Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

jeg spiller i bunn og grunn kun Fps, og om jeg skulle gå nærmere inn på det: Call of Duty black ops serien. hender seg at det er litt asassins creed eller need for speed, men det er ikke helt av min interesse ;)

 

 

Selv går det kun i Diabo 3: Reaper of Souls og noe League of Legends. Men savnet er stort etter et FPS spill om dagene. Hvordan er Black Ops 1 nå om dagen? Har det liggende på Steam, kanskje jeg skulle lastet det ned igjen :)

 

Blck ops 1 er rimelig dødt å det er omtrent bare Nuketown som spilles. Kan jo være heldig å få spilt andre maps selfølgelig.

Lenke til kommentar

 

jeg spiller i bunn og grunn kun Fps, og om jeg skulle gå nærmere inn på det: Call of Duty black ops serien. hender seg at det er litt asassins creed eller need for speed, men det er ikke helt av min interesse ;)

 

 

Selv går det kun i Diabo 3: Reaper of Souls og noe League of Legends. Men savnet er stort etter et FPS spill om dagene. Hvordan er Black Ops 1 nå om dagen? Har det liggende på Steam, kanskje jeg skulle lastet det ned igjen :)

 

black ops en både på konsoll og pc er fullt av hackers. spillte 1eren for litt siden for å mimmre litt, men det var ikke så gøy. jeg opplevde å fly, trampoline jump, infinity mag og armor, allways 1 hit kill, spawn and kill, egentlig alt som er mulig å hacke, dette var på konsoll. jeg anntar at steam ikke protecter eneren noe spesiellt lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Arma 3, Arma 3 og Arma 3.

 

Blck ops 1 er rimelig dødt å det er omtrent bare Nuketown som spilles. Kan jo være heldig å få spilt andre maps selfølgelig.

 

Er en del servere dog. Er ikke like dødt som MW2 f.eks.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Binding of Isac (orginalen)

 

Fant ut at jeg hadde kjøpt det på Steam, når jeg så reklamen for Ribirth, og etter litt knoting med JoyToKey, fikke jeg gamepad til og fungere også.

Frustrerende og morsomt spill.

 

Hvis du liker originalen bør du oppgradere til Rebirth, det er mye bedre på alle måter. :)

Lenke til kommentar

 

Binding of Isac (orginalen)

 

Fant ut at jeg hadde kjøpt det på Steam, når jeg så reklamen for Ribirth, og etter litt knoting med JoyToKey, fikke jeg gamepad til og fungere også.

Frustrerende og morsomt spill.

 

Hvis du liker originalen bør du oppgradere til Rebirth, det er mye bedre på alle måter. :)

 

 

har sett på ENB spille det igjennom 3 ganger, det holder det, jeg er ikke god nok til og runde 1rn engang. Med engang jeg kommer til Caves, er det game over, noen rom er så jævla brutale, at det hjelper ikke hvor mye tears og damage jeg har....

 

anyway;

 

Lords of Xulima!

 

anbefales for de som liker RPG.

Lenke til kommentar

Så på samboeren begynte å spille Divnity: Original Sin i går. Jeg er litt på gjerdet ift å gi det et forsøk; spillet ser lovende ut, samtidig var jeg aldri noen stor fan av Baldur's Gate eller Neverwinter Nights i sin tid og såvidt jeg har skjønt er spillet først og fremst laget for fans av disse.

Spilte det selv en stund, men fikk for lei. I starten må du løse et mord i en by, så det ble veldig mye surring frem og tilbake før jeg fant ut av det. Deretter er det ut i en stor, åpen verden der alt vil drepe deg momentant med mindre du slavisk følger ruten du ikke blir fortalt du skal gå. Kjipt, hadde store forhåpninger til dette. Prøv heller Wasteland 2, eller vent på Pillars of Eternity. Wasteland var forgjengeren til Fallout, og PoE er laget av Obsidian, folkene som absolutt burde vite hva de driver med i denne sjangeren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...