Okapi Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Fikk endelig somlet meg til å plukke opp Sekiro. Har med vilje unngått anmeldelser og diskusjon, og var i utgangspunktet litt skuffet over at det ikke var character creation i dette spillet. Hadde vel egentlig mer eller mindre ventet Dark Souls i Japan, i samme stil som Nioh, og må si jeg har blitt positivt overrasket over hvor mye dette minner om Tenchu. Er jo som å spille en oppdatert Wrath of Heaven. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Huff, har litt vel stor backlog nå. Astral Chain er konge, så bruker mye tid på det. Ellers går det i Bloodstained (har goood tid til å nyte dette mesterverket), Torchlight II (gammelt, men so fuckings what) og Dirt 2.0. Alle til Switch, unntatt Dirt 2.0, som er på PS4. Men får Spyro til Switch i morra, og spill bare strømmer inn de neste ukene. Hvordan jeg skal få tid til Dragon Quest Builders 2 oppe i alt dette aner jeg ikke, men skal gjøre et tappert forsøk. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. september 2019 Rapporter Del Skrevet 4. september 2019 Går i Astral Chain for tiden, beste spillet siden Sekiro for min del. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 WoW Classic og Star Wars the Old Republic Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 WoW (retail og classic)Spelunkyog snart: Gears 5 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 For øyeblikket spiller jeg bare bajas. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 WoW Classic blandet med litt Yoshis Island på Switch. Herlig miks! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Legend of Zelda: Link to the past (Switch!) og GreedFall (PS4). Blir nok litt Astral Chain i løpet av helgen også. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Tilbake til Red Dead Online i påvente av Frontier Pursuits som kommer 10. september. Den oppdateringen ser ut til å endelig gjøre RDO til noe som er verdt å bruke tid på. Er veldig spent. 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 19. september 2019 Rapporter Del Skrevet 19. september 2019 Har havna på minecraft-kjøret. Morsomt egentlig, har laget mer avanserte farms enn jeg noen gang gadd tidligere. I går gikk det i krig i Nether, et fortress og litt til som jeg fikk lyst til å ta, og mobs er jo greit nok, men all lavaen gjør at spillinga mi ser ut som vanskelige Crash Bandicoot-levels, bare at jeg må geare opp igjen før hvert nye forsøk. Tror det lett gikk 3-4 godt enchanta buer. Enda godt man har fish farm og exp farm. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. september 2019 Rapporter Del Skrevet 19. september 2019 Nier. Vil spille gjennom dette før jeg går løs på den langt mer kritikerroste oppfølgeren. Spillet er ganske kjedelig så langt. Jeg flyr rundt og gjør utrolig lite interessante quests som å drepe forsvarsløse sauer og sette bøker tilbake i hyller mens jeg venter på at det skal skje noe. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. september 2019 Rapporter Del Skrevet 20. september 2019 eDuke32 + Reshade = oldschool CRT-emu på LCD 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. september 2019 Rapporter Del Skrevet 21. september 2019 eDuke32 + Reshade = oldschool CRT-emu på LCD Beste FPS noensinne for min del. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. september 2019 Rapporter Del Skrevet 21. september 2019 Mutant Year Zero. Praise Epic for mange gode, gratis spill. Har ikke kjøpt et eneste spill i butikken og har en shitload i biblioteket. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. september 2019 Rapporter Del Skrevet 21. september 2019 Life is strange - before the storm Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. september 2019 Rapporter Del Skrevet 21. september 2019 Mutant Year Zero. Praise Epic for mange gode, gratis spill. Har ikke kjøpt et eneste spill i butikken og har en shitload i biblioteket. Aye, det skal de ha for. Samtidig kan det være de bare hadde endt opp som Origin og Uplay om de ikke hadde gjort det; heller et irriterende DRM-steg enn en skikkelig butikk. Spent på hvor lenge de holder dette gående. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. september 2019 Rapporter Del Skrevet 22. september 2019 Guild Wars 2 og World of Warcraft: Battle for Azeroth. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2019 Rapporter Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Har siste mnd. hatt en del fokus på å få ett par eldre PC-rigger opp å gå. Fikk tak i en meget pent brukt CRT-monitor til det formålet. Og med det har man hatt ett gjensyn med Return to Castle Wolfenstein, som man fullførte i går Det passet seg ettersom serien tok en heftig trynings med Youngblood og endte opp med å bli alt annet enn det jeg ønsker å se i Wolfenstein. Øsj. Ellers er jeg vel en 8 timer ut i Half Life 2, og fytti rakken dette spillet holde koken altså. Det er en fryd å jobbe seg igjennom da det rett og slett er umåtelig gjennomført på alle punkter. Perfelt variasjon i områder og gameplay.Spiller det helt makset ut på innstillingene..og jeg hadde glemt hvor vanvittig herlig PC-spilling på CRT egentlig var Samtidig sysler man litt på med F.E.A.R. også...enda en favoritt fra den tiden. Denne gangen bruker man ett skikkelig godt PCI-E lydkort med EAX og klassiske hodetelefoner fra Beyerdynamic. Spillet løftes mange halkk og gir meg enda gåsehud! Elsker også de intense kampene med fiendtlige soldatene i dette spillet! Og så ser det veldig, veldig pent ut! Vanvittig stemning i dette spillet! Må ikke glemme Gears 5 på One X, har blitt en god mengde timer enspiller der. Har kost meg mye med det, bra spill og nye morro! Endret 23. september 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2019 Rapporter Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Arma 3 med Cold war Crisis mod. Wonky as shit, men femdeles en mye bedre kampanje enn de tulle sakene i ARMA spillene. Men det jo flere brett hvor du bare må loade og loade og save og save, da det er tilfeldigheter om man blir drept eller ikke eller om ting sier kabom når de skal. Endret 23. september 2019 av Gunfreak Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. september 2019 Rapporter Del Skrevet 24. september 2019 Spilt en god del Anno 1800 i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå