Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullførte Dragon Age: Inquisition i jula, som i gjorde hele main questet og drepte alle dragene, ergo ikke 100%. Skulle gjerne hatt en DLC som legger til 20-30 drager til! Har nettopp ordna meg season pass til BIoshock Infinite, så da blir det et nytt playthrough av det. God helg!

Lenke til kommentar

I jula har jeg rundet Ys: Origins og fått overraskende mye spilletid ut av Metal Gear Solid: Ground Zeroes, som er et mye større spill enn det ser ut som når man innser hvor mange forskjellige måter det kan spilles gjennom på (og hvor moro det er). Nå driver jeg med Dragon Age: Inquisition og Banner Saga.

 

Jeg klarte faktisk å presse 7-8 timer ut av Ground Zeroes. Herlig spill, og når man tenker på at det kartet bare er en brøkdel av hele Phantom Pain så er det bare å glede seg til det. Tror jeg skal gå gjennom GZ en gang til rett før PP kommer.

 

Holder forresten på med Tales of Symphonia enda. Tror jeg nærmer meg slutten nå. Må si at etter en litt trøblete start så har spillet virkelig vokst på meg.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

 

I jula har jeg rundet Ys: Origins og fått overraskende mye spilletid ut av Metal Gear Solid: Ground Zeroes, som er et mye større spill enn det ser ut som når man innser hvor mange forskjellige måter det kan spilles gjennom på (og hvor moro det er). Nå driver jeg med Dragon Age: Inquisition og Banner Saga.

 

Jeg klarte faktisk å presse 7-8 timer ut av Ground Zeroes. Herlig spill, og når man tenker på at det kartet bare er en brøkdel av hele Phantom Pain så er det bare å glede seg til det. Tror jeg skal gå gjennom GZ en gang til rett før PP kommer.

 

Holder forresten på med Tales of Symphonia enda. Tror jeg nærmer meg slutten nå. Må si at etter en litt trøblete start så har spillet virkelig vokst på meg.

 

 

Hadde den eksakt samme opplevelsen med Symphonia, og med Tales of the Abyss. Virker som det er typisk for Tales-serien at historien bruker litt tid på å bygge seg opp og bli interessant.

Lenke til kommentar

Jeg ga ganske fort opp Dragon Age: Inquisition, og fortsatte heller på The Walking Dead sesong 2. Fullførte det nå på morgenkvisten :)

 

Spiller fortsatt Hearthstone daglig, og har startet såvidt på kampanjen i Age of Mythology.

 

Har også et håp om å få spilt ferdig de siste timene av Bioshock Infinite, men har falt helt ut av Bioshock i romjula...

Lenke til kommentar

Hadde den eksakt samme opplevelsen med Symphonia, og med Tales of the Abyss. Virker som det er typisk for Tales-serien at historien bruker litt tid på å bygge seg opp og bli interessant.

 

Jeg ga ganske fort opp Dragon Age: Inquisition

 

Husker jeg pinte meg selv med Second Sight på PS2 på den tiden. Kort sagt er det et snikespill der man får overnaturlige krefter og kan styre ting med tankene. Spillet starter i et laboratorium der man er fange, så man er helt hjelpeløs og må prøve å komme seg ut. I et rom veldig tidlig sitter en del aper i bur, og selvsagt skal det ingenting til før de merker deg. Skulle tro de kjente lukten av deg flere hundre meter unna og får panikk. Men selvsagt, man må forbi der, og hyler apene kommer vaktene løpende. Jeg gav fullstendig opp spillet der hele to ganger, før jeg tok det frem mange måneder senere og tenkte å prøve en siste gang. Dermed ble det prøving, feiling, prøving, feiling osv i en liten evighet, før jeg ENDELIG klarte å slite meg forbi der. Var nok mest ren flaks. Og hva skjer fem minutter etter? Jeg lærer å bli usynlig... :D :D :D Dermed ble det svært enkelt å snike seg forbi folk, og spillet åpnet seg opp til å bli en klassiker. Selv den dag i dag vil jeg glatt sette det på en topp 10-liste over de beste spillene jeg har spilt noensinne. Og siden jeg var aktiv i spillmiljøet fra tidlig 80-tall sier det litt. ;)

 

(men de stemmene... grøss... trai nått tu meik a sauuuuund...) :p

 

Moralen her er at man ikke bør gi opp spill for tidlig. ;)

 

On-topic spiller jeg for tiden:

 

Theatrythm Final Fantasy: Curtain Call (3DS)

Persona Q: Shadow of the labyrinth (3DS)

Donald Duck: Quackshot (Sega Mega Drive)

Marvel Heroes 2015 (PC)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Deadnaught : Grei underholdning for noen som er i farta. Oppdragene kan ofte fullføres på under 1/2t.

Deadlight : Kjøpte spillet til 10kr på steam, har gitt meg god underholdning i 7 timer som det tok å fullføre det , litt for kort og man ser at spillet burde vært lengre med mer utfordringer.

Blackguards : Strategisk rollespill som jeg koser meg med. Ok karakterutvikling og noen vanskelige kamper.

Lenke til kommentar

Siden PS4en er opptatt mesteparten av tiden og jeg ikke får spilt Dragon Age: Inquisition så ofte som jeg vil, har jeg like godt begynt på en ny gjennomspilling av Final Fantasy 7 som jeg har planlagt lenge. Jeg har ingen telling på hvor mange ganger jeg har spilt gjennom dette, men det utrolige er at historien treffer like hardt hver gang (vel, kanskje ikke så hardt som første gangen, av åpenbare grunner) og at jeg hver gang oppdager noe nytt. Siden jeg spiller det på emulator denne gangen med en rekke grafiske tweaks er spillet også klarere enn noen gang før og jeg har for første gang vært i stand til å se at President Shinra faktisk røyker en sigar, blant andre små detaljer som har dukket frem fra CRTV-grumset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...