Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp fått meg ny pc, så prøver å fullføre en del spill som har ligget på Steam (kjøpt på salg osv...)

 

 

Nettopp ferdig: The Last of Us (ps4), Batman: Arkham Asylum (PC)

 

Spiller nå: Batman: Arkham City (PC), Borderlands 2 (PC)

 

Spiller snart: Batman: Arkham Origins (PC), Borderlands: The Pre-sequel (PC)7

 

 

Venter på: DRAGON AGE: INQUISITION (kommer til å legge fra meg alt når dette spillet kommer!). Har også planer om å kjøpe The Crew til ps4, men venter nok til DA:I er fullført.

Lenke til kommentar

Har slitt litt med å finne nye spill som engasjerer i det siste, så spiller gjennom Final Fantasy 1. Bruker GBA-versjonen ene og alene fordi den lar meg velge spansk tekst. Slett ikke første gangen jeg spiller dette, men denne gangen har jeg tenkt til å fullføre. Jeg vil da endelig ha rundet alle spillene i serien.

Lenke til kommentar

Europa Universalis IV med nyeste expansion (Art of War, som Johan fra Paradox sier er så omfattende fra tidligere xpacks at de likesågodt kunne kalt det for EUV). Gått med mange timer der de siste dagene.

 

Og når jeg ikke koser meg med det, er det Civilization: Beyond Earth, selv om det var skremmende lett og fort gjort å få 62 av 64 achievements. Hadde forventa å bruke mer enn 25 timer. Alt jeg trenger nå, er å bli slått til å bygge noen wonders til, samt å vinne en multiplayer-match, og siden jeg foretrekker SP, skjer nok ikke det med det første. :p

Lenke til kommentar

Driver med litt Nostalgi for tiden :

 

Prøver å få tid til å spille disse spillene , men det blir mer "titte på en liten stund" affære da det er travelt her...

 

*Stonekeep (interplay , 1995 ).

*Anvil of Dawn ( New World Computing 1995 ).

 

Har heller ikke hatt tid til å runde Wasteland 2 (Tror jeg nærmer meg slutten nå) og det er vel mer eller mindre det jeg har hatt tid til. Trenger snart litt ferie fra kone , unger og jobb :p

Lenke til kommentar

 

Driver med litt Nostalgi for tiden :

 

Prøver å få tid til å spille disse spillene , men det blir mer "titte på en liten stund" affære da det er travelt her...

 

*Stonekeep (interplay , 1995 ).

*Anvil of Dawn ( New World Computing 1995 ).

 

 

Hvor? GOG.com ?

 

Ja finner de på GOG.com

Lenke til kommentar

jeg spiller i bunn og grunn kun Fps, og om jeg skulle gå nærmere inn på det: Call of Duty black ops serien. hender seg at det er litt asassins creed eller need for speed, men det er ikke helt av min interesse ;)

 

 

Selv går det kun i Diabo 3: Reaper of Souls og noe League of Legends. Men savnet er stort etter et FPS spill om dagene. Hvordan er Black Ops 1 nå om dagen? Har det liggende på Steam, kanskje jeg skulle lastet det ned igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...