Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Måtte legge LA Noire på hylla. Ble altfor repetetivt. Dessuten er Cole tidvis schizo, jeg trykker "Doubt" og mannen skifter helt identitet og skjeller ut den han avhører. Blir for dumt når det er så uforutsigbart. Også ganske labert at man noen ganger velger "Lie" men velger "feil" bevis - når det likesågjerne kunne passet. Men utvikleren har bestemt at det er en bestemt gjenstand som skal gjelde og da bør man nesten bare følge en guide.

 

Ser resten på YouTube nå, burde bare gjort det fra starten.

 

Anyway, fyrer opp MGS 4 nå. Trodde det var sånn 60 timer langt men ser på hltb at det bare er 18 timer langt. Ble positivt overraska, gleder meg til å begynne.

Er vell 18 timer med film og cutscenes mener du? Kongespill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller enda Borderlands remasteren - som ser veldig bra ut på Xbox X. Rundet hovedspillet før jeg skulle til med dlcene, da ble det litt magert med mine levels, så jeg måtte nesten runde det en gang til før jeg var passe. Fikk tak i en del herlige oransje våpen etterhvert.

 

Nå holder jeg på å farmer litt våpen i "The secret Armory of General Knoxx" dlcen - nemlig i selve Crimson Armory - ved hjelp av en glitch - så timeren ikke starter. Her er det en overflod av våpenkister med fantastiske våpen - mange oransje - the shit!

 

Hadde ikke helt forstått dette våpen opplegget når jeg spilte det første gang, så dette er veldig moro.

 

Lenke til kommentar

Bloodstained: Ritual of the Night på Switch. Har hørt mye negativt om frame rate her, men er ved første boss, og har ikke merket noe til det. Spiller bare håndholdt. Men faen så jeg sliter med bossen. :p Tok den mer eller mindre med ren flaks på PS4, så vi får se hvordan det går her. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Celeste, for første gang. Enkelt konsept, men kombinasjonen av skikkelig vanskelig platforming og at man kan begynne akkurat der man døde gjør at det hele tiden blir ett forsøk til.

Musikken og historien av alle ting er også en ganske god drivfaktor i det spillet.

 

Her går det litt i MGS 4 og så har jeg så smått startet på en ny reise med Arthur Morgan. Skal ta det litt mer piano i starten denne gangen. Herregud så pent dette spillet er. Fatter ikke at en seks år gammel konsoll kan klare å kjøre dette spillet.

Lenke til kommentar

Bloodstained: Ritual of the Night på Switch. Har hørt mye negativt om frame rate her, men er ved første boss, og har ikke merket noe til det. Spiller bare håndholdt. Men faen så jeg sliter med bossen. :p Tok den mer eller mindre med ren flaks på PS4, så vi får se hvordan det går her. :p

Har lyst på den versjonen av Bloodstained som kom med NES-grafikk, det ser fantastisk ut.

 

Er det en spesiell grunn til at du kjøper spillet til to forskjellige konsoller? Er bare litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Den "NES-versjonen" du snakker om er Bloodstained: Curse of the moon, og var ment å være en prequel til Ritual of the night. Det er senere blitt endret til et frittstående spill, og har ingen sammenheng. Det er også rimelig kort, med bare åtte brett.

 

Hvorfor jeg har to kopier? Tja, ikke godt å si. Forhåndsbestilte til Switch, men ble litt utåldmodig da jeg så det var billig til PS4. Men har ikke akkurat problemer med økonomien, og liker å støtte slike spill. Castlevania er nok dødt, og jeg håper Bloodstained selger bra nok til å ikke lide samme skjebne. Se bare på mottakelsen Switch-versjonen har fått. Vi som har spilt det elsker den, men den har fått enorm kritikk av alle mulige, tåpelige grunner. Jeg nekter å tro halvparten av de som klager faktisk har spilt det. Men fordi det er så vanvittig mye syting og klaging, er det nok mange som kvier seg for å kjøpe den versjonen. Dermed vil spillet ikke selge så bra, og fremtiden til serien ser dyster ut.

Lenke til kommentar

Ny modded career playthrough av Kerbal Space Program på gang.

Jebediah døde etter akkurat etter sin første tur i verdensrommet. :(

Trodde han var udødelig. :ph34r:  Han dukker sikkert opp igjen. Gjør det hver gang hos meg av en eller annen merkelig grunn. :D

Endret av Sarcoex - Gnålern
Lenke til kommentar

Den "NES-versjonen" du snakker om er Bloodstained: Curse of the moon, og var ment å være en prequel til Ritual of the night. Det er senere blitt endret til et frittstående spill, og har ingen sammenheng. Det er også rimelig kort, med bare åtte brett.

 

Hvorfor jeg har to kopier? Tja, ikke godt å si. Forhåndsbestilte til Switch, men ble litt utåldmodig da jeg så det var billig til PS4. Men har ikke akkurat problemer med økonomien, og liker å støtte slike spill. Castlevania er nok dødt, og jeg håper Bloodstained selger bra nok til å ikke lide samme skjebne. Se bare på mottakelsen Switch-versjonen har fått. Vi som har spilt det elsker den, men den har fått enorm kritikk av alle mulige, tåpelige grunner. Jeg nekter å tro halvparten av de som klager faktisk har spilt det. Men fordi det er så vanvittig mye syting og klaging, er det nok mange som kvier seg for å kjøpe den versjonen. Dermed vil spillet ikke selge så bra, og fremtiden til serien ser dyster ut.

Nå hyllet jo du også Anthem som et fantastisk spill, et spill som bortimot er helt dødt den dag i dag. Greit å like et spill men om flertallet er negative så er det ikke uten grunn.

Lenke til kommentar

Nå hyllet jo du også Anthem som et fantastisk spill, et spill som bortimot er helt dødt den dag i dag. Greit å like et spill men om flertallet er negative så er det ikke uten grunn.

 

Hadde du fulgt bedre med i timen, hadde du kanskje fått med deg at jeg elsker Anthem, men har sagt gjentatte ganger at det er alt for lite content. Det var svært bra frem til max level og historien fullført, men fint lite å gjøre etter det. Det er da også dette de aller fleste klager på. Loot er for kjedelig, og det er for lite content. Spillet i seg selv er knallbra. Mener selv overkritiske Gamer.no sa det var et solid fundament å bygge videre på, men spillet i seg selv har for lite content i nåværende øyeblikk.

 

On-topic fikk jeg Super Mario Maker 2 i dag, så blir det og Bloodstained på Switch i lang tid fremover. :D

 

EDIT: Sorry for off-topic, men here ya go.

 

Vi står igjen med et godt fundament med store mangler, og en spill som gir en veldig variert spillopplevelse. På sitt beste elsker jeg Anthem og alt det har å tilby, på sitt værste rister jeg på hodet i frustrasjon og lurer på hvorfor de har gjort ting på den ene eller andre måten. Jeg tror Anthem kan bli skikkelig bra en gang i fremtiden, men den totale pakken slik det står i dag er dessverre ikke mer enn litt over middels god. 

 

https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-anthem/458822

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...