Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Starter på Ducktales på PS3 nå, aldri spilt det før så blir sikkert morro!

 

Ikke originalen heller? Vel, det var et av de beste plattformspillene på NES/GB, men hvordan det er å oppleve det nå uten å ha spilt originalen vet jeg ikke. Jeg tror nostalgifaktoren er høy her.

Ducktales er bra, men jeg vil ikke akkurat si det er det beste plattformspillet til Disney. Jeg holder en knapp på Donald Duck: Quackshot, men de tre Illusion-spillene er også knallbra (Castle of illusion, Land of illusion og World of illusion.) The lucky dime caper er også verdt å få med seg, selv om det er drittvanskelig. :p

 

Anyway, spiller nesten utelukkende Marvel Heroes 2015 for tiden, men er på utkikk etter noe annet for å få litt variasjon. Mulig jeg går for Far Cry 4, men skal ikke si det sikkert. Er ikke så interessert i det, men er fint lite annet av interesse.

Lenke til kommentar

Duck Tales er ikke Disney, det er Capcom. Disney begynte ikke å lage spill selv før litt utpå nittitallet. De andre titlene du nevner er Sega.

Haha, at det er mulig... Hvem spiller du som i Ducktales? I hvilket univers foregår det? :p Selvsagt er det Disney tvers gjennom. Du spiller jo som Skrue McDuck selv. :p

 

On-topic fikk jeg Tales of Hearts R til PSVita i dag, så da blir det nok å spille det i noen uker fremover, sammen med Marvel Heroes.

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Duck Tales er ikke Disney, det er Capcom. Disney begynte ikke å lage spill selv før litt utpå nittitallet. De andre titlene du nevner er Sega.

Haha, at det er mulig... Hvem spiller du som i Ducktales? I hvilket univers foregår det? :p Selvsagt er det Disney tvers gjennom. Du spiller jo som Skrue McDuck selv. :p

 

On-topic fikk jeg Tales of Hearts R til PSVita i dag, så da blir det nok å spille det i noen uker fremover, sammen med Marvel Heroes.

 

Ja det er satt i disney sitt univers men det er utviklet av Capcom. Det var nok som som var ment.

Lenke til kommentar

Geez, er det mulig... Her skal man ha rett, uansett pris. :p "Det beste spillet til Disney" = "Jeg vil ha et spill med Disney-folk. Hvilke spill har man å velge i?" Enhver idiot burde skjønne det, men der tok jeg visst feil... :p

 

Og bare så det er absolutt klart: Jeg mente selvsagt Disney-folk som Skrue, Donald og den gjengen der. Teknisk sett er Star Wars, Marvel og Indiana Jones også Disney nå. Men hvem bryr seg? Kom derer heller tilbake til topic. Er det så vanskelig, selv for dere?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Absolutt ikke. "Selv for oss". Ingenting her inne er så viktig at man bryr seg enormt, for den saks skyld, det er et forum. We can't be all work and no play ;) .

 

Det var ikke hva du mente som var morsomt, det var veldig klart helt fra børjan av hva du mente.

Det som var moro var at du ikke forstod hva han mente, som om han sa capcom hadde funnet opp Donald-universet i stedet for Disney.

 

That being said, vil jeg kanskje holde en knapp på "Kingdom Hearts"-serien når det gjelder gode Disney-spimm.

Endret av Slai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Geez, er det mulig... Her skal man ha rett, uansett pris. :p "Det beste spillet til Disney" = "Jeg vil ha et spill med Disney-folk. Hvilke spill har man å velge i?" Enhver idiot burde skjønne det, men der tok jeg visst feil... :p

 

Og bare så det er absolutt klart: Jeg mente selvsagt Disney-folk som Skrue, Donald og den gjengen der. Teknisk sett er Star Wars, Marvel og Indiana Jones også Disney nå. Men hvem bryr seg? Kom derer heller tilbake til topic. Er det så vanskelig, selv for dere?

 

Nå er dette faktisk et forum som er dedikert til spill, så de fleste har et forhold til utviklere her. Det blir vel det samme som å si "warhammer 40k space marine er det beste spillet til Games Workshop". Hundrevis av utviklere har laget spill i warhammer universet ved å kjøpe lisens til å kunne bruke IP'en deres. Dette blir jo helt feil på samme måte som det du sa, spesielt når Disney selv i senere tid faktisk lager spill.

 

"beste star wars spill" blir jo litt samme greie, masse forskjellige utviklere der i gården.

 

Sier ikke dette for å være en kranglefant men jeg syns poenge til Okapi er verdt å utbrodere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...