lei. Vet ikke helt hva som har skjedd med meg de siste årene, men singleplayer spill fenger meg ikke like mye som multiplayer spill gjør.
Snakket med en som hadde testet The crew for et spilnettsted. Han sa det var ekstremt buggy, mye glitches. Og online-komponenten virket ikke out of the box, han måtte styre med portforwarding for å få det til å funke.

 

Det er jo Ubisoft som står bak, så det forundrer meg ikke. Får prøve å selge kodene da for en 50 lapp å kjøpe meg noen julebrus istedenfor.

Lenke til kommentar

Farcry 4... er 20timer inn i spillet og er 50% ferdig... etter første act så skjer det ikke særlig mye nytt.

Derfor jeg ikke er så glad i singelplayer fps. Eneste Borderlands 2 som har klart å holde interessen min lengere enn et par timer.

 

I dag skal jeg få testet ut Civ 5 og Divinity Original Sin. Håper det går greit å streame de til laptopen siden ryggen ikke var helt enig med meg i dag.

Lenke til kommentar

Tales of Symphonia (PS3). For så vidt et bra spill, men det er noen ting som er veldig frustrerende med dette i forhold til de andre spillene i serien. Ingen form for fast travel og veldig langt mellom hvert sted man kan lagre. Flere steder må man i tillegg ha en memory gem for å kunne åpne opp lagringsstedet, som f.eks rett før bossene, så man risikerer å miste mye progresjon hvis man dør. Føles bare unødvendig. Også litt synd skitsene ikke har stemmer, for de mister litt av sjarmen uten.

Lenke til kommentar

Tales of Symphonia (PS3). For så vidt et bra spill, men det er noen ting som er veldig frustrerende med dette i forhold til de andre spillene i serien. Ingen form for fast travel og veldig langt mellom hvert sted man kan lagre. Flere steder må man i tillegg ha en memory gem for å kunne åpne opp lagringsstedet, som f.eks rett før bossene, så man risikerer å miste mye progresjon hvis man dør. Føles bare unødvendig. Også litt synd skitsene ikke har stemmer, for de mister litt av sjarmen uten.

 

Enig i at det er unødvendig å "låse" savepointene i utgangspunktet, samtidig kan jeg ikke huske at mangel på memory gems var et problem eller at bossene var spesielt vanskelige med mindre man er veldig underlevlet, så jeg tror det går bra.

 

Jeg begynte faktisk på dette spillet for mange år siden og la det bort fordi jeg ikke fikset plastdukke-utseendet til karakterene eller den tilbakestående personligheten til hovedpersonen, men jeg plukket det opp på nytt igjen noen år senere og etter bare noen timer så sugde det meg inn og ga ikke slipp før jeg var ferdig.

Lenke til kommentar

Synes egentlig ToS er det vanskeligste spillet i serien. Frem til nå har Tales of Graces vært det. En ting jeg sliter med er å finne ut hvor jeg skal gå siden ingen byer eller steder er merket på kartet. Skulle til Izoold for å ta båten over sjøen, men da jeg kom der skjedde det ingen verdens ting. Etter å ha gått rundt og surret i en times tid søkte jeg på nettet, og da viste det seg at jeg visst har trigget et annet quest som gjør at Max som egentlig skal være i Izoold ikke er der, så må derfor gjøre det ferdig først. Spørs om jeg hadde funnet ut av det om jeg ikke søkte på nettet :p Føles litt "hardcore" i forhold til de andre spillene, men det er vel å forvente siden spillet tross alt er gammelt.

Lenke til kommentar

Nå om dagen har jeg spilt Bioshock Infinite. Er ferdig med drøyt 75% av spillet, og satser på å å bli ferdig iløpet av året.

 

Tok også opp igjen The Wolf Among Us her om dagen, og er i starten av episode fire (av fem). Håper på å finne spilt ferdig en kveld i nær fremtid.

 

I tillegg så spiller jeg litt Hearthstone, kun for å få kjøpt nye pakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...