Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Wow, veldig glad det ikke er mange som mener som deg. Du har skjønt at hele serien handler om en krig?

 

Serien handler vel strengt tatt om det tittelen sier, game of thrones. Og det er selvsagt langt mer i en krig enn selve slåssinga.

 

Jeg bryr meg også mest om selve maktkampen og de store linjene. Denne episoden var således langt unna å være min favoritt, men en fin avveksling var det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

..

og det var supertrist da Ygritte døde. Var helt sikker på at det var Sam som skjøt henne :p .

Dette.. Veldig trist med Ygritte! Trodde også de skulle få en mer lykkelig slutt sammen! Men, når hun døde var jeg også sikker på at det var Sam som skjøt..!

 

:(

 

 

Følte meg rimelig sikker på at det var vår svært unge helt som skulle fikse biffen når han fikk øye på buen (etter å ha fått beskjed om å finne seg ett våpen og sloss)

 

Husker når han kom til Castle Black med resten av utskuddene, da kommenterte han at han var den beste bueskytteren fra lansbygda si. Men han fikk ikke trene med de store gutta stakkar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Har ventet lenge på at det skulle skje noe action på the wall, så var en bra episode.

Kult at Jon fikk vise seg som leder, han blir vel fort lord commander om han overlever turen sin?

Neste episode skal visstnok være 66 minutter :)

IMDB sier 60 min, og det er vel det vanlige?

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk trodde Jon og Ygrittes forhold kom til å ende lykkelig, slutten var som ventet for min del.

 

Grenn og Pyp falt begge i slaget (og Thorne ble hardt skadet), men de jeg personlig synes mest synd på var kjempene og mammuten - tenk å behandle fantasiforstre og utryddede dyrearter på den måten! :p

Endret av Dark Archon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, veldig glad det ikke er mange som mener som deg. Du har skjønt at hele serien handler om en krig?

 

Jeg vet ikke hetl hva du legger i dette. Serien handler om en serie konflikter, men det er veldig lite kampscener generelt. Å si at GoT handler om en krig blir litt som å si at et kjærlighetsdrama som utspiller seg under andre verdenskrig handler om en krig selv om man omtrent ikke viser noen krigsscener.

 

Konflikt og krig er bakteppet for det som skjer i serien, men det betyr ikke at det er selve striddsituasjonen som er hovedfokus. Det er jeg glad for, og jeg ble derfor skuffet av denne episode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Wow, veldig glad det ikke er mange som mener som deg. Du har skjønt at hele serien handler om en krig?

Folk liker å klage. Enten så klager de over at det er for lite action, eller så klager de over at det er for lite drama...

 

Folk må få lov til å uttrykke sine personlige meninger om serien. Du kan heller ikke uten videre late som alle som har uttalt seg negativt om et eller annet aspekt ved serien er samme person. At en annen har klaget over for lite drama betyr ikke at det er en selvmotsigelse når en helt annen person mener det er bortkastet med en hel episode med kampscener.

 

Hva skal man si om de som klager over at noen klager (eller uttrykker meningene sine)?

 

Forøvrig har vel forfatteren selv uttalt at han foretrekker sex fremfor vold, så Shruggie er nok ikke helt på trygg grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...