Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Fikk endelig somlet meg til å plukke opp Sekiro. Har med vilje unngått anmeldelser og diskusjon, og var i utgangspunktet litt skuffet over at det ikke var character creation i dette spillet. Hadde vel egentlig mer eller mindre ventet Dark Souls i Japan, i samme stil som Nioh, og må si jeg har blitt positivt overrasket over hvor mye dette minner om Tenchu. Er jo som å spille en oppdatert Wrath of Heaven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, har litt vel stor backlog nå. Astral Chain er konge, så bruker mye tid på det. Ellers går det i Bloodstained (har goood tid til å nyte dette mesterverket), Torchlight II (gammelt, men so fuckings what) og Dirt 2.0. Alle til Switch, unntatt Dirt 2.0, som er på PS4. Men får Spyro til Switch i morra, og spill bare strømmer inn de neste ukene. Hvordan jeg skal få tid til Dragon Quest Builders 2 oppe i alt dette aner jeg ikke, men skal gjøre et tappert forsøk. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har havna på minecraft-kjøret. Morsomt egentlig, har laget mer avanserte farms enn jeg noen gang gadd tidligere. 

I går gikk det i krig i Nether, et fortress og litt til som jeg fikk lyst til å ta, og mobs er jo greit nok, men all lavaen gjør at spillinga mi ser ut som vanskelige Crash Bandicoot-levels, bare at jeg må geare opp igjen før hvert nye forsøk. Tror det lett gikk 3-4 godt enchanta buer.

Enda godt man har fish farm og exp farm.

Lenke til kommentar

Mutant Year Zero. Praise Epic for mange gode, gratis spill. Har ikke kjøpt et eneste spill i butikken og har en shitload i biblioteket. :p

 

Aye, det skal de ha for. Samtidig kan det være de bare hadde endt opp som Origin og Uplay om de ikke hadde gjort det; heller et irriterende DRM-steg enn en skikkelig butikk. Spent på hvor lenge de holder dette gående.

Lenke til kommentar

Har siste mnd. hatt en del fokus på å få ett par eldre PC-rigger opp å gå. Fikk tak i en meget pent brukt CRT-monitor til det formålet.

Og med det har man hatt ett gjensyn med Return to Castle Wolfenstein, som man fullførte i går :p Det passet seg ettersom serien tok en heftig trynings med Youngblood og endte opp med å bli alt annet enn det jeg ønsker å se i Wolfenstein. Øsj.

 

Ellers er jeg vel en 8 timer ut i Half Life 2, og fytti rakken dette spillet holde koken altså. Det er en fryd å jobbe seg igjennom da det rett og slett er umåtelig gjennomført på alle punkter. Perfelt variasjon i områder og gameplay.Spiller det helt makset ut på innstillingene..og jeg hadde glemt hvor vanvittig herlig PC-spilling på CRT egentlig var :wee:

 

Samtidig sysler man litt på med F.E.A.R. også...enda en favoritt fra den tiden. Denne gangen bruker man ett skikkelig godt PCI-E lydkort med EAX og klassiske hodetelefoner fra Beyerdynamic. Spillet løftes mange halkk og gir meg enda gåsehud! Elsker også de intense kampene med fiendtlige soldatene i dette spillet! Og så ser det veldig, veldig pent ut! Vanvittig stemning i dette spillet!

 

Må ikke glemme Gears 5 på One X, har blitt en god mengde timer enspiller der. Har kost meg mye med det, bra spill og nye morro!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arma 3 med Cold war Crisis mod.

Wonky as shit, men femdeles en mye bedre kampanje enn de tulle sakene i ARMA spillene. 

Men det jo flere brett hvor du bare må loade og loade og save og save, da det er tilfeldigheter om man blir drept eller ikke eller om ting sier kabom når de skal.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...