Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk Divinity: Original Sin i gave på Steam, så jeg har spilt det de siste to dagene. Ser det også er mange andre her i tråden som har spilt det i det siste. Så langt er jeg litt delt; det turbaserte kampsystemet er helt perfekt for min del og jeg liker hvordan man kan være kreativ med taktikken og få noe igjen for det. Jeg er også veldig imponert over musikken; vestlige rollespill pleier vanligvis ikke å ha minneverdig musikk. Når det er sagt er inventory knotete, crafting har jeg ennå ikke forstått og i Cyseal ble det altfor, altfor mye tekst for min del, jeg orket rett og slett ikke å lese alt som ble sagt og klikket meg fort i gjennom en del samtaler. Et annet lite irritasjonsmoment er at du har en character creator men du er nødt til å velge en forhåndslaget avatar uansett om ingen av dem passer med karakteren du laget. Hvor vanskelig kunne det vært å lage en thumbnail-avatar av ansiktet på personen du laget? Dette ble gjort i spill allerede på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Her går det kun i Survarium om dagene. Spillet er enda i Beta, men du verden hvor morro det spillet er.

Endelig fant jeg en verdig arvtaker fra Battlefield 4, som jeg ikke har rørt de siste månedene.

Skal hente et skjermkort neste uke å lurte på om jeg skulle velge The Crew eller Far Cry 4? Heller mest mot The Crew siden singel player fps ikke er min greie.

Lenke til kommentar

The Crew ser revdårlig ut. Ser ut som om det får dårlige anmeldelser og.

På Steam får det nå 9/10 i score. Far Cry 4 ser jo supert ut grafikkmessig, men kjenner jeg meg rett så blir det ikke spilt i mange timene før jeg går lei. Vet ikke helt hva som har skjedd med meg de siste årene, men singleplayer spill fenger meg ikke like mye som multiplayer spill gjør.

Lenke til kommentar

Begynner å slite litt med motivasjonen til å fortsette med Divinity: Original Sin. Liker godt kampsystemet, grafikken og musikken i spillet, men utenom kampene er gameplayet noe av det mest tungvine og kryptiske jeg har vært borti. Jeg skal gi det noen timer til for å se om gnisten blir tent, men jeg har en tendens til å alltid miste interessen i vestlige rollespill etter 5-10 timers spilling (med mindre de heter Dragon Age: Origins eller Mass Effect).

Lenke til kommentar

 

 

The Crew ser revdårlig ut. Ser ut som om det får dårlige anmeldelser og.

På Steam får det nå 9/10 i score. Far Cry 4 ser jo supert ut grafikkmessig, men kjenner jeg meg rett så blir det ikke spilt i mange timene før jeg går lei. Vet ikke helt hva som har skjedd med meg de siste årene, men singleplayer spill fenger meg ikke like mye som multiplayer spill gjør.
Snakket med en som hadde testet The crew for et spilnettsted. Han sa det var ekstremt buggy, mye glitches. Og online-komponenten virket ikke out of the box, han måtte styre med portforwarding for å få det til å funke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...