Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at hun er dum og naiv, men ble litt for enkelt.

 

Når de tok Margeary så var det jo cersei og tommen som hindret soldatene å gripe inn. Men her er hun helt alene. Så dum burde de ikke skrevet henne etter min mening...

For å sitere faren hennes: "You're not as smart as you think you are". Hun trodde hun spilte ut Margaery og co og ikke kom til å røres av Sparrows (siden hun hadde hjulpet de og hadde det skinhellige "hva enn som er best for gud" greiene gående).

 

Hun forventet ikke å bli tatt fordi hun trodde hun hadde full kontroll og hadde vært smartere enn alle sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Førstegangen Cersei dro for å møte High Sparrow så måtte hun vel møte han alene? Og som det nevnes, så kom altså ikke Tommen (kongen) inn med sin garde heller.

 

Når det er sagt så håper jeg virkelig Tommen flipper i vinkel og slakter hele gjengen.. Når vi ser tilbake på Robert som konge og ikke minst Joffery som konger så var det mye rart som de kunne tulle med som de ville bare fordi de var konger. Det er kanskje ikke verdens mest briljante plan om du vil ha folket på din side og ønsker å fremstå oppegående men det finnes vel knapt en eneste konge i denne tidsalderen som ville godtatt alt det tulballet "The Sparrows" nå holder på med. Om det er aldri så "edelt" eller hva man skal kalle det.

 

Det er mitt største problem med alt dette, det virker så ufattelig påtvunget og urealistisk at det er til å få fnatt av. Men det er mulig vi mangler litt bakgrunnshistorie så jeg rett og slett ikke klarer å sette meg helt inn i hvordan noe så banalt som dette overhode er mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tommen må være den mest ubrukelige kongen i historien til denne verdenen?

Og ikke er han særlig troverdig skuespiller heller, tross alderen :p

Hadde aldri tillatt noen å ta kona mi til fange på denne måten, ei heller min mor(han har ikke gjennomskuet henne enda)

Lenke til kommentar

Nå rullet det kjapt videre her ja! Kjempebra episode dette her! Bronn har forhåpentligvis livets rett en stund til, ble litt bekymret etter forrige episode.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte poenget med den scenen. Vis puppene og gi motgift? Hvorfor gjorde hun det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå rullet det kjapt videre her ja! Kjempebra episode dette her! Bronn har forhåpentligvis livets rett en stund til, ble litt bekymret etter forrige episode.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte poenget med den scenen. Vis puppene og gi motgift? Hvorfor gjorde hun det?

 

Hun viste vel puppene for å få høyere blodtrykk hos duden, slik at den giften han allerede hadde i seg ble aktivert. Og jeg mistenker at det slett ikke er motgift hun ga ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nå rullet det kjapt videre her ja! Kjempebra episode dette her! Bronn har forhåpentligvis livets rett en stund til, ble litt bekymret etter forrige episode.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte poenget med den scenen. Vis puppene og gi motgift? Hvorfor gjorde hun det?

 

Hun viste vel puppene for å få høyere blodtrykk hos duden, slik at den giften han allerede hadde i seg ble aktivert. Og jeg mistenker at det slett ikke er motgift hun ga ham.

 

Sikkert sånn The Red Viper-shit, hvor man dør sakte og smertefult. Så istedenfor å dø av giften, velger Bronn å ofre seg for Jamie eller noe.

Lenke til kommentar

Benjen og også Syrio Forell tenker jeg er døde. Med mindre Syrio Forell er Jaqen...

 

The Hound lurer jeg derimot på om er død eller ikke. Hvis han faktisk er død synes jeg de kunne vist det, og hvis han ikke er død er den en billig måte å "lure" døden på. Det å late som karakterer dø bare for å hente dem inn senere har jeg ikke sansen for.

Lenke til kommentar

Holy shit! Endelig er vinteren her!!!!! Valyrian Steel er dragonglass!!!!!! YEESSS!

om jeg var redd for at Jon Snow skulle dø eller. Men det lurer nok en ganske sinna kråkegjeng når han kommer tilbake. Olly er nok mot han også, den scenen var der av en grunn...

Lurer på når star wars og got merga, men Darth Maul er tilbake i isform! :D

 

Nå har vel White Walkers mista 2 "ledere" eller hva man kan kalle dem. De ressurecter jo ikke, de blir jo bare til is. Hvis det "bare" er de 5 igjen så er det jo håp :p

 

Freaky med icekids som dreper ^^

 

For en fet episode :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...