Gå til innhold

Formel 1 - 2024


Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

66 stemmer

  1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

    • Alpine
      0
    • Aston Martin
      6
    • Ferrari
      15
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      2
    • McLaren
      19
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      12
    • Williams Racing
      0


Anbefalte innlegg

Comma Chameleon skrev (2 minutter siden):

Har sett alt av practices jeg, storkoser meg! Håper Charles klarer å levere i kvalikken også, så ut som han hadde god kontroll under FP3.

Enig at det er potensielt kalenderens kjedeligste løp. Men det er langt fra kalenderens kjedeligste løpshelg. Jeg tar heller monaco FP1-2-3 + Quali enn forrige helgs Imola. Jeg har storkost meg med free practice, og jeg håper quali blir bra den også. Og da har det ikke så mye å si om det blir typisk Monaco kolonnekjøring eller om det skjer noe uventet og det blir spennende. Løpshelgen er fortsatt bra.

Ja det hadde vært flott om Monaco hadde mulighet for å passere, men det er langt fra den kjedeligste løpshelgen selv om søndagen fort kan bli en snoozefest. Jeg får flere timer med underholdning fra Monaco, selv om ikke alt er i poenggivende løp. Det er noe spesielt å se de suse rundt og touche rekkverket i full fart i Monaco.

Jupp, har hatt mye moro med alle krasjene.  Heldigvis har alt gått safe. Tunnel-episoden var en tankevekker, alt sto på en tidels av sekund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MartinF skrev (52 minutter siden):

Det er Monaco. Kalenderens kjedeligste løp. Ikke overrasket over at det er stille her.

Liker Monaco jeg. Men det har noe med at jeg har gode minner fra tidlig ungdom da jeg spilte et av F1-spillene (er så langt tilbake at jeg husker ikke om jeg spilte det på PC eller Amiga). Jeg elsket å kjøre i Monaco, og kan den banen ut og inn.

Også var jeg i Monaco for noen år siden, og har gått store deler av banen de kjører på (riktignok ikke løpshelg).

Selve løpet er kanskje ikke så spennende, men det har andre kvaliteter.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Ser frem til når Ferrari ødelegger en sikker seier for Leclerc nok en gang i morgen :p . Kan virke som lufta er litt i ferd med å gå ut av Red Bull, alltids vanskelig å se om det bare er Verstappen som overpresterer å får bilen til å se bedre ut enn den faktisk er eller om det bare er Perez som underpresterer, hadde vært svært interessant å fått se Max i en annen bil eller sammen med en fører som Leclerc, Sainz eller Norris som en vet nivået på i større grad. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (1 minutt siden):

Ser frem til når Ferrari ødelegger en sikker seier for Leclerc nok en gang i morgen :p . Kan virke lufta er litt i ferd med å gå ut av Red Bull, alltids vanskelig å se om det bare er Verstappen som overpresterer å får bilen til å se bedre ut enn den faktisk er eller om det bare er Perez som underpresterer, hadde vært svært interessant å fått se Max i en annen bil eller sammen med en fører som Leclerc, Sainz eller Norris som en vet nivået på i større grad. 

Da vil Piastri overta. Alle som ligger foran Max, vil ikke gi en centimeter til han.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (På 25.5.2024 den 3:02 PM):

WTF? Intet liv her. Har alle dratt på kokkekurs eller strikkeklubb? Les mine lepper riktig, ikke strippeklubb.. ^^

Du bør gi litt kontekst når du poster linker, jeg trykker ikke blindt på alt. 🤷

Fordelen med at kmag får pause er at Bearman får ett løp til. 

 

Lenke til kommentar

Det er helt åpenbart at Kevin er drittlei Haas, Formel 1, Nico og hele livet. Farvel. Og Kevin sa at han var fronthjul til fronthjul med Sergio slik at Sergio måtte gi plass, noen han ikke var, så Kevin skulle ha bremset. Fører i bilen foran skal ikke gi plass med mindre de er side om side.

Endret av Auto Asmodeus
Lenke til kommentar
MartinF skrev (2 minutter siden):

Helt utrolig at dere kan mene Perez har skyld i den kræsjen. Det er ikke plass til to stykk opp den bakken der, det er ikke plass å gi. Kmag har no shame, skylder på Perez...

Vi får svar innen et par dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...