Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Curse er nok favoritten min. Spesielt frisørsalongen.

Den er soleklart min favoritt å, så kommer Tales of Monkey Island som en god nummer to.

Nr 4 i serien er ikke direkte dårlig, men kontrollene ødelegger litt. Ellers så er det også et knakende godt spill.

Synd at vi ikke får se mere til serien etter at Lucas Art gikk dunken :(

Lenke til kommentar

Child of Light

 

Et utrolig vakkert spill som jeg så langt har nektet å spille grunnet en boikott av alt som har med ubisoft og uplay å gjøre, men når det var på salg til 60% på steam klarte jeg ikke å holde tilbake. Kan ikke si at jeg angrer et sekund, elsker alt fra art designet til kamp systemet.

Lenke til kommentar

Har begynt å samle på retrokonsoller og -spill, så nå går det i:

 

Sega Mega Drive:

- Wonder Boy 3: Monster's Lair

- Donald Duck: Quackshot

- Donald & Mickey: World of Illusion

- James Pond 3: Operation Starfish

- Zool

 

Sega Saturn:

- Panzer Dragoon

- Alien Trilogy

- Space Hulk

Fighting Vipers

 

Har også Wonder Boy 3: The Dragon's Trap liggende til Sega Master System, men den konsollen er nok dessverre i posten. Gleder meg til den kommer. Da blir det innkjøp av pizza, noen liter RedBull og potetgull. Her skal det nytes. :D

Lenke til kommentar

Har begynt å samle på retrokonsoller og -spill, så nå går det i:

 

Sega Mega Drive:

- Wonder Boy 3: Monster's Lair

- Donald Duck: Quackshot

- Donald & Mickey: World of Illusion

- James Pond 3: Operation Starfish

- Zool

 

Sega Saturn:

- Panzer Dragoon

- Alien Trilogy

- Space Hulk

Fighting Vipers

 

Har også Wonder Boy 3: The Dragon's Trap liggende til Sega Master System, men den konsollen er nok dessverre i posten. Gleder meg til den kommer. Da blir det innkjøp av pizza, noen liter RedBull og potetgull. Her skal det nytes. :D

 

Om du ikke har det så prøv å skaff deg James Pond II Codename Robocod på Sega Mega Drive. Kongespill det også, et spill jeg har mange barndomsminner ifra!

 

Igår og idag har det gått i Wii U, Sega Dreamcast, Sega Mega Drive og Playstation .

Spilt Legend Of Zelda Wind Waker HD, Super Smash Bros og Mario Kart 8. Blir nok Bayonetta 2 også i kommende dagene fremover.

 

I retrohjørne mitt går det i Asterix And The Great Rescue (Sega Mega Drive), Sonic 2 (Sega Game Gear), Soul Calibur (Sega Dreamcast) og Tekken 3 (PS1).

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med Assassin's Creed III og King George Washington DLC-en. Spillet var kanskje litt for ambisiøst for sitt eget beste, men jeg likte det likevel.

Far Cry 3 er det neste spillet på listen min. Jeg har spilt og fullført Blood Dragon, så jeg vet noenlunde hva jeg går til gameplay-messig. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg flere spill enn jeg pleier (og definitivt har tid til).

 

 

Som regel liker jeg kun å spille et par spill, ett "stort" og ett "lett". Eks: Mass Effect og LEGO..

 

Men, nå går det i både Assassin's Creed Unity, Dragon Age: Inquisition, NBA 2K15, litt FarCry 4 og litt GTA5. FarCry 4 gikk det mest i før jul. Det gikk kun i Assassin's Creed i selve jula, nå i helga gikk det i Dragon Age. Testet litt NBA i romjulen, og GTA 5 er egentlig "på hold".

 

Alt på PS4.

 

Jeg holdt også på å glemme Sunset Overdrive som jeg kjøpte på Elkjøp for 349,- kroner, som jeg også testet før helgen.

 

Altfor, altfor mye.. :(

 

Jeg liker som nevnt ikke å spille for mange om gangen, men nå kom det så mange interessante før jul at jeg måtte jo teste dem litt, selv om jeg ikke hadde planer om å spille alle med en gang, men alle er jo så engasjerende på hver sin måte, at nå veksler jeg litt mellom alle.. hmm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...