Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

58 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      4
    • Ferrari
      13
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      2
    • McLaren
      15
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      12
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Ettersom 2023 sesongen er over er det til dags å starte en 2024 sesong tråd 🥳

F1 2023 tråden

image.thumb.jpeg.1fe4976916bb7d1f8fb731f9ee426459.jpeg

Noen nyttige lenker :

F1TV : https://f1tv.formula1.com/

F1 kalender : https://f1calendar.com/no
Fin kalender som automatisk konverterer klokkeslett og stort sett holder seg oppdatert om det kommer endringer.

F1 Nyheter : https://www.formula1.com/en/latest/all

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle som er lei av viaplay og det varierende kommentatorlaget de har. Hvert år så kjører f1tv rabatt på årsabonnement, vanligvis rundt testingen i februar. Det er veldig gode kommentatorer der. Du kan velge mellom deres egne og britiske kommentatorer. Det legges også ut mye annet innhold og dokumentarer, jeg har tenkt å se mye av dette nå gjennom pausen frem til sesongen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (4 timer siden):

Hvert år så kjører f1tv rabatt på årsabonnement, vanligvis rundt testingen i februar.

Kanskje jeg tar steget opp til F1TV neste år, hvis det kommer en rabatt på årsabonnement.

Noen som har erfaring med appen som finnes til Android TV vs. appen til Apple TV?
Jeg har en Sony Android TV, men også en Apple TV som jeg kan bruke i stedet hvis appen der er bedre.

Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (1 time siden):

Kanskje jeg tar steget opp til F1TV neste år, hvis det kommer en rabatt på årsabonnement.

Noen som har erfaring med appen som finnes til Android TV vs. appen til Apple TV?
Jeg har en Sony Android TV, men også en Apple TV som jeg kan bruke i stedet hvis appen der er bedre.

F1TV appen på Apple TV fungerer smertefritt, F1TV appen på på google sin appstore har og 4,2 stjerner som er en ganske høy rangering for appstore å være så tipper det fungerer like bra på begge :)

Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (1 time siden):

Noen som har erfaring med appen som finnes til Android TV vs. appen til Apple TV?
Jeg har en Sony Android TV, men også en Apple TV som jeg kan bruke i stedet hvis appen der er bedre.

Jeg har fortsatt tilgode å møte en TV som klarer å levere noe som er like bra som det Apple TV gjør i form av ytelse og brukeropplevelse. Har hatt både Sony og LG og Samsung sine versjoner. Om du har en Apple TV, bruk den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en F1-fan med normal engelskkunnskap så er F1TV ett must. Husk at det er berre litt over tusenlappen for heile sesongen, med testing, trening, weekend warmup, pressekonferanser, oppvarming før trening, kvalifisering og løp, og intervju og analyser etter kvalifisering og løp. Mykje meir innhold og mykje bedre kvalitet enn Viaplay.

I forhold til den pakken man må kjøpe hos Viaplay for å få F1 så er det gratis etter tre måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (11 timer siden):

Jeg har fortsatt tilgode å møte en TV som klarer å levere noe som er like bra som det Apple TV gjør i form av ytelse og brukeropplevelse. Har hatt både Sony og LG og Samsung sine versjoner. Om du har en Apple TV, bruk den.

Ganske svake prosessorer i TVer ofte, frittstående bokser har en stor fordel der. Apple TV og Nvidia Shield går for å være de beste :)

Har sett mest på F1 via IPTV i år, men tenker det blir F1TV neste år, ser som regel formel 1 oftere i reprise enn live. Viaplay har jeg fått nok av...

Blir veldig spennende neste år med norsk sjåfør i både F3 og F2. Blir gøy å se Stenshorne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, Dragavon said:

For en F1-fan med normal engelskkunnskap så er F1TV ett must. Husk at det er berre litt over tusenlappen for heile sesongen, med testing, trening, weekend warmup, pressekonferanser, oppvarming før trening, kvalifisering og løp, og intervju og analyser etter kvalifisering og løp. Mykje meir innhold og mykje bedre kvalitet enn Viaplay.

I forhold til den pakken man må kjøpe hos Viaplay for å få F1 så er det gratis etter tre måneder.

Kan også legge til at du også får aksess til Yearly Review helt tilbake til 1970. Topp for å få med seg historikken eller gjenoppleve store øyeblikk. 

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvilken baner de vil ødelegge, av de gamle klassikerene.. Man ønsker seg vel 1 km avkjøringsoner i hver forbasket sving her også. De har etter min mening allerede ødelagt Eu Rouge (Spa.), med sine tåpelige asfalteringer, og som i det generelle ellers fører til track-limits. Dette tullet slapp vi før. Suzuka står kanskje for hogst? Der er det fortsatt en del grus.. Rart egentlig, at de ikke allerede har gjort noe med det(ødelegge), siden det var en dødsulykke der for få år siden.

Bilene har ikke lenger noen ordentlig lyd, og på større antall baner er du nå trukket så langt unna banen som tilskuer at du nærmest må ha kikkert for å se bilene. Beklager negativiteten. Jeg har vært på noen løp rundt om i den mer klassiske perioden. Spa, Monza, Hungaroring..

Men det var som ovennevnte melder, et hinsides løp i Las Vegas🤠

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...