Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Spilte det selv en stund, men fikk for lei. I starten må du løse et mord i en by, så det ble veldig mye surring frem og tilbake før jeg fant ut av det. Deretter er det ut i en stor, åpen verden der alt vil drepe deg momentant med mindre du slavisk følger ruten du ikke blir fortalt du skal gå. Kjipt, hadde store forhåpninger til dette. Prøv heller Wasteland 2, eller vent på Pillars of Eternity. Wasteland var forgjengeren til Fallout, og PoE er laget av Obsidian, folkene som absolutt burde vite hva de driver med i denne sjangeren. :)

 

Jeg har hørt at spillet må spilles med walkthrough siden det er mye du må vite som du ikke blir fortalt, eller som blir fortalt en gang men ikke lagret i noen logg slik at du ikke har sjangs til å huske hva du skulle gjøre hvis du tar en ukes pause.Mtp at jeg ikke har all verdens tid til å spille er det viktig for meg at jeg har progresjon de timene jeg spiller, hvis ikke kommer jeg aldri noe steds.

 

Jeg tror jeg skal se det an litt. Jeg vet at jeg er langt mer tålmodig med spill enn samboeren, så hvis hun ikke går lei i løpet av de nærmeste dagene så burde det gå helt fint for min del også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Assassin's Creed Black Flag. En av de råeste spillene jeg har prøvd!

Fikk bare spilt det 4 timer før Uplay bestemte seg for å slette save filene mine. Har ikke hatt helt mote oppe for å starte helt fra børjan igjen.

 

Her spiller jeg Kingdom Rush Frontier i påvente av Kingdom Rush Origins på mobilen. Har fått helt dilla på de spillene :)

Lenke til kommentar

Skyrim må sies å være sandbox, i likhet med hele Elder Scrolls-serien.

 

Har begynt på Dragon's Crown til PS3, som må sies å være et av de mest unike spillene jeg har spilt på lenge. En blanding av elementer fra vestlige fantasy-rollespill og sidescrollende beat'em ups som fungerer overraskende bra. Den visuelle stilen alene er verdt å sjekke ut uansett om man har tenkt til å spille spillet eller ikke; google "Dragon's Crown artwork" for fantasy-art som er fullt på høyde med f.eks. Luis Royo og Frank Frazetta.

Lenke til kommentar

Mistet helt troen på D3 ettersom den nye sesongen ikke har noe som gjør meg interessert - og ancient legendaries var heller ikke noe som falt meg inn :p Så nå for tiden går det i EXO Survival på COD:AW, levle opp ny smurf i League of Legends, også vuderer jeg å ta opp Minecraft igjen. Spilte godt over 1000 timer i vanilla og creative fra alpha. Noen venner har nå startet med FTB , noen som har prøvd dette? Erfaringer?

Lenke til kommentar

Spiller Survarium Beta som jeg rett og slett digger. Jeg har stor tro på at dette spillet vil klare å danke ut AAA titler og muligens være en e-sport kandidat når spillet er ferdig. Hitdetection i spillet er supert, våpnene har rekyl så ikke noe spray and pray å liker map designen de har så langt. Ser for meg at dette blir et spill jeg kommer til å bruke MYE tid på fremover :)

 

post-88331-0-80751300-1416964066_thumb.jpg

 

Survarium is a free2play MMOFPS game set in the near future. The game focuses on the aftermath of a massive ecological catastrophe on Earth, the reasons behind which are only vaguely known.

Impassable woods advance onto cities from every side, as maddened animals and birds attack industrial complexes, military structures, warehouses and power-plants. Strange plants and mushrooms grow through concrete and steel. Scientists all over the world haplessly try to cope with the anomaly expanding with terrifying speed across the planet. Countries collapse; anarchy spreads throughout the world. Now force dictates who can survive.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...