Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk gravd fram Need for Speed - The Run til PS3 som faktisk klarte å fenge. Spillet bruker triggere til gass og brems. Disse er veldig slippery på PS3-kontrolleren p.g.a konstruksjonen så en tjener på å bruke clip-on ettermarkedstriggere hvor pekefingrene ikke sklir av hele tiden.

 

Thumbstikkene trenger også hetter som gir bedre grip. Har limt på et par i silikon som fungerer veldig bra.

 

En kan jo også bruke en PS4-kontroller som er å foretrekke til de noe begrensede antall spillene som støtter den.

Lenke til kommentar

Battlefront 2 har fått mye bra innhold siden sist jeg spilte det. Men jeg får ikke spillet til å sitte uansett for min del :p Syns det det er for mye kaos og hero pisset ødelegger jo i grunn hele spillet. Synd man ikke kan spille de store modusene ute det dritet der. Romkampene er fete da! Men der og har man jo innsalg av OP-fitteri.

Metro på Battlefield blekner jo i forhold til den clusterfucken som oppstår i dette spillet.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Xbox:

 

Forgotton Anne - Liker det så langt. Nydellig visuelt, sjarmerende dialog og ikke for komplisert puzzle platformer.

Onimusha Warlords - Helt ok old school slasher. Kanskje litt for old school.

SOMA - Kul atmosfære og historie, småkjipt gameplay. 

Owlboy - Samme som ^^ egentlig.

 

 

PS:

 

Nioh - Digger det, selv om jeg får rikelig doser med juling.

The Order 1886 - Utrolig pent, greit gameplay og historie så langt. Føler det var verdt det på tildbud.

Lenke til kommentar

Har blåst igjennom Dino Crisis 2 til PS1, likte det i grunn ikke i starten. Men når man tar det for hva det er så var det ganske fornøyelig likevel :) Etter det var over fikk man av en eller annen grunn suget på å gi Resident Evil 5 en ny sjangs. Det skuffet meg enormt for 10 år siden på Xbox 360, men denne gang prøvde jeg PS4 versjonen som jeg kjøpte for slikk og ingenting som hyllefyll :)

Litt bedre er det jo å spille nå, med 60fps og bedre FOV. Men la det være sagt, dette er fortsatt ett forbanna søppelspill. Helt forferdelig og det er like dårlig og lite fornøyelig i dag som det var den gang. Skikkelig søppel og ett klart bunnivå for serien. Drar så sinnssyke paralleller til Dead Space 3 her, en opplevelse ødelagt av å være bygget opp rundt co-op gameplay. Totalt blottet for skrekk og gru, og med en monoton linje  fra start til slutt med overflod av action,surr og horde-mode! NULL høydepunkter og egentlig så blir det bare dårligere og mer og mer fjasete desto lengre man kommer. 

Jeg har faktisk trua på at jeg kommer til å kose meg mer med Lost in Nightmares DLC enn selve hovedspillet :wee: 

Da er eg spent på hvor lenge jeg makter av RE6, som på folkemunne visstnok er heeeeelt hinsidig piss :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Plotet i RE5 er bare tull, og det finnes ikke skummelt, men husker jeg hadde det ganske gøy med gameplay på PS3. Følte det var mer som et arkadespill egentlig, spilte det mer som Time Crisis enn Resident Evil. På sett og vis var det skuffende, men festlig også. En av ekspansjonene, tror den hette Lost In Nightmares, var veldig bra. Mye i samme stil som RE2-remaken.

 

RE6 hoppet jeg fullstendig over. En eller annen dag må jeg vel gi det en sjanse.

Lenke til kommentar

Skal begynne å spille Prey 2017 i kveld og installerte det i går men er litt overrasket over hvor dårlig grafikken er i dette spillet. Lav teksturkvalitet og dårlig med refleksjoner. Du kan ikke engang se karakteren din i speil og blanke flater. Mye tekstur pop-in, selv med mine specs så da tenker jeg at det ville vært mye verre for de som bare har en standard harddisk. Får håpe at gameplay og story gjør opp for alle svakhetene i spillet.

Endret av Cyberfictional
Lenke til kommentar

The Outer Worlds, selvfølgelig  :)

 

Ganske så fett. For en deilig overraskelse dette er, husker vel egentlig bare en kort presentasjon, av dette spillet, ved et Xbox show for en tid tilbake, når de fortalte om oppkjøp av spillstudioer.

 

Og plutselig er det her.

 

Bethesda er nok glad for dumpsterfire-prosjektet Fallout 76 og angrer seg dypt over at de ikke lot Obsidian fortsette serien. The Outer Worlds er ca 100 ganger mer relevant.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Bethesda er nok glad for dumpsterfire-prosjektet Fallout 76 og angrer seg dypt over at de ikke lot Obsidian fortsette serien. The Outer Words er ca 100 ganger mer relevant.

Nei nei, F076 er nå et fantastisk, det er bare hatere som slenger seg på bølgen. Spillet er nå kjempe bra, og alt Bethesda gjør er fantastisk. La oss alle gå ned på kne og tilbe våre over herrer, som krever mer og mer penger fra oss og gir oss dårligere produkter.

Lenke til kommentar

 

Bethesda er nok glad for dumpsterfire-prosjektet Fallout 76 og angrer seg dypt over at de ikke lot Obsidian fortsette serien. The Outer Words er ca 100 ganger mer relevant.

 

Ja, drømmen hadde jo vært at Obsidian gjorde en New Vegas variant av Fallout 4, den gangen det var aktuelt. Jeg har ingen interesse av multiplayer rpg - så Fallout 76 er av ingen interesse hos meg.

 

Noen timer inn i The Outer Worlds - og det er bare ... så bra! 

 

Det eneste er at jeg ikke finner noen lommelykt å slå på.. sikkert jeg som er en dust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...